Ogłoszenie z dnia 2019-03-08
Ogłoszenie nr 510044860-N-2019 z dnia 08-03-2019 r.
Politechnika Wrocławska: Usługa doradztwa w zakresie inwentaryzacji, opisu oraz optymalizacji procedur obsługi studentów zgodnie z Ustawą z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce" - przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu "ZPR PWr - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej" współfinansowany przez UE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamawiający oświadcza, że przedmiot niniejszej umowy dofinansowany został z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020 - Oś Priorytetowa Szkolnictwo Wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół Wyższych. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu "ZPR PWr - Zintegrowany Program Rozwoju politechniki Wrocławskiej" nr projektu: POWR.03.05.00-00-Z301/17
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 660416-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500301833-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Wrocławska, Krajowy numer identyfikacyjny 55181193009000,
ul. ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
27,
50-370
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 202 182,32, e-mail
bzp@pwr.edu.pl, faks
713 202 143.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.pwr.edu.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa doradztwa w zakresie inwentaryzacji, opisu oraz optymalizacji procedur obsługi studentów zgodnie z Ustawą z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce" - przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu "ZPR PWr - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej" współfinansowany przez UE
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/BZP/376/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: doradztwie w zakresie inwentaryzacji, opisu oraz optymalizacji procedur obsługi studentów zgodnie z Ustawą z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce" (dalej Ustawa) - przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu "ZPR PWr - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej" współfinansowany przez UE. Na przedmiot zamówienia składa się 6 zadań, które będą realizowane w poszczególnych czterech etapach. 1.1. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie zadań szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 1.2. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 72.22.41.00 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu usługi w zakresie planowania wdrażania systemu 72246000-1 Usługi doradcze w zakresie systemów 72227000-2 Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania 72221000-0 Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej 72244000-7 Usługi prototypowania. 3.Termin realizacji przedmiotu zamówienia: a) usługi określone w punkcie od 1-5 OPZ- do 5 miesięcy od daty zawarcia umowy, W uzasadnionym przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu zakończenia tych prac o dwa miesiące - przewidziane na podstawie art.144 ustawy Pzp - rozdz.XVI pkt 3b), b) usługa określona w punkcie 6 OPZ - Usługa określona w p. 6 powinna zostać wykonana w trakcie lub po zakończeniu pierwszego etapu wdrożenia systemu określonego w koncepcji wdrożenia systemu, na podstawie dokumentacji wdrożeniowej i innych informacji pisemnych związanych z wdrożeniem systemu, udostępnionych przez Zamawiającego. W związku z tym termin realizacji usługi w p.6 to 180 dni (kalendarzowych), po odbiorze dokumentacji analitycznej i koncepcji wdrożenia systemu (bez uwag). 3.1. Szczegóły dotyczące terminu wykonania, jego poszczególnych 4-ech etapów i warunków realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72224100-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
150000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INFOCONSULTING POLAND Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
184500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- SZP/243-331/2025 Modernizacja Sali nr 07 w budynku DS. T-25 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Armii Krajowej 78 w Wałbrzychu
- SZP/243-302/2025 Sukcesywne dostawy nieprofesjonalnych środków czystości dla Politechniki Wrocławskiej
- Wymiana instalacji ZW, CWU, CO, kanalizacyjnych w kompleksie MCS
- Dostawa samochodu osobowego typu SUV
- 134.2025 Dostawa dwóch polimeryzatorów na potrzeby Katedry i Zakładu Protetyki Stomatologicznej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





