To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-12
Ogłoszenie nr 510045366-N-2020 z dnia 12-03-2020 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku: PRZETARG NIEOGRANICZONY
NA USUWANIE AWARII, NAPRAWY ORAZ UTRZYMANIE
I KONSERWACJA SYSTEMÓW ELEKTRONICZNEGO DOZORU OBIEKTÓW (SYSTEMY MONITORINGU, KONTROLI DOSTĘPU I ALARMOWE) SPRZĘTU
I SYSTEMÓW TECHNIKI POLICYJNEJ W JEDNOSTKACH POLICJI WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO W CZTERECH STREFACH OBSŁUGI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509481-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540026396-N-2020, 540028111-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 19123609400000,
ul. ul. Okopowa
15,
80-819
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583 214 817, e-mail
zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl, faks
583 214 810.
Adres strony internetowej (url): http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.pomorska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USUWANIE AWARII, NAPRAWY ORAZ UTRZYMANIE I KONSERWACJA SYSTEMÓW ELEKTRONICZNEGO DOZORU OBIEKTÓW (SYSTEMY MONITORINGU, KONTROLI DOSTĘPU I ALARMOWE) SPRZĘTU I SYSTEMÓW TECHNIKI POLICYJNEJ W JEDNOSTKACH POLICJI WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO W CZTERECH STREFACH OBSŁUGI
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):11/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii, naprawy oraz utrzymanie i konserwacja systemów elektronicznego dozoru obiektów (systemy monitoringu, kontroli dostępu i alarmowe) sprzętu i systemów techniki policyjnej w jednostkach policji województwa pomorskiego w czterech strefach obsługi: 1) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 1: Usuwanie awarii, naprawy oraz utrzymanie i konserwacja systemów elektronicznego dozoru obiektów w strefie nr 1: powiaty tczewski, nowodworski, malborski, sztumski, kwidzyński. 2) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 2: Usuwanie awarii, naprawy oraz utrzymanie i konserwacja systemów elektronicznego dozoru obiektów w strefie nr 2: powiaty gdański, gdyński, pruszczański, starogardzki, pucki, wejherowski, miasta: Gdańsk, Gdynia, Sopot. 3) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 3: Usuwanie awarii, naprawy oraz utrzymanie i konserwacja systemów elektronicznego dozoru obiektów w strefie nr 3: powiaty bytowski, lęborski, słupski. 4) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 4: Usuwanie awarii, naprawy oraz utrzymanie i konserwacja systemów elektronicznego dozoru obiektów w strefie nr 4: powiaty chojnicki, człuchowski, kartuski, kościerski. Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751). Wykonawca musi udokumentować, że co najmniej 1 osoba realizująca zamówienie posiada aktualne uprawnienia - licencję, wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego. UWAGA: przed podpisaniem umowy wyłoniony Wykonawca dostarczy wymagane dokumenty do siedziby Zamawiającego. Wykonawca może składać oferty oddzielnie na każde z odrębnych części zadania - strefa 1, 2, 3, 4. Wykonane modyfikacje instalacji dozoru muszą spełniać wymagania stawiane systemom SSWiN stopni Grade 2 i Grade 3 i winne zostać zrealizowane na bazie istniejącego sprzętu systemów SATEL Integra, DSC, ARITECH. Instalacje KD średniego stopnia zabezpieczenia winne zostać zrealizowane na bazie istniejącego sprzętu systemów SATEL Integra, Satel ACCO, DDS, ARITECH, ROGER. Poziom odniesienia jakościowego sprzętu CCTV - sprzęt firm Novus, Optiva, Grundig, Hikvision lub równoważny. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami. o Terminy wykonania napraw awaryjnych liczone od daty pisemnego zgłoszenia awarii: Czas reakcji - 24 godziny, Przywrócenie do pracy - 72 godziny, Usunięcie awarii - 5 dni roboczych. . o Terminy wykonania napraw, usuwania usterek, modyfikacji instalacji liczone od daty przyjęcia zlecenia. o Wykonanie napraw, usuwanie usterek, modyfikacje instalacji - 30 dni roboczych. o Okres gwarancji: 24 miesiące od daty pozytywnego odbioru prac. Dokumentacja: Wykonawca w trakcie wizji lokalnej na obiekcie ustala z Zamawiającym zakres prac do wykonania na danym obiekcie. Zakres prac zostanie potwierdzony przez Zamawiającego pisemnym zleceniem wykonania tych prac. Po wykonaniu usługi Wykonawca sporządza opis wykonanych prac, rysunek obrazujący zmiany dokonane w konfiguracji instalacji dozoru, schemat jednokreskowy instalacji na planie pomieszczenia, karty katalogowe urządzeń i sprzętu, instrukcje obsługi urządzeń, Certyfikaty lub Deklaracje zgodności, Świadectwa Jakości itp., i całość, w formie dokumentacji powykonawczej, przekazuje Zamawiającemu. Rozliczenie robót kosztorysem powykonawczym z zastosowaniem składników kalkulacyjnych oraz cen jednostkowych robót, materiałów i sprzętu z kosztorysu ofertowego Wykonawcy tj. Operatu kosztów jednostkowych" - załącznika do oferty Wykonawcy (ceny urządzeń w/g aktualnych cenników producenta/dystrybutora). Podstawą wystawienia faktury za wykonanie zamówienia jest pozytywny protokół odbioru robót wykonanych na obiekcie i zatwierdzony przez Zamawiającego kosztorys powykonawczy. Wykonawca obowiązany jest wycenić wszystkie pozycje "Operatu kosztów jednostkowych". Umowa wygasa w sposób naturalny z chwilą pełnego wykorzystania kwoty ryczałtu (wartość zamówienia) lub z chwilą upływu terminu realizacji zamówienia. Wyceniona przez Wykonawcę wartość ogólna brutto "Operatu kosztów jednostkowych" nie jest wartością zamówienia, lecz jest kryterium wyboru najtańszej oferty. Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751). SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA OKREŚLA SIWZ ORAZ UMOWA. Art. 93 1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w: 1) ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo 2) zaproszeniu do negocjacji - w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo 3) zaproszeniu do składania ofert - w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50.33.30.00 - Usługi w zakresie konserwacji radiowego sprzętu komunikacyjnego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje Wykonawcom zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art.29 ust 4 U-PZP. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Kryterium oceny ofert na podstawie wzorów z SIWZ.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usuwanie awarii, naprawy oraz utrzymanie i konserwacja systemów elektronicznego dozoru obiektów w strefie nr 1: powiaty tczewski, nowodworski, malborski, sztumski, kwidzyński. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20325.20
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOLEKTOR K. Mikiciuk i R. Rutkowski sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
58883.42
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Usuwanie awarii, naprawy oraz utrzymanie i konserwacja systemów elektronicznego dozoru obiektów w strefie nr 2: powiaty gdański, gdyński, pruszczański, starogardzki, pucki, wejherowski, miasta: Gdańsk, Gdynia, Sopot. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48780.49
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOLEKTOR K. Mikiciuk i R. Rutkowski sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47691.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Usuwanie awarii, naprawy oraz utrzymanie i konserwacja systemów elektronicznego dozoru obiektów w strefie nr 3: powiaty bytowski, lęborski, słupski. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20325.20
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOLEKTOR K. Mikiciuk i R. Rutkowski sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61681.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Usuwanie awarii, naprawy oraz utrzymanie i konserwacja systemów elektronicznego dozoru obiektów w strefie nr 4: powiaty chojnicki, człuchowski, kartuski, kościerski. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24390.24
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOLEKTOR K. Mikiciuk i R. Rutkowski sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61681.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





