To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-08
Ogłoszenie nr 510044762-N-2019 z dnia 08-03-2019 r.
Gmina Bielsk Podlaski: Efektywny system gospodarowania odpadami
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Efektywny system gospodarowania odpadami w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojewódzwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VI Ochrona Środowiska i racjonalne gospodarowanie jego zasobami, Działanie 6.1 Efektywny system gospodarowania odpadami
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507050-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bielsk Podlaski, Krajowy numer identyfikacyjny 50659007000000,
ul. ul. Mickiewicza
46,
17-100
Bielsk Podlaski, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
085 7306851, 7305031, e-mail
gmina@bielskpodlaski.pl, faks
857 302 015.
Adres strony internetowej (url): www.bielskpodlaski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Efektywny system gospodarowania odpadami
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IGK.271.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 demontaż pokryć dachowych z budynków mieszkalnych i gospodarczych nie będących własnością Gminy Bielsk Podlaski wskazanych bliżej w tabeli 1 i 2; 1.2 przygotowanie odpadów do transportu; 1.3 załadunek odpadów na środki transportu; 1.4 transport odpadów do miejsc unieszkodliwienia; 1.5 rozładunek i przekazanie odpadów firmie unieszkodliwiającej. 2. Demontaż pokryć dachowych będzie przeprowadzany przez specjalistyczną firmę budowlaną z zachowaniem wszystkich wymogów związanych z demontażem pokryć dachowych z płyt azbestowych. Firma przeprowadzająca prace demontażowe musi posiadać stosowne zezwolenia upoważniające do tego prac. Prace muszą być przeprowadzone w sposób zgodny z wymogami prawa budowlanego oraz warunkami BHP. 3. Przygotowanie odpadów azbestowych do transportu będzie polegało na złożeniu całych płyt na paletach i odpowiednim zabezpieczeniu folią. Odpady pokruszone będą spakowane w worki foliowe. 4. Załadunek spakowanych i odpowiednio przygotowanych odpadów będzie odbywał się mechanicznie za pomocą specjalnych urządzeń załadunkowych, lub ręcznie w przypadku odpadów spakowanych w lżejsze worki foliowe. Przy załadunku będą zachowane wysokie środki ostrożności uniemożliwiające rozerwanie folii zabezpieczających. 5. Transport odpadów do miejsc unieszkodliwiania będzie odbywał się specjalnie przystosowanymi do transportu odpadów niebezpiecznych kołowymi środkami transportu. Firma transportująca odpady niebezpieczne musi posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych. 6. Rozładunek w miejscu unieszkodliwienia ze środków transportu będzie odbywał się, w zależności od potrzeb, mechanicznie za pomocą specjalistycznych urządzeń lub ręcznie. Po rozładunku nastąpi formalne przekazanie odpadów firmie unieszkodliwiającej. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 7.1 ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 992 ze zm.); 7.2 ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 799 ze zm.); 7.3 ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2119); 7.4 ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 169 ze zm.) ; 7.5 ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.). 7.6 rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r., nr 216, poz. 1824); 7.7 rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r., nr 71, poz. 649 ze. zm.); 7.8 rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w którym były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r., nr 8, poz. 31); 7.9 rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2014 r., poz.1973). 8. Wykonawca ma obowiązek: 8.1 Zgłosić rozpoczęcie i zakończenie prac do odpowiednich organów zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac, 8.2 Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia w terminie 14 dni roboczych od podpisania umowy z Zamawiającym harmonogramu prac, 8.3 Zapewnić nadzór osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych prac i zabezpieczenie miejsca pracy, 8.4 Uporządkować teren po zakończeniu prac oraz musi zapewnić ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia prac lub w związku z nimi, 8.5 Każdorazowo dokonać ważenia wyrobów zawierających azbest u poszczególnych właścicieli lub zarządców nieruchomości. Ważenie zdemontowanych i odbieranych odpadów zawierających azbest musi odbywać się w obecności właściciela lub zarządcy nieruchomości, z tej czynności sporządzony zostanie protokół odbioru prac podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy oraz właściciela lub zarządcę nieruchomości, 8.6 Sporządzić rozliczenie wykonanych prac w formie tabelki zawierającej: nazwę gminy, nazwę i adres właściciela lub zarządcy nieruchomości, miejsce wykonanych prac, rodzaj wykonanych prac, ilość w Mg zdemontowanego i unieszkodliwionego azbestu, wartość wykonanych prac, 8.7 Dostarczyć Zamawiającemu karty przekazania odpadów na składowisko odpadów, którego prowadzący posiada zezwolenie na unieszkodliwienie tego typu odpadów, w tym zestawienie kart przekazania odpadu. Karta przekazania odpadów, winna zawierać dokładne dane gminy, z której były odbierane wyroby zawierające azbest oraz wyszczególnienie ich ilości, a także poświadczenie unieszkodliwienia przez składowisko dostarczonej partii odpadów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także odpowiada za zniszczenia własności prywatnej spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją tego zadania. 8.8 Udzielić Zamawiającemu gwarancji należytego wykonania umowy na okres 3 miesięcy od chwili odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 9. Demontaż pokryć dachowych z 22 budynków oraz odbiór, transport i utylizacja odpadów azbestowych odbywać się będzie łącznie ze 134 nieruchomości położonych na terenie administracyjnym gminy Bielsk Podlaski.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90650000-8
Dodatkowe kody CPV: 90512000-9, 90530000-1, 45111300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
178614.64
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RENOVO S.C. Krzysztof Łoziński Piotr Malinowski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
162469.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ BUDOWA I PRZEBUDOWA URZĄDZEŃ LEKKOATLETYCZNYCH NA TERENIE MOSIR W BIELSKU PODLASKIM
- Kanalizacja sanitarna w ul. 11-go Listopada.
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont korytarza szkolnego w Szkole Podstawowej w Izdebkach-Kosnach
- Akcja Szarych Szeregów - baza oferty kulturalno-turystycznej Gminy Czarnocin. Wykonanie projektu wielobranżowego i robót budowlano-instalacyjnych w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3808P w m. Stara Dąbrowa
- BZP.271.47.2025 Wykonanie robót budowlanych (.....) pn.: ,,budowa instalacji klimatyzacji w systemie VRF dla budynku Ratusza w Nowym Sączu (.....)"
- Adaptacja pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Biłgoraj na potrzeby osób niepelnosprawnych
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.