To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-13
Ogłoszenie nr 510046957-N-2020 z dnia 13-03-2020 r.
Urząd Miasta: Usługa asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem OTAGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501283-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540007913-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 65423300000000,
ul. ul. Podgórna
22,
65-424
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
0684564100,4564406 do 08, e-mail
zamowienia@um.zielona-gora.pl, faks
068 4564155, 4564455.
Adres strony internetowej (url): www.zielona-gora.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem OTAGO
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DO-ZP.271.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Usługa asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem OTAGO. 3.2. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie świadczenia usługi asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - OTAGO zwanego dalej Aplikacją, eksploatowanej w Urzędzie Miasta Zielona Góra, w skład której wchodzą Baza Danych, oprogramowanie oraz podsystemy. 3.3. Usługą objęte są następujące podsystemy wchodzące w skład Aplikacji: 1. ELUD\RM Ewidencja ludności z obsługą wyborów \ rejestr mieszkańców, 2. RISS\EDICTA Rejestracja i śledzenie spraw \ elektroniczny obieg dokumentów, 3. FKJB Obsługa finansowo księgowa jednostki budżetowej, 4. FKORG Obsługa finansowo księgowa organu, 5. PNIER Naliczanie podatków od nieruchomości, 6. WNIER Windykacja podatków od nieruchomości, 7. WYBUD Obsługa wydatków budżetowych, 8. WPBUD Wpływy budżetowe, 9. KOALA Obsługa koncesji, 10. KASA Obsługa Kasy, 11. PLBUD Obsługa planowania budżetu, 12. DOCZ Obsługa dodatków mieszkaniowych, 13. SWR Obsługa Świadczeń Rodzinnych, 14. KOS Kartoteka i Obsługa Słowników, 15. NWPOJ Podatek od środków transportu, 16. OPGRU Naliczania opłat za wieczyste użytkowanie, 17. WOGRU Windykacja opłat za wieczyste użytkowanie gruntów, 18. OFA Obsługa zaliczki alimentacyjnej, 19. ODK Obsługa doręczeń korespondencji, 20. KADRY Kadry, 21. PŁACE Płace, 22. SOE Obsługa egzekucji komorniczych, 23. DOEN Obsługa dodatku energetycznego, 24. KSON Kompleksowy System Obsługi Nieczystości, 25. KAKSON Księgowość Analityczna Kompleksowego Systemu Obsługi Nieczystości 26. JPK Obsługa jednolitego pliku kontrolnego, 27. ZAK Zwrot podatku akcyzowego od oleju napędowego, 28. GRIP Generalny Rejestr Informacji Pracownika, 29. Rodzina+ 30. ePortal (VAT Centralny), 31. ORU Generalny Rejestr Umów, 32. FKPLAN Plan Budżetu. 33. OPGRU uwłaszczenie 34. Splitpayment 35. Dobry start 3.4. System OTAGO i Baza Danych pracują pod systemem operacyjnym MS Windows Server 2008R2. Wersja bazy danych Oracle Database Standard Edition One ver. 11.2.0.4.0 z ważną usługą software update license & suport. System został stworzony za pomocą programu Oracle Developer, 6i a także narzędzi do tworzenia aplikacji na przeglądarki internetowe. Właścicielem kodów źródłowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni, ul. Podolska 21, 81-321 Gdynia. 3.5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr I.3 do SIWZ. 3.6. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 3.7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o tym, że realizując usługę asysty dla aplikacji systemu OTAGO nie narusza praw majątkowych producenta ani firm trzecich (treść oświadczenia zawarta jest w załączniku nr I.1 do SIWZ. 3.8. Ze względu na charakter usługi Zamawiający odstępuje od wskazania zakresu czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 3.9. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SIWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia. 3.10. Zawarte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu. 3.11. Zgodnie z art. art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72267100-0
Dodatkowe kody CPV: 72320000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
828000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ASSECO DATA SYSTEM S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
989327.13
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- "Dostawa mebli i wyposażenia w ramach inwestycji : "Rozbudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. i m. Mieczysława Karłowicza o nowy budynek edukacji artystycznej".
- Remont drogi dojazdowej do Jednostki Wojskowej w Czerwieńsku
- Rewitalizacja zabytkowego parku przy Pałacu w Zaborze, siedzibie SP ZOZ Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze
- LA.261.28.2024 Sukcesywne dostawy leków refundowanych
- NZ.261.34.2024 Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej oraz sprzętu jednokrotnego użytku do przygotowania leków dla Pracowni Cytostatyków.
- Remont dachu budynku położonego przy ul. Stefana Żeromskiego 2 w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie aktualizacji i uzupełnienia bazy danych oraz opracowanie dokumentacji technicznej wraz z aktualizacją bazy danych ewidencji gruntów i budynków
- Świadczenie usługi zaprojektowania, wytworzenia, wdrożenia oraz wsparcia klastra o wysokiej dostępności dla baz danych PostgreSQL
- Zestaw aparatury do wysokosprawnej chromatografii cieczowej/spektrometrii masowej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.