eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary SączModernizacja i rozbudowa Centrum Kultury i Sztuki im. Ady Sari w Starym Sączu na potrzeby działalności i edukacji kulturalnej oraz aktywności społecznej mieszkańców.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-11

Ogłoszenie nr 510046480-N-2019 z dnia 11-03-2019 r.

Centrum Kultury i Sztuki im. Ady Sari: Modernizacja i rozbudowa Centrum Kultury i Sztuki im. Ady Sari w Starym Sączu na potrzeby działalności i edukacji kulturalnej oraz aktywności społecznej mieszkańców.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego 2014 - 2020, Oś 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.1 Rewitalizacja Mist, Podziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500231-N-2019 z dnia 2019-01-04

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Kultury i Sztuki im. Ady Sari, Krajowy numer identyfikacyjny 00096835100000, ul. Rynek 5, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 446 16 41, e-mail ckisstarysacz@gmail.com, faks 18 446 16 41.
Adres strony internetowej (url): http://ckis.stary.sacz.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja i rozbudowa Centrum Kultury i Sztuki im. Ady Sari w Starym Sączu na potrzeby działalności i edukacji kulturalnej oraz aktywności społecznej mieszkańców.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CKiS.001.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia obejmuje: a. wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i rozbudową istniejącego budynku położonego w Starym Sączu, Rynek 5 (dz. ewid. nr 1854, 1855, 1856, 1857, 1848, 1824/1) - zgodnie z załączoną dokumentację techniczną, STWiORB, decyzjami i pozwoleniami oraz na warunkach określonych w SIWZ. b. wykonanie wszelkich niezbędnych czynności administracyjnych polegających na takim działaniu Wykonawcy aby uzyskał w imieniu i na rzecz Zamawiającego dokument pozwalający na użytkowanie obiektów objętych zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego 2. Zakres robót obejmuje: a. roboty rozbiórkowe, wyburzeniowe i roboty ziemne, b. roboty budowlane - część dobudowywana, c. roboty budowlane - część istniejąca, d. roboty instalacyjne (w tym: elektryczna, wod-kan, co. wraz z grzejnikami i ogrzewaniem podłogowym, wentylacyjna, klimatyzacyjna, p-poż, sygnalizacji włamania i napadu, monitoringu, LAN i multimedialna), e. roboty budowlane wykończeniowe (w tym: tynki, okładziny, elewacje, malowanie), f. wykonanie kotłowni gazowej, g. dostawa i montaż stolarki i ślusarki, h. dostawa i montaż dźwigu, i. zagospodarowanie terenu, pochylnia, schody, j. budowa przyłączy: wodociągowego, gazowego, energetycznego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna (Załącznik nr 8 do SIWZ), w szczególności projekt budowlany opracowany przez 55Architekci s.c. Anna Szewczyk-Świątek, Wojciech Świątek zatwierdzony wydaną przez Starostę Nowosądeckiego Decyzją Nr 964/2017, znak: GB-II.6740.1452.2016 z dnia 07.07.2017 r. o pozwoleniu na budowę, STWiORB oraz Pozwolenia Nr 292/2016 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak: OZNS.5142.256.2016.KMI z dnia 16.08.2016 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212300-9


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45223500-1, 45261000-4, 45300000-0, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9031186.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe BUDMEX Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@budmex.pl
Adres pocztowy: ul. Magazynowa 3
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11108360.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11108360
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14637000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: wykonanie ścianek szczelinowych oraz instalacji elektrycznych

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.