eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraDostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-13

Ogłoszenie nr 510047970-N-2019 z dnia 13-03-2019 r.

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 499456-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540008419-N-2019, 540010351-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 00029193100000, ul. Zyty 21, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 3298360, e-mail dyrekcja@rckik.zgora.pl, K.Radczyc@rckik.internetdsl.pl, faks 68 3298399.
Adres strony internetowej (url): www.rckik.zgora.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/P/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja w całości lub w częściach dostaw wyrobów medycznych jednorazowego użytku, partiami określonymi odrębnie wg potrzeb Zamawiającego, na zasadach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każda część przedmiotu zamówienia stanowi odrębne zadanie. Każdy z Wykonawców musi przystąpić, do co najmniej jednego całego zadania. Szczegółowy wykaz wyrobów stanowiących przedmiot zamówienia określono poniżej.Zadanie nr 1 poz. 1 Pipeta Pasteura 3 ml z podziałką 3,0/0,5 ml, dł. 15,5 cm, z tworzywa sztucznego, j. uż. szt 18000 poz. 2 Końcówka do pipety automatycznej do 1200 µl z tworzywa sztucznego, j. uż. do mikropipety ORTHO (1 op. do 1000 szt.) szt 16000 poz. 3 Końcówka do pipety j. uż. od 200 µl do 1000 µl z tworzywa sztucznego do mikropipety Ortho szt 960 poz. 4 Końcówka żółta do pipety 200 µl szt 1 000 Zadanie nr 2 poz. 1 Probówka o pojemności 4 - 5 ml, wym. 12x75 mm, z tworzywa sztucznego, bez znacznika, przezroczysta, j. uż. - z gładkim dnem szt 22000 poz. 2 Probówka o pojemności 8 ml, wym. 16x75 mm, z tworzywa sztucznego, bez znacznika, przezroczysta, nieperląca płynu, j. uż - z gładkim dnem szt 6 000 Zadanie nr 3 poz. 1 Plastry aktywne dla dawców po oddaniu krwi (powierzchnia chłonna co najmniej 1,8 cm x 1,8 cm) szt 15000 Zadanie nr 4 poz. 1 Igły (nakłuwacze) z grzybkiem do nakłuwania 1,8 mm szt 22000 Zadanie nr 5 poz. 1 Probówka plastikowa próżniowa o pojemności ok. 6 ml bez dodatków do systemu zamkniętego z przyspieszaczem wykrzepiania, wym. 13x100 mm szt 26 000 poz. 2 Probówka próżniowa do badań metodami biologii molekularnej (zawierająca EDTA i żel separujący) o pojemności 8-9 ml, wym. 16x100 mm szt 26 000 poz. 3 Probówka próżniowa do badań hematologicznych z EDTA-K2 o pojemności ok. 4 ml, wym.13x75 mm szt 15000 poz. 4 Probówka próżniowa do badań hematologicznych z EDTA - K2 o poj. ok. 2 ml wym. 13x75 mm szt 51000 poz. 5 Probówka próżniowa do badań hematologicznych z EDTA - K2 o poj. ok. 6 ml wym. 13x100 ml szt 200 poz. 6 Igła motylkowa 21g do pobierania krwi z wężykiem połączone z uchwytem oraz z zabezpieczeniem igły (zestaw) zestaw 9000 poz. 7 Probówka próżniowa do badań metodami biologii molekularnej (zawierająca EDTA i żel separujący) o pojemności ok. 5 ml, wym. 13x100 mm szt 27000 poz. 8 Probówka 13x75 3 ml z korkiem do nakłuwania, pusta szt 3 000 poz. 9 Probówka do oznaczeń koagulologicznych w osoczu (na cytrynian sodu, 4,5 ml) szt 100 poz. 10 Probówka z dodatkiem trombiny do szybkiego pozyskiwania surowicy o poj. 4-5 ml wym. 13x75 ml szt 100 Zadanie nr 6 poz. 1 Filtr do laboratoryjnego usuwania zanieczyszczeń leukocytarnych z koncentratu krwinek czerwonych (KKCZ) z jednej jednostki szt 600 Zadanie nr 7.1 poz. 1 Kompres wyjałowiony z gazy wym. 5 cm x 5 cm (12 warstw) 1 op. a 3 szt. op. 90 000 poz. 2 Przylepiec z opatrunkiem wym. 1 m x 6 cm (plaster)szt 15 poz. 3 Wata opatrunkowo bawełniano-wiskozowa 1 op. a 500 g op. 350 poz. 4 Gaza jałowa 0,5 m szt 10 poz. 5 Przylepiec na tkaninie z klejem akrylowym, hipoalergiczny, 5 m x 50 mm biały szt 500 Zadanie 7.2 poz. 1 Gaziki do dezynfekcji skóry szt 11000 Zadanie nr 8 poz. 1 CODOFIX elastyczna siatka opatrunkowa rozmiar 6 szt 8 Zadanie nr 9 poz. 1 Wskaźnik napromieniowania składników krwi szt 1700 Zadanie nr 10 poz. 1 Adapter typu Luer szt 100 Zadanie nr 11 poz. 1 Pipeta jednorazowego użytku 1 ml z cienką końcówką szt 100 Zadanie nr 12 poz. 1 Strzykawka a 5 ml jednorazowego użytku szt 620 poz. 2 Igły jednorazowego użytku wym. 0,7 x 40 mm szt 300 poz. 3 Igły jednorazowego użytku wym. 0,8 x 40 mm szt 170 poz. 4 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych typ IS szt 150 Zadanie nr 13 poz. 1 Licznik do sterylnego łączenia drenów 1 op. a 2 500 połączeń op. 1 Zadanie nr 14 poz. 1 Przyrząd do pobierania i preparatyki krwi typ A dren o długości 0,35 m szt 150 poz. 2 Przyrząd do pobierania i preparatyki krwi typ B dren o długości 2,00 m szt 200 poz. 3 Przyrząd do pobierania i preparatyki krwi typ C dren o długości 0,35 m szt 50 Zadanie 15 poz. 1 Igła do separatora typ A16 GA/1,6 mm a op. a 50 szt. op. 1 Zadanie 16 poz. 1 Zestaw do separatora Haemonetics MCS+ do pobierania ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych zawierający: pojemniki do 5-dniowego przechowywania KKP (co najmniej 2 szt.) oraz igłę zestaw 2 Zadanie 17 poz. 1 Płyty jednorazowe do oznaczania grupy krwi z 9 wgłębieniami w rzędzie, dla 5 pacjentów, z tworzywa sztucznego, j. uż.1 op. a 100 szt. op. 2

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33141000-0


Dodatkowe kody CPV: 33192500-7, 33141320-9, 33141630-5, 33141119-7, 33141112-8, 33141115-9, 33141110-4, 33141310-6, 33141114-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4544.52
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BioMaxima S.A.
Email wykonawcy: przetargi@biomaxima.com
Adres pocztowy: ul. Vetterów 5
Kod pocztowy: 20-277
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7005.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7005.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7005.17
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1199.52
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BioMaxima S.A.
Email wykonawcy: przetargi@biomaxima.com
Adres pocztowy: ul. Vetterów 5
Kod pocztowy: 20-277
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1356.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1356.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1356.48
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8505.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: J.Chodacki, A. Misztal "MEDICA"
Email wykonawcy: m.konstantynowicz@medica.lubin.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 4A
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7290.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7290.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7290.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6375.60
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Medicus Sp. z o. o. SKA
Email wykonawcy: epawlaczyk@medicus-tychy.pl
Adres pocztowy: ul. Browarowa 21
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3326.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3326.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8553.60
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 90462.96
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Eclipse Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Email wykonawcy: biuro@eclipsemedical.pl
Adres pocztowy: Ul. prof. M. Życzkowskiego 16
Kod pocztowy: 31-864
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 63934.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 63934.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 80147.88
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zadanie nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17750.88
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Maco Pharma Polonia Sp. z o. o.
Email wykonawcy: biuro@macopharma.pl
Adres pocztowy: ul. Szwajcarska 22
Kod pocztowy: 54-405
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15215.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16200.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zadanie nr 7.1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16996.27
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o. o. Sp.k.
Email wykonawcy: przetargi@zarys.com.pl
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15598.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15598.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15598.44
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zadanie nr 7.2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2079.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Medicus Sp. z o. o. SKA
Email wykonawcy: epawlaczyk@medicus-tychy.pl
Adres pocztowy: ul. Browarowa 21
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 356.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 356.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1430.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Zadanie nr 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 211.68
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o. o. Sp. k.
Email wykonawcy: przetargi@zarys.com.pl
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 181.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 181.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 181.44
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Zadanie nr 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8460.90
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Novohemo K.E. Nyczka Sp. J.
Email wykonawcy: novohemo@novohemo.pl
Adres pocztowy: ul. Mydlana 1
Kod pocztowy: 51-502
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8259.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7527.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9409.50
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Zadanie nr 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55.44
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Proplasma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Email wykonawcy: info@proplasma.com.pl
Adres pocztowy: ul. Ludwinowska 17k
Kod pocztowy: 02-862
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30.24
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Zadanie nr 11

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP Zamawiający unieważnił postępowanie ponieważ nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Zadanie nr 12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 186.86
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o. o. Sp.k.
Email wykonawcy: przetargi@zarys.com.pl
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 273.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 273.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 273.67
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Zadanie nr 13

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18588.15
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Fresenius Kabi Polska Sp. z o. o.
Email wykonawcy: agnieszka.bober@fresenius-kabi.com
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 134
Kod pocztowy: 02-305
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18450.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18450.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18450.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Zadanie nr 14

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP Zamawiający unieważnił postępowanie ponieważ nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Zadanie nr 15

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP Zamawiający unieważnił postępowanie ponieważ nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Zadanie nr 16

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP Zamawiający unieważnił postępowanie ponieważ nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Zadanie nr 17

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 315.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Profilab s.c. Włodzimierz Stachura, Jerzy Holli, Anna Wiącek-Żychlińska
Email wykonawcy: profilab@profilab.com.pl
Adres pocztowy: ul. Emaliowa 28
Kod pocztowy: 02-295
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 160.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 160.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 160.92
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.