eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SanokUsługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej oraz w budynku zarządzanym przez Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-12

Ogłoszenie nr 510045611-N-2020 z dnia 12-03-2020 r.

Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.: Usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej oraz w budynku zarządzanym przez Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 505258-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 37030115000000, ul. ul. Jana Pawła II 59, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 647 800, e-mail sekretariat@spgk.com.pl, faks 134 648 862.
Adres strony internetowej (url): http://bip.spgk.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej oraz w budynku zarządzanym przez Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-02/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem postępowania jest usługa sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń biurowych, technicznych, gospodarczych, sanitariatów, wind, korytarzy i klatek schodowych w budynkach Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Sanoku oraz na Dworcu Multimodalnym, którego zarządcą jest Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w podziale na 2 zadania (części) jak poniżej: 1) Zadanie 1 (Część I) Usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach SPGK Sp. z o.o. w Sanoku A. Miejscem świadczenia usług są siedziby Zamawiającego położone w Sanoku i Trepczy: a) Budynek Administracyjny, budynek Stacji Paliw, Budynek Miejskiej Komunikacji Samochodowej, pomieszczenia Zakładu Dróg Miejskich, pomieszczenia Zakładu Obsługi Technicznej, pomieszczenia Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Segregowanych, pomieszczenia Zakładu Wodociągów i Kanalizacji przy ul. Jana Pawła II 59 w Sanoku; b) Pomieszczenia na terenie Zakładu Ciepłowniczego przy ul. Kiczury 11 w Sanoku; c) Pomieszczenia na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Trepczy przy ul. Sanockiej 68; d) Pomieszczenia na terenie Oczyszczalni Ścieków w Trepczy przy ul. Sanockiej 46; e) Autobusy MKS - 24 sztuki, które będą zaparkowane przy ul. Jana Pawła II 59 w Sanoku. 2) Zadanie 2 (Część II) Usługa sprzątania i utrzymania czystości na Dworcu Multimodalnym zarządzanym przez SPGK Sp. z o.o. A. Miejscem świadczenia usługi jest Dworzec Multimodalny położony w Sanoku przy ul. Lipińskiego 31. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań oraz warunki realizacji określa załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załączniku do SIWZ. 3. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga aby następujące prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. usługi sprzątania były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), tj. wszystkie prace pracowników fizycznych wykonujących usługi sprzątania. 4. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni osoby, o których mowa w ust. 3 na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego pracownika. 5. Szczegółowe wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, szczegółowo określone zostały w Projekcie Umowy. 6. Wykonawca, który jest jednocześnie pracodawcą, o którym mowa w art. 22 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych zobowiązany będzie do przekładania Zamawiającemu comiesięcznych informacji o kwocie obniżenia wpłat na PFRON, do których skorzystania uprawniony będzie Zamawiający. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ dla Wykonawców (dotyczy tylko Wykonawcy, który będzie jednocześnie pracodawcą w myśl art. 22 ustawy z dna 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych). 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedno lub wszystkie zadania. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 Ustawy Pzp. 9. Jeżeli w jakiejkolwiek części SIWZ lub jej załącznikach wskazano znaki towarowe, patenty i miejsca pochodzenia, należy przyjąć, że nie prowadzą one do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, a jedynie są one uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie minimalnych wymagań w zakresie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia, z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwoliłyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że oferowane materiały i urządzenia będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1: Usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach SPGK Sp. z o.o. w Sanoku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 608832.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ARMA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: bok@armakrosno.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 80/5
Kod pocztowy: 00-175
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 511801.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 511801.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 624052.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2: Usługa sprzątania i utrzymania czystość na Dworcu Multimodalnym zarządzanym przez SPGK Sp. z o.o.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 196746.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Adam Biodrowicz - BAS "Ochrona Osób i Mienia"
Email wykonawcy: basochrona@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Lipińskiego 109
Kod pocztowy: 38-500
Miejscowość: Sanok
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 196000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 196000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 306299.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.