To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-13
Ogłoszenie nr 510046732-N-2020 z dnia 13-03-2020 r.
Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość: Remont dróg na terenie Gminy Zamość - styczeń 2020 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 505896-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość, Krajowy numer identyfikacyjny 60235179000000,
ul. Szczebrzeska
120,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
84 639 05 82, e-mail
gzok@zamosc.org.pl, faks
84 639 05 82.
Adres strony internetowej (url): www.gzokgminyzamosc.naszbip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg na terenie Gminy Zamość - styczeń 2020 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GZOK.2710.10.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych emulsją asfaltową i grysami 2.1.1. Zakres zamówienia obejmuje remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych emulsją asfaltową i grysami na terenie Gminy Zamość zgodnie z opisem: a) oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) przygotowanie uszkodzonego miejsca (usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, usunięcie wody, doprowadzenie uszkodzonego miejsca do stanu powietrzno-suchego, oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, pyłu i piasku) c) uzupełnienie uszkodzonego miejsca grysami i emulsją asfaltową z remontera (patchera) przy głębokości ubytków do 3,0 cm. d)Ilość materiału (emulsja + grysy w odpowiednich proporcach) do wykonania prac opisanych w tym punkcie: 75 ton. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia podana ilość jest szacunkowa i wykonawca musi być przygotowany na możliwość wykonywania prac w większym lub mniejszym zakresie po cenach jednostkowych zadeklarowanych w ofercie - wynagrodzenie kosztorysowe. e)Lokalizacja wykonania zadania: Drogi Gminy Zamość, docelowe powierzchnie robocze zostaną wskazane przez Kierownika Gminnego Zakładu Obsługi Komunalnej Gminy Zamość. f) Przedmiot umowy musi być objęty minimum 6 miesięcznym okresem gwarancji - należy go wskazać w ofercie (załącznik nr 1), ponieważ jest to jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z rozdziałem XV niniejszego SIWZ. Gwarancja obejmuje naprawę wszystkich powstałych pęknięć wypełnionych ubytków w terminie do 2 dni od zgłoszenia. Wykonawca odpowiada za wykonane robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zapewni oznakowanie i bezpieczeństwo na budowie. Po zakończeniu prac zobowiązany jest uporządkować teren i przekazać Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór końcowy. g)Remont należy wykonać przy użyciu specjalnych maszyn (remonterów), wprowadzając pod ciśnieniem kruszywo jednocześnie z kationową emulsją asfaltową w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia. Remonter winien być wyposażony w wysokowydajną dmuchawę do czyszczenia wybojów i nadawania ziarnom grysu dużej prędkości przy ich wyrzucaniu z dyszy razem z emulsją. h)Do remontu cząstkowego należy stosować jako lepiszcze tylko drogowe kationowe emulsje asfaltowe szybkorozpadowe niemodyfikowane rodzaju C 65 B3 PU/RC spełniające wymagania zgodnie z PN-EN 13808:2013-10E i)Do remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych należy stosować grysy frakcji 2-5 mm odpowiadające wymaganiom podanym w PN-EN-13043/2004 ,,Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu". j)O potrzebie i miejscu rozpoczęcia Zamawiający będzie informował Wykonawcę z wyprzedzeniem (zgodnie z ofertą) Ponadto na Wykonawcy spoczywa obowiązek prowadzenia na bieżąco obmiaru robót (w tonach), na koniec tygodnia zdawanie sprawozdań z ilości wbudowanego materiału (w tonach). Wbudowane przez Wykonawcę materiały powinny posiadać Deklaracje zgodności materiałów z obecnie obowiązującymi normami wystawione przez Producenta CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 2.2 Część 2 Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych masą mineralno-bitumiczną 2.2.1 Zakres zamówienia obejmuje remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych masą mineralno-bitumiczną na terenie Gminy Zamość zgodnie z opisem: a) oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) wycięcie lub frezowanie uszkodzonych miejsc nawierzchni - głębokość minimum 4 cm z nadaniem regularnych kształtów, c) dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu, d)skropienie dna i krawędzi pionowych naprawianego miejsca emulsją asfaltową, e) rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm w warstwie ścieralnej. W przypadku głębokości uszkodzenia większej niż 4 cm dolną warstwę należy wypłycić materiałem (urobkiem z frezowania - destruktem) powstałym po wyfrezowaniu ubytku, zagęścić, a następnie skropić ją emulsją asfaltową i rozścielić warstwę górną z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm (po zawałowaniu). W każdym przypadku należy poszczególne warstwy zagęścić. f) posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego, g) Grubość warstwy ścieralnej po zawałowaniu: minimum 4 cm. Ilość masy do wykonania prac opisanych w tym punkcie (po zawałowaniu): - uszkodzenia do remontu(remont cząstkowy) - 200 m2 (po zawałowaniu), - nakładki asfaltowe o grubości 4 cm - 2000 m2 (po zawałowaniu) - wykonywane w częściach o powierzchni nie mniejszej niż 10 m2: wykonane za pomocą rozściełacza o regulowanej szerokości roboczej: 1,0 m - 5,0 m. Dodatkowo przy wykonywaniu nakładek należy wyregulować studnie kanalizacyjne dopasowując je do poziomu nowej nawierzchni: 6 sztuk. Forma wynagrodzenia: ryczałtowe Zamawiający szacuje, że ilość urobku pozyskanego z frezowania będzie wystarczająca do wypłycenia ubytków. i)Lokalizacja wykonania zadania: Drogi Gminy Zamość, docelowe powierzchnie robocze zostaną wskazane przez Kierownika Gminnego Zakładu Obsługi Komunalnej Gminy Zamość. j) Przedmiot umowy musi być objęty minimum 6 miesięcznym okresem gwarancji - należy go wskazać w ofercie (załącznik nr 1), ponieważ jest to jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z rozdziałem XV niniejszego SIWZ. Gwarancja obejmuje naprawę wszystkich powstałych pęknięć, wybić wypełnionych ubytków w terminie do 2 dni od zgłoszenia. k)Wykonawca odpowiada za wykonane robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zapewni oznakowanie i bezpieczeństwo na budowie. Po zakończeniu prac zobowiązany jest uporządkować teren i przekazać Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór końcowy. l)O potrzebie i miejscu rozpoczęcia Zamawiający będzie informował Wykonawcę z wyprzedzeniem (zgodnie z ofertą). Do warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego należy stosować: - asfalty drogowe wg PN-EN 12591:2010 (Asfalty i produkty asfaltowe - Wymagania dla asfaltów drogowych) lub polimeroasfalty wg PN-EN 14023:2011 (Asfalty i lepiszcza asfaltowe - Zasady specyfikacji asfaltów modyfikowanych polimerami). Można również stosować inne lepiszcza nienormowe według aprobat technicznych. Wbudowane przez Wykonawcę materiały powinny posiadać Deklaracje zgodności materiałów z obecnie obowiązującymi normami wystawione przez Producenta, które należy dostarczyć przed odbiorem robót budowlanych. Wynagrodzenie za wykonane roboty budowlane będzie wynagrodzeniem ryczałtowych. Ponadto na Wykonawcy spoczywa obowiązek prowadzenia na bieżąco obmiaru robót (w m2), na koniec tygodnia zdawanie sprawozdań z ilości wbudowanego materiału (w m2). CPV: 45233142-6 2.3 Część 3 Remont gruzem. Wbudowanie 1000 ton gruzu. Wymagania składu, parametrów gruzu: gruz powinien być betonowo - ceglany, kruszony, bez elementów metalowych, zawartość zanieczyszczeń organicznych do 10%, frakcja gruzu: 0 - 90 mm Zakres przedmiotu zamówienia stanowi zakup, dostarczenie, wbudowanie i zagęszczenie (walcem wibracyjnym o wadze minimum 8 ton) gruzu na terenie Gminy Zamość. Remont dróg odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym (zgodnie z ofertą). Zamawiający zastrzega sobie prawo sukcesywnego zamawiania usług dostosowując je do potrzeb wynikających z konieczności naprawy poszczególnych dróg na terenie gminy. Przedmiot umowy musi być objęty minimum 6 miesięcznym okresem gwarancji - należy go wskazać w ofercie (załącznik nr 1), ponieważ jest to jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z rozdziałem XV niniejszego SIWZ. Ponadto na Wykonawcy spoczywa obowiązek prowadzenia na bieżąco obmiaru robót, na koniec tygodnia zdawanie sprawozdań z ilości wbudowanego materiału. Forma wynagrodzenia: ryczałtowe CPV: 45233142-6 2.4 Część 4 Remont kruszywem przy pomocy równiarki, koparko-ładowarki i walca Wbudowanie kruszywa mineralnego łamanego dolomitowego z przygotowaniem podłoża przy pomocy równiarki, koparko-ładowarki i walca - Wykonawca powinien dysponować równiarką oraz koparko-ładowarką oraz walcem - o wyborze rodzaju sprzętu będzie decydować zamawiający. Przygotowanie podłoża powinno polegać na wyrównaniu korony drogi równiarką samojezdną, drogową minimum III klasy i zagęszczeniu jej walcem wibracyjnym, minimum 8 tonowym przy użyciu materiału zalegającego na drodze. Zakres przedmiotu zamówienia stanowi zakup, dostarczenie, wbudowanie i zagęszczenie (walcem wibracyjnym o wadze minimum 8 ton) kruszywa mineralnego, łamanego dolomitowego o frakcji: a) 0 - 31,5 mm w ilości 1500 ton oraz: b) 4 - 31,5 mm w ilości 1500 ton zawartość zanieczyszczeń kruszywa: do 5%. Kruszywo powinno spełniać normę PN-EN 13043. Wbudowane przez Wykonawcę materiały powinny posiadać Deklaracje zgodności materiałów z obecnie obowiązującymi normami wystawione przez Producenta, które należy dostarczyć przed odbiorem robót budowlanych. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących czynności: a) zakup i dostarczenie kruszywa; b) profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni dróg żwirowych lub tłuczniowych wraz z nadaniem odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża równiarką drogową c) wypełnienie i rozścielenie ubytków nawierzchni kruszywem łamanym; d) wyrównanie powierzchni naprawianych miejsc z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego e)zagęszczenie walcem wibracyjnym Do prac należy użyć zestawu składającego się z równiarki drogowej minimum III klasy oraz koparko-ładowarki oraz walca drogowego o masie minimum 8 ton. Forma wynagrodzenia: ryczałtowe Grubość warstwy wbudowanego kruszywa: od 8 cm do 20 cm po zagęszczeniu - grubość warstwy będzie wskazana przez Zamawiającego. Należy zapewnić równość nawierzchni i uzyskać spadki umożliwiające odprowadzenie wód opadowych. Po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego, przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z warunkami w terenie zwracając szczególną uwagę na urządzenia obce (studzienki wodociągowe, itp.) znajdujące się w drodze oraz szczegółowo uzgodnić zakres prac z Zamawiającym. Wykonawca w trakcie wykonywania zlecenia jest zobowiązany do codziennego powiadamiania przedstawiciela Zamawiającego o miejscu prowadzonych prac, godzinie rozpoczęcia i godzinie zakończenia prac oraz ilości wbudowania kruszywa na nr tel. 84 6390582. Każda partia dostarczonego kruszywa powinna zostać potwierdzona przez przedstawiciela Zamawiającego na przedłożonym przez Wykonawcę dowodzie dostarczonego kruszywa. W przypadku braku możliwości wjazdu na drogę samochodami z naczepami o dużym tonażu Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów samochodami skrzyniowymi samowyładowczymi. W zależności od charakterystyki i stanu technicznego dróg Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym musi stosować odpowiednie środki transportu, które nie będą powodować niszczenia nawierzchni dróg. Dowóz kruszyw w celu naprawy dróg będzie następował sukcesywnie w ciągu całego okresu obowiązywania umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót, wbudowanych materiałów, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie prowadzonych prac, metody użyte przy robotach oraz ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami. Ponadto na Wykonawcy spoczywają następujące obowiązki: a) prowadzenie na bieżąco obmiaru robót (w tonach), na koniec tygodnia zdawanie sprawozdań z ilości wbudowanego materiału (w tonach); b) wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w tej dziedzinie; c) zapewnienie właściwej organizacji ruchu drogowego w trakcie trwania prowadzonych prac - w przypadku braku odpowiedniego zabezpieczenia robót Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z tego tytułu; d) nie naruszanie własności i innych praw osób trzecich; e) przestrzeganie przepisów BHP, o ruchu drogowym oraz prawa budowlanego; f) dostarczanie na każde żądanie atestów lub badań laboratoryjnych na wbudowany materiał; g) utrzymania ruchu publicznego oraz utrzymania istniejących obiektów (jezdnie, znaki drogowe, urządzenia odwodnienia, itp.) na terenie wykonywanych prac w okresie trwania robót; h) zapewnienie osób posiadających odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do obsługi sprzętu budowlanego w szczególności równiarki, koparko-ładowarki, walca. Zamawiający będzie dokonywał odbioru robót zgodnie ze zgłoszeniem Wykonawcy, nie częściej niż raz na tydzień. Rozliczenie wykonanych robót następować będzie po ich odbiorze. Remont dróg odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym (zgodnie z ofertą). Zamawiający zastrzega sobie prawo sukcesywnego zamawiania usług dostosowując je do potrzeb wynikających z konieczności naprawy poszczególnych dróg na terenie gminy. Przedmiot umowy musi być objęty minimum 6 miesięcznym okresem gwarancji - należy go wskazać w ofercie (załącznik nr 1), ponieważ jest to jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z rozdziałem XV niniejszego SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6 2.5 Część 5 Remont przełomów Zakres zamówienia obejmuje naprawę przełomów na drogach gminnych polegający na wykonaniu następujących robót: - KNR AT-03 0102-01 Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniach o gr. do 4 cm z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na wskazane składowisko Zamawiającego w odległości do 1 km od miejsca urobku. - KNR 2-01 0206-02 Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40 m3 w gruncie kategorii III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na składowisko Wykonawcy i kosztem składowania - KNNR 2-31 0104-01 Warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm po zawałowaniu - KNNR 6 0113-02 Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych grubości 40 cm - KNNR 6 1005-07 Skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 km/m2 - KNNR 6 0308-02 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm. Szacunkowy zakres prac: 200 m2 Sprzęt niezbędny do wykonania robót: rozściełacz, walec, zagęszczarka o masie minimum 250 kg, koparka, frezarka, piła do asfaltu. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia podana ilość jest szacunkowa i wykonawca musi być przygotowany na możliwość wykonywania prac w większym lub mniejszym zakresie po cenach jednostkowych zadeklarowanych w ofercie - wynagrodzenie kosztorysowe. Wynagrodzenie za wykonane roboty budowlane będzie wynagrodzeniem kosztorysowym wyliczonym na podstawie kosztorysu powykonawczego, zaakceptowanego przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestnictwa w pomiarach na każdym etapie prac. Wykonane pomiary, potwierdzone pisemnie przez Wykonawcę i Zamawiającego będą stanowić obmiar, który zostanie przeniesiony do kosztorysu powykonawczego. Przedmiot umowy musi być objęty minimum 6 miesięcznym okresem gwarancji - należy go wskazać w ofercie (załącznik nr 1), ponieważ jest to jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z rozdziałem XV niniejszego SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6 2.6 Część 6 Remont równiarką dróg gminnych. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych gruntowych i tłuczniowych, profilowanie dróg, ścinanie poboczy, prace remontowe na działkach gminnych równiarką drogową samojezdną na terenie gminy Zamość w 2020 roku w ilości 300 godzin pracy. Remont dróg rozliczane będzie w systemie godzinowym na podstawie ceny brutto za jedną godzinę pracy równiarki na drodze bez dojazdu. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia podana ilość jest szacunkowa i wykonawca musi być przygotowany na możliwość wykonywania prac w większym lub mniejszym zakresie po cenach jednostkowych zadeklarowanych w ofercie - wynagrodzenie kosztorysowe. Wynagrodzenie za wykonane roboty budowlane będzie wynagrodzeniem kosztorysowym wyliczonym na podstawie kosztorysu powykonawczego, zaakceptowanego przez Zamawiającego. Wykonawca do wykonania zamówienia zobowiązany jest posiadać równiarkę samojezdną o mocy minimum 110 kW, napędzie na wszystkie koła oraz koparko ładowarkę wraz z operatorami posiadającymi stosowne uprawnienia i doświadczenie w profilowaniu dróg gruntowych i tłuczniowych. Wraz z równiarką Wykonawca zapewni we własnym zakresie, paliwo, materiały eksploatacyjne, przeglądy, operatora posiadającego odpowiednie kwalifikacje, adekwatne do przedmiotu zamówienia: przynajmniej uprawnienia operatora III klasy równiarek lub równoważne. Profilowanie dróg odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu (zgodnie z ofertą). Zamawiający zastrzega sobie prawo sukcesywnego zamawiania usług dostosowując je do potrzeb wynikających z konieczności naprawy poszczególnych dróg na terenie gminy. Przedmiot umowy musi być objęty minimum 6 miesięcznym okresem gwarancji - należy go wskazać w ofercie (załącznik nr 1), ponieważ jest to jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z rozdziałem XV niniejszego SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6 2.7 Część 7 Remont walcem dróg gminnych Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych gruntowych i tłuczniowych, prace remontowe na działkach gminnych walcem drogowym o masie minimum 12 ton na terenie gminy Zamość w 2020 roku w ilości 50 godzin pracy walca. Jest to ilość szacunkowa podana wyłącznie do wyceny oferty w związku z czym Wykonawca musi być przygotowany na świadczenie usługi w większym lub mniejszym zakresie - wynagrodzenie kosztorysowe. Praca walca rozliczana będzie w systemie godzinowym na podstawie ceny brutto za jedną godzinę pracy walca na drodze bez dojazdu. Wykonawca do wykonania zamówienia zobowiązany jest posiadać walec drogowy o masie minimum 12 ton oraz operatora posiadającego stosowne uprawnienia i doświadczenie w zagęszczaniu materiału kamiennego na drogach gruntowych i tłuczniowych. Wraz z walcem Wykonawca zapewni we własnym zakresie, paliwo, materiały eksploatacyjne, przeglądy, operatora posiadającego odpowiednie kwalifikacje, adekwatne do przedmiotu zamówienia. Zagęszczanie walcem odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu (zgodnie z ofertą). Zamawiający zastrzega sobie prawo sukcesywnego zamawiania usług dostosowując je do potrzeb wynikających z konieczności naprawy poszczególnych dróg na terenie gminy. Przedmiot umowy musi być objęty minimum 6 miesięcznym okresem gwarancji - należy go wskazać w ofercie (załącznik nr 1), ponieważ jest to jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z rozdziałem XV niniejszego SIWZ. 2.8 Część 8 Remont koparko-ładowarką dróg gminnych Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych gruntowych i tłuczniowych, prace remontowe na działkach gminnych koparko-ładowarką na terenie Gminy Zamość w 2020 roku w ilości 50 godzin pracy koparko-ładowarki. Jest to ilość szacunkowa podana wyłącznie do wyceny oferty w związku z czym Wykonawca musi być przygotowany na świadczenie usługi w większym lub mniejszym zakresie - wynagrodzenie kosztorysowe. Praca walca rozliczana będzie w systemie godzinowym na podstawie ceny brutto za jedną godzinę pracy koparko-ładowarki na drodze bez dojazdu. Wykonawca do wykonania zamówienia zobowiązany jest posiadać koparko-ładowarkę oraz operatora posiadającego stosowne uprawnienia i doświadczenie. Wraz z walcem Wykonawca zapewni we własnym zakresie, paliwo, materiały eksploatacyjne, przeglądy, operatora posiadającego odpowiednie kwalifikacje, adekwatne do przedmiotu zamówienia. Remont odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu (zgodnie z ofertą). Zamawiający zastrzega sobie prawo sukcesywnego zamawiania usług dostosowując je do potrzeb wynikających z konieczności naprawy poszczególnych dróg na terenie gminy. Przedmiot umowy musi być objęty minimum 6 miesięcznym okresem gwarancji - należy go wskazać w ofercie (załącznik nr 1), ponieważ jest to jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z rozdziałem XV niniejszego SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych emulsją asfaltową i grysami |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
59276.25
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowe "Mawex"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
43265.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych masą mineralno-bitumiczną |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
98890.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
106542.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Remont gruzem |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
90750.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe Kopalnia Piasku Wojciech Kusiak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
63000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Remont kruszywem przy pomocy równiarki lub rozściełacza |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
358875.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano-Transportowy "DROGMOST"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
304425.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Remont przełomów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
60885.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o.,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
46125.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Remont równiarką dróg gminnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
58905.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
50184.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Remont walcem dróg gminnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11250.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o.,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6765.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Remont koparko-ładowarką dróg gminnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8250.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowe "Mawex"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7380.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Utworzenie nowych 15 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Żłobku Miejskim w Zamościu przy ul. Kamiennej 4
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż agregatu prądotwórczego, zbiornika paliwa a także utylizacja dotychczasowego zbiornika.
- Dostawa odczynników do badania przeciwciał Borrelia burgdorferi, innych patogenów i chorób autoimmunologicznych oraz testów do badań metodą western blot wraz z dzierżawą wyposażenia .
- Dostawa materiałów biurowych
- Przebudowa wraz z remontem drogi dojazdowej na osiedlu Zamoyskiego 8 przy pomarańczowym wieżowcu z tyłu marketu Biedronka
- Usługa naprawy quadów i motocykli w tym regeneracja wymontowanych podzespołów oraz usługa naprawy pojazdu sanitarnego 4-noszowego SCAM SM50 z 32WOG w zakresie 2 (dwóch) części.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Jeziornej w Jeleńskiej Hucie (modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych)
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Smęgorzów IV etap
- Roboty budowlane obejmujące remont schodów zewnętrznych oraz drogi dojazdowej przy budynku Urzędu Skarbowego w Złotowie.
- Naprawy i roboty konserwacyjne odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Cewice w 2025 r.
- Bieżące remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w Gminie Gniezno_postępowanie_3
- Remonty cząstkowe masą asfaltową na gorąco z frezowaniem nawierzchni
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.