Ogłoszenie z dnia 2019-03-07
Ogłoszenie nr 510043733-N-2019 z dnia 07-03-2019 r.
Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy: dostawa mleka i przetworów mleczarskich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 09133864000000,
ul. Gałczyńskiego
2,
85-322
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523729151, e-mail
malgorzata.wozniak@zdpsiow.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.zdpsiow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa mleka i przetworów mleczarskich
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.ZoC.7.AOiK.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnej dostawy mleka i przetworów mleczarskich, których dokładne wyszczególnienie oraz ilości zawarte zostały w załącznikach nr 2 i nr 3 do SIWZ, tj. formularzach cenowych z wykazem asortymentowo - ilościowym towaru
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15510000-6
Dodatkowe kody CPV: 15500000-3, 15540000-5, 15542100-0, 15544000-3, 15542200-1, 15412100-0, 15412200-1, 15881000-7, 15551000-5, 15551500-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa mleka i przetworów mleczarskich |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
167757.48
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
176213.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa mleka i przetworów mleczarskich bez laktozy |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp - w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Obie cechy przedmiotu zamówienia, tj. powszechna dostępność i ustalone standardy jakościowe występują równocześnie, a więc została spełniona przesłanka art. 70 ustawy Pzp. Dostawy powszechnie dostępne to produkty, które są wszędzie na rynku oferowane, a tym samym można je nabywać od wielu podmiotów bez względu na miejsce i czas. Ustalone standardy jakościowe to powtarzalne cechy jakościowe produktu, niewymagające skomplikowanego opisu. Wobec powyższego została spełniona przesłanka dostaw powszechnie dostępnych, bowiem spełniony zostanie warunek realizacji typowych w danej branży zamówień, realizowanych przez większość podmiotów tej branży. O powszechnej dostępności świadczy wielość podmiotów występujących na rynku i zajmujących się dostawą określonych typowych produktów. Wymogi te mają charakter standardowy, typowy. Wybrany tryb zapytania o cenę, jako dostępna metoda udzielenia zamówienia publicznego odnosi się do zamówień typowych i prostych, ponieważ zamawiane rzeczy są w pełni porównywalne, gdyż jedynym różnicującym je kryterium jest cena. Ponadto został zachowany warunek konkurencyjności, bowiem zamawiający skierował zapytanie o cenę do co najmniej 5 wykonawców, świadczących w ramach prowadzonej przez nich działalności dostawy będące przedmiotem zamówieni
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- ŚWIADCZENIE USŁUG CAŁODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY
- (78-25) Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek
- Dostawa części elektronicznych na potrzeby UKW w Bydgoszczy
- Przebudowa infrastruktury kardiologicznej w Klinice Kardiologii i Kardiochirurgii - prace budowlane wraz z zakupem i montażem wyposażenia oraz częściowym zakupem i montażem sprzętu medycznego
- Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Smoleńskiej 62/1, Smoleńskiej 80/6 oraz Przemysłowej 6/7 w Bydgoszczy
- WZPiFP-131-25 Dostawa pakietów do zabezpieczenia śladów na miejscu przestępstw o charakterze seksualnym.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola im. Jasia i Małgosi w Kluczach na rok 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - Przedszkole im. Juliana Tuwima w Aleksandrowie Kujawskim
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych w Uhercach Mineralnych w 2026 r.
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 w Cieszynie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Głębowicach w 2026 r.
- Dostawa produktów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej w Zagórowie w 2026 roku
więcej: Tłuszcze zwierzęce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





