To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-16
Ogłoszenie nr 510047434-N-2020 z dnia 16-03-2020 r.
Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych i eksploatacyjnych w podziale na części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 505393-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540020449-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Łazienkowska
,
00-449
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 621 10 07, e-mail
przetargi@cos.pl, faks
22 628 91 79.
Adres strony internetowej (url): http://bip.cos.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: sport - IGB
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych i eksploatacyjnych w podziale na części.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):NZ/P/3/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych i eksploatacyjnych do COS w Warszawie w podziale na części. Część nr 1: Dostawa materiałów budowlanych. Część nr 2: Dostawa materiałów eksploatacyjnych. Część nr 3: Dostawa materiałów elektrycznych. Część nr 4: Dostawa materiałów hydraulicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 44111000-1
Dodatkowe kody CPV: 42130000-9, 44800000-8, 31680000-6, 44190000-8, 44423000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa materiałów budowlanych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: METALZBYT-HURT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54790.77
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części 2, tj. dostawy materiałów eksploatacyjnych, z powodu braku ofert. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa materiałów elektrycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części 3, tj. dostawy materiałów elektrycznych, z powodu braku ofert nie podlegających odrzuceniu. Zamawiający na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp, odrzucił ofertę wykonawcy "BART A&M" s.c. Michał Wąsik, Andrzej Niewiadomski, ul. Armii Krajowej 17/B4, 58-100 Świdnica, bowiem jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uzasadnienie: W toku badania ofert Zamawiający ustalił, iż wykonawca złożył ofertę w zakresie części 3 na dostawy materiałów elektrycznych. Zgodnie Rozdziałem VI SIWZ (Opis Przedmiotu zamówienia i termin wykonania) ust. 1 pkt 4, Zamawiający wymagał aby wykonawca w formularzu cenowym zawarł nazwę oferowanego produktu i nazwę producenta, który pozwoli na jednoznaczną identyfikację produktu na rynku. Wykonawca "BART A&M" s.c. Michał Wąsik, Andrzej Niewiadomski nie wskazał w formularzu cenowym nazw produktów i producentów oferowanych produktów, dlatego nie ma możliwości weryfikacji zgodności oferowanych 3 materiałów z OPZ Zamawiającego. Wobec powyższego oferta nie spełnia warunków wskazanych przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający postanawia jak na wstępie i odrzuca ofertę wykonawcy w zakresie części 3 przedmiotowego postępowania, bowiem jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.2. Zamawiający na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp, odrzuca ofertę wykonawcy Przedsiębiorstwo el12 Sp. z o.o., ul. Św. Anny 5, 45-117 Opole, bowiem jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uzasadnienie: W toku badania ofert Zamawiający ustalił, iż wykonawca złożył ofertę w zakresie części 3 na dostawy materiałów elektrycznych. Zgodnie Formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 2c do SIWZ w danej części, Zamawiający żądał w pozycji nr 29 żarówki LED e-27 6W/240V 4000 st. K., w pozycji nr 30 żarówki LED e-27 13W/240V 4000 st. K, a w pozycji nr 31 żarówki LED e27 18W/240V 4000 st. K. Wykonawca zaoferował odpowiednio w danych pozycjach żarówki LED o mniejszej mocy, odpowiednio w pozycji nr 29 5W, w pozycji nr 30 12 W, a w pozycji nr 31 17 W. W związku z powyższym oferta w danych pozycjach nie spełnia wymogów Zamawiającego zawartych w SIWZ. Zamawiający postanawia jak na wstępie i odrzuca ofertę wykonawcy w zakresie części 3 przedmiotowego postępowania, bowiem jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.3. Zamawiający na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp, odrzuca ofertę wykonawcy LEMAR Electric Sp. z o.o., ul. Katowicka 104, 41-400 Mysłowice, bowiem jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uzasadnienie: W toku badania ofert Zamawiający ustalił, iż wykonawca złożył ofertę w zakresie części 3 na dostawy materiałów elektrycznych. Zgodnie Formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 2c do SIWZ w danej części, Zamawiający żądał w pozycji nr 29 żarówki LED e-27 6W/240V 4000 st. K., Wykonawca zaoferował w danej pozycji żarówkę LED o większej mocy, tj. 8,5 W. W związku z powyższym oferta w danej pozycji nie spełnia wymogów Zamawiającego zawartych w SIWZ. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa materiałów hydraulicznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe "SEA" Paweł Bronikowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33110.86
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace zabezpieczające ściany fundamentowe przyziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
- Dostawa zestawu kontenerów do badań fotometrycznych, kolorymetrycznych i pomiarów luminacji
- 195/BF/25/KK/EUAF_Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń z technik OSINT w ramach projektu pn. "Utworzenie platformy do agregacji danych oraz przeszkolenie analityków CBŚP (...)
- Dostawa zasilacza dwukierunkowego dużej mocy
- Przebudowa Rozdzielni NN na terenie Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus.
- ,,Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów elektrycznych i teletechnicznych na potrzeby DOLINA KRYNKI Sp. z o.o.
- Wielobranżowe prace remontowe, w tym instalatorskie w zakresie adaptacji Hali Fizycznej reaktora Maria zlokalizowanej na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
- "Dostawy armatury, artykułów hydraulicznych i wod-kan na potrzeby RZGW we Wrocławiu"
- Dostawa materiałów budowlanych do przebudowy ulic i chodników powiatowych.
- 108/TP/ZP/D/2025 Dostawy materiałów elektrycznych
- Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.