eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługa doradztwa w zakresie inwentaryzacji, opisu oraz optymalizacji procedur obsługi studentów zgodnie z Ustawą z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce" - przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu "ZPR PWr - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej" współfinansowany przez UE



Ogłoszenie z dnia 2019-03-08

Ogłoszenie nr 510044860-N-2019 z dnia 08-03-2019 r.

Politechnika Wrocławska: Usługa doradztwa w zakresie inwentaryzacji, opisu oraz optymalizacji procedur obsługi studentów zgodnie z Ustawą z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce" - przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu "ZPR PWr - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej" współfinansowany przez UE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamawiający oświadcza, że przedmiot niniejszej umowy dofinansowany został z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020 - Oś Priorytetowa Szkolnictwo Wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół Wyższych. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu "ZPR PWr - Zintegrowany Program Rozwoju politechniki Wrocławskiej" nr projektu: POWR.03.05.00-00-Z301/17

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 660416-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500301833-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Wrocławska, Krajowy numer identyfikacyjny 55181193009000, ul. ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 202 182,32, e-mail bzp@pwr.edu.pl, faks 713 202 143.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.pwr.edu.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa doradztwa w zakresie inwentaryzacji, opisu oraz optymalizacji procedur obsługi studentów zgodnie z Ustawą z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce" - przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu "ZPR PWr - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej" współfinansowany przez UE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/BZP/376/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: doradztwie w zakresie inwentaryzacji, opisu oraz optymalizacji procedur obsługi studentów zgodnie z Ustawą z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce" (dalej Ustawa) - przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu "ZPR PWr - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej" współfinansowany przez UE. Na przedmiot zamówienia składa się 6 zadań, które będą realizowane w poszczególnych czterech etapach. 1.1. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie zadań szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 1.2. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 72.22.41.00 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu usługi w zakresie planowania wdrażania systemu 72246000-1 Usługi doradcze w zakresie systemów 72227000-2 Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania 72221000-0 Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej 72244000-7 Usługi prototypowania. 3.Termin realizacji przedmiotu zamówienia: a) usługi określone w punkcie od 1-5 OPZ- do 5 miesięcy od daty zawarcia umowy, W uzasadnionym przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu zakończenia tych prac o dwa miesiące - przewidziane na podstawie art.144 ustawy Pzp - rozdz.XVI pkt 3b), b) usługa określona w punkcie 6 OPZ - Usługa określona w p. 6 powinna zostać wykonana w trakcie lub po zakończeniu pierwszego etapu wdrożenia systemu określonego w koncepcji wdrożenia systemu, na podstawie dokumentacji wdrożeniowej i innych informacji pisemnych związanych z wdrożeniem systemu, udostępnionych przez Zamawiającego. W związku z tym termin realizacji usługi w p.6 to 180 dni (kalendarzowych), po odbiorze dokumentacji analitycznej i koncepcji wdrożenia systemu (bez uwag). 3.1. Szczegóły dotyczące terminu wykonania, jego poszczególnych 4-ech etapów i warunków realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72224100-2


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 150000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INFOCONSULTING POLAND Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Grzybowska 2/36
Kod pocztowy: 00-131
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 184500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 184500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 292740.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.