eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Całodobowa ochrona osób i mienia w hali wielofunkcyjnej EXPO-ŁÓDŹ Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-14

Ogłoszenie nr 510047063-N-2020 z dnia 14-03-2020 r.

EXPO-ŁÓDŹ Sp. z o.o.: Całodobowa ochrona osób i mienia w hali wielofunkcyjnej EXPO-ŁÓDŹ Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512606-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

EXPO-ŁÓDŹ Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14126090000000, ul. al. Politechniki 4, 93-590 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 636 29 83, e-mail malocha.andrzej@wp.pl, faks 42 637 29 35.
Adres strony internetowej (url): Nie
Adres profilu nabywcy: Nie
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Prawa Handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Całodobowa ochrona osób i mienia w hali wielofunkcyjnej EXPO-ŁÓDŹ Sp. z o.o.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/AM-EXPO/2020/U

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona osób i mienia w hali wielofunkcyjnej EXPO ŁÓDŹ Sp. z o.o. w Łodzi al. Politechniki 4 w skład, których wchodzi - - Hala wielofunkcyjna zlokalizowana przy al. Politechniki 4, Zamawiający zleci do wykonania usługę polegającą na ochronie mienia Zamawiającego, w zakresie realizacji zadań przewidywanych dla Służb Ochrony, obiektów i urządzeń oraz osób przebywających legalnie w obrębie tego obiektu. Usługodawca zobowiązuje się dozorować obiekty w następujący sposób : o w dni robocze oraz w dni wolne od pracy i święta - całodobowo 2. Usługodawca zobowiąże się do świadczenia usług, o których mowa w pkt. 1 poprzez organizację i działalność Służb Ochrony zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 poz. 1432) oraz zgodnie z warunkami wynikającymi z przepisów wydanych na podstawie tej Ustawy. 3. Ochrona osób i mienia przez Usługodawcę jako Służby Ochrony ma polegać w szczególności na : o ochronie mienia Zamawiającego przed rabunkiem, kradzieżą lub zniszczeniem, o stałym kontrolowaniu uprawnień do wchodzenia i wychodzenia osób oraz wjazdu i wyjazdu osób i pojazdów, a także wnoszenia i wynoszenia lub wwożenia lub wywożenia mienia Zamawiającego, o ochronie Zamawiającego przed działaniem na jego terenie osób zakłócających porządek, będących pod wpływem alkoholu, środków odurzających czy halucynogennych z obowiązkiem usunięcia tych osób poza obręb obiektów Zamawiającego, o postępowanie zgodnie z instrukcjami w przypadku włączenia się sygnalizacji alarmowej przeciwpożarowej: - System Sygnalizacji Pożarowej (SSP) z centralą FPA-5000 współpracującą z Dźwiękowym Systemem Ostrzegania (DSO) z centralą PRAESIDEO 2, o utrzymanie w czystości pomieszczeń portierni, o prowadzenia zeszytów raportów, o wykonywanie innych zadań związanych z ochroną Zamawiającego, zleconych przez kierownictwo Zamawiającego, 4. Ustalony zakres przedmiotowy ochrony Usługodawcy, realizowany będzie między innymi poprzez : o bezpośrednią ochronę fizyczną pojazdów i obiektów Zamawiającego, o cykliczne obchody pomieszczeń i terenu należącego do Zamawiającego, na zmianie dziennej co najmniej co dwie godziny a na zmianie nocnej co jedną godzinę, o prowadzenie książki wydawania i zdawania kluczy do pomieszczeń w obiekcie, o przechowywanie kluczy w zainstalowanych do tego celu szafkach, o prowadzenie książki ewidencji dyżurów, o działania interwencyjne wynikające z potrzeb ochrony i mienia osób. o niezwłoczne powiadamianie wyznaczonego pracownika Zamawiającego oraz Komendy Policji o stwierdzonych nieprawidłowościach, w następstwie działań osób trzecich, w chronionym obiekcie. 5. Zamawiający zapewni nieodpłatnie dla potrzeb Usługodawcy możliwość korzystania z : o wymaganych pomieszczeń socjalnych, o środków łączności telefonicznej, 6. Usługodawca zobowiązany będzie do : o zatrudnienia odpowiedniej, stałej liczby pracowników (w tym również pracowników zatrudnionych na umowę o pracę), na potrzeby świadczenia usługi ochrony w ramach zawartej umowy, zapewniającej profesjonalne wykonanie usługi z zachowaniem należytej staranności, o przekazania w dniu podpisania umowy na świadczenie usługi ochrony osób i mienia w hali wielofunkcyjnej EXPO ŁÓDŹ, imiennego wykazu osób przewidywanych do zatrudnienia w naszym obiekcie, o w przypadkach zaistnienia konieczności dokonania zmiany osobowej w grupie pracowników przypisanych do naszego obiektu, Usługodawca powiadamia każdorazowo Zamawiającego uzasadniając taką konieczność, w celu uzyskania jego akceptacji, o wyposażenia swoich pracowników zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 07.11.1998r. z późniejszymi zmianami, o posiadania opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, której kopia stanowić będzie załącznik do zawieranej Umowy. Wykonawca zobowiązuje się również do utrzymania niniejszej polisy przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia o zachowania tajemnicy służbowej, o przestrzegania powszechnie obowiązujących przepisów dla wykonywania usług określonych przedmiotem zamówienia. 7. Umowa zostanie zawarta na okres 48 m-cy (wg ustaleń w SIWZ)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 511934.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 14
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 14
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agencja Ochrony TRANSFER Sp. z o.o.
Email wykonawcy: tomaszkoscisty@ochronatransfer.pl
Adres pocztowy: Tomaszów Mazowiecki ul. Zielona 7
Kod pocztowy: 97-200
Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 629679.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 629679.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 920798.17
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.