Ogłoszenie z dnia 2019-03-07
Ogłoszenie nr 510043900-N-2019 z dnia 07-03-2019 r.
Prokuratura Okręgowa w Opolu: Usługi sprzątania w Prokuraturze Okręgowej i podległych jej jednostkach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prokuratura Okręgowa w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 38800000000000,
ul. ul. Reymonta
24,
45-066
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 001 200, e-mail
bsieka@prokuratura.opole.pl, faks
774 001 282.
Adres strony internetowej (url): www.opole.po.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: prokuratura
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątania w Prokuraturze Okręgowej i podległych jej jednostkach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PO VII WB 261.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych prokuratur okręgu opolskiego o łącznej powierzchni 5692 m2. Usługa sprzątania dotyczy: 1.Prokuratura Okręgowa i Rejonowa w Opolu,ul. Reymonta 24- pow.1.793 m2 (dwa budynki) 2.Prokuratura Rejonowa w Brzegu, ul Chrobrego 31 - pow.425 m2 3.Prokuratura Rejonowa w Kluczborku, ul. Waryńskiego 30 - pow.620 m2 (dwa budynki) 4.Prokuratura Rejonowa w Nysie, ul. Bohaterów Warszawy 32 - pow.500 m2 5.Prokuratura Rejonowa w Głubczycach, ul.Powstańców 4 - pow.220 m2 6.Prokuratura Rejonowa w Strzelcach Op. ul. Kościuszki 8- pow. 780 m2 7.Prokuratura Rejonowa w Prudniku ul. Kościuszki 11 - pow.653 m2 8.Prokuratura Rejonowa w Kędzierzynie-Koźlu,ul.Głubczycka 5- pow.501m2 9.Prokuratura Rejonowa w Oleśnie, ul.Dworcowa 4 - pow.200 m2
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90919200-4
Dodatkowe kody CPV: 90911300-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
592879
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ODNOWA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
606000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Warunkiem dopuszczalności nabycia określonych dostaw oraz usług w trybie zapytanie o cenę jest ich powszechna dostępność, rozumiana jako dostępność w ramach dostawy lub usługi takiego samego lub podobnego świadczenia dla wszystkich zainteresowanych, oraz spełnianie przez te dostawy lub usługi ustalonych standardów jakościowych rozumianych jako typy lub gatunki (dostaw/usług) znormalizowane, odpowiadające przeciętnym, oferowanym w powszechnej ofercie standardom, nie zaś specyficznym wymaganiom zamawiającego Przepisy ustawy Pzp nie wskazują, co należy rozumieć pod pojęciem "powszechnej dostępności" oraz "ustalonych standardów jakościowych". W tym zakresie pomocne są opinie Urzędu Zamówień Publicznych, wypracowane na tle wykładni art. 70 pzp, który to przepis operuje takimi samymi pojęciami.. Charakter zamawianych usług oraz charakter prowadzonej przez Prokuraturę działalności (urząd publiczny) nie wymaga żadnych specyficznych odnoszących się tylko do Zamawiającego procedur utrzymania czystości. Zamawiający nie widzi ani konieczności, ani potrzeby ustanawiania jakiś specjalnych instrukcji czy procedur utrzymania czystości, gdyż nie jest to uzasadnione ani prowadzoną działalnością, ani posiadanymi przedmiotami podlegającymi sprzątaniu i czyszczeniu. To samo dotyczy wyboru środków czystości takich jak środki myjące, czyszczące i konserwujące. Wystarczy, że będą to normalnie na rynku dostępne środki odpowiednie do rodzaju czyszczonych powierzchni czy przedmiotów. Zamawiający nie ma żadnych powierzchni czy przedmiotów odbiegających od standardowo używanych przez inne osoby czy podmioty. Zamawiający nie wymaga, ani konieczność taka nie wynika z posiadanych przez niego przedmiotów, aby wykonawca dysponował jakimiś szczególnym sprzętem i urządzeniami, poza sprzętem i urządzeniami typowymi, dostępnymi na rynku dla każdego, a niezbędnymi do wykonania usługi utrzymania czystości w budynkach i wokół nich zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający zbadał uprzednio rynek pod kątem wytypowania grupy podmiotów gospodarczych zajmujących się świadczeniem pożądanych usług i w związku z tym zapytanie o cenę będzie skierowane do podmiotów będących w stanie potencjalnie dostarczyć zamawianą usługę. Podsumowując przedmiotem zamówienia są usługi bieżącego użytku, służące zaspokojeniu podstawowej potrzeby, jaką jest utrzymanie obiektów biurowych w czystości.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/93/2025 Zakup i dostawa mebli laboratoryjnych dla Wydziału Chemii i Farmacji
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie urządzenia do diagnostyki i rehabilitacji zawrotów głowy u dzieci wraz z przeszkoleniem personelu z obsługi.
- Roboty budowlane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)" oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego
- Zakup i dostawa słuchawek dla Centrum Kontaktu Klientów ZUS
- Dostawa gadżetów promujących rozpowszechnienie informacji o świadczonej pomocy określonej w ustawie dla pracodawców, bezrobotnych i poszukujących pracy, promujących KFS oraz WUP w Opolu
- [D/88/2025] Zakup i dostawa Systemu wirtualnej symulacji VR
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania w budynkach Prokuratur Rejonowych w Opatowie, Staszowie, Skarżysku - Kamiennej i Sandomierzu
- Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych i na terenie zewnętrznym Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Szczecinie na lata 2026-2027
- Świadczenie usługi w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w siedzibie DORD w 2026 roku.
- Świadczenie usług sprzątania obiektów ITG KOMAG
- "Utrzymanie czystości w budynkach mieszkalnych - części wspólnych i terenach przyległych administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych w Pszczynie w roku 2026"
- Kompleksowe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w siedzibie Centrum Partnerstwa Społecznego "Dialog" im. A. Bączkowskiego przy ul. Limanowskiego 23 w Warszawie
więcej: Usługi czyszczenia okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.