eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieDostawy ziemniaków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-10

Ogłoszenie nr 510043946-N-2020 z dnia 10-03-2020 r.

"Uzdrowisko Świnoujście" S.A.: Dostawy ziemniaków

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511395-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

"Uzdrowisko Świnoujście" S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 28826000000000, ul. ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 321 37 60, e-mail m.koput@uzdrowisko.pl, faks 913 212 314.
Adres strony internetowej (url): www.uzdrowisko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy ziemniaków

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/UŚ/Z/02/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem Umowy jest dostawa ziemniaków w celu przygotowywania posiłków dla kuracjuszy Zamawiającego za cenę zgodną z ofertą przetargową Wykonawcy, która stanowi załącznik nr 1 do Umowy (dalej - "Oferta"). 2. Przedmiot Umowy opisany jest, wedle kolejności hierarchicznej, w następujących dokumentach: a) Umowie, b) SIWZ wraz ze wszystkimi jej załącznikami oraz modyfikacjami, c) Ofercie. Dla interpretacji postanowień Umowy, w tym przede wszystkim dla określenia wzajemnych praw i obowiązków Stron, dokumenty określone w lit. a)-c) będą miały charakter wzajemnie uzupełniający, przy czym w razie kolizji pierwszeństwo mieć będą postanowienia dokumentu przywołanego wcześniej. Jednocześnie Strony postanawiają, iż dokumenty te będą wzajemnie wyjaśniające i uzupełniające, w tym znaczeniu, że w przypadku zaistnienia jakiejkolwiek niejednoznaczności, wieloznaczności lub rozbieżności, Strony nie ograniczą w żaden sposób ani zakresu Przedmiotu Umowy, ani zakresu należytej staranności. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać Przedmiot Umowy zgodnie z treścią Umowy, SIWZ oraz Ofertą. 4. Wykonawca oświadcza, iż znane mu są wszystkie warunki wykonania Umowy. 5. Wykonawca oświadcza, iż wykona Przedmiot Umowy z należytą starannością, według najwyższych profesjonalnych standardów, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego. 6. Wykonawca oświadcza, że spełnia wszelkie określone odrębnymi przepisami warunki niezbędne do wykonania Przedmiotu Umowy oraz ma wystarczające doświadczenie i kompetencje do realizacji przedmiotu niniejszej umowy. 7. Sposób wykonywania Przedmiotu Umowy oraz dostarczany w jego ramach artykuł żywnościowy musi być zgodny z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego oraz prawa Unii Europejskiej, w tym w szczególności lecz nie wyłącznie: 1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 ze zm.), 2) ustawą z dnia 22 czerwca 2001 r. o mikroorganizmach i organizmach genetycznie zmodyfikowanych ( t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 706 z zm.), 3) rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L z 30.4.2004, 139/1) 4) rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności, zmiany rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1924/2006 nr 1925/2006 oraz uchylenia dyrektywy Komisji 87/250/EWG, dyrektywy Rady 90/469/EWG, dyrektywy Komisji 1999/10/WE, 5) w szczególności Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 29 października 2003 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej ziemniaków. 8. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia (ziemniaki) były czyste, zdrowe, jednoodmianowe, bulwy dojrzałe, niezzieleniałe, niezaparzone, niezapleśniałe, o barwie typowej dla odmiany (kremowa, jasnożółta, żółta), o wyrównanej wielkości, bez uszkodzeń mechanicznych, o dobrym smaku, bez pustych miejsc w środku, o średnicy poprzecznej min. 4 cm i podłużnej 4,5 cm. Ziemniaki powinny być zapakowane w worki o pojemności 10 - 15 kg netto - worki muszą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego, nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia (min. 2 miesiące) oraz gramaturze.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 03.21.21.00 - Ziemniaki


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 166700.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Bartosz Rura
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Koniewo 5 , 72-510 Wolin
Kod pocztowy: 72-510
Miejscowość: Wolin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 175035.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 175035.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 175035.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.