eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radlin › Wykonanie kompleksowego rozwiązania układu komunikacyjnego Sienkiewicza- Sienkiewicza wraz z ul. Cmentarną - etap III.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-07

Ogłoszenie nr 510043695-N-2019 z dnia 07-03-2019 r.

Urząd Miasta Radlin: Wykonanie kompleksowego rozwiązania układu komunikacyjnego Sienkiewicza- Sienkiewicza wraz z ul. Cmentarną - etap III.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509212-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Radlin, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 590 200, e-mail zamowienia@radlin.pl, faks 324 590 205.
Adres strony internetowej (url): www.miasto.radlin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie kompleksowego rozwiązania układu komunikacyjnego Sienkiewicza- Sienkiewicza wraz z ul. Cmentarną - etap III.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZP.271.6.UI.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W skład zamówienia wchodzi następujący zakres: wykonanie przebudowy drogi gminnej od km 0,00 do km 0+454,13 tj. od nr 13 do nr 59 ul. Sienkiewicza. W zakres robót wchodzi: - aktualizacja czasowej organizacji ruchu - wycinka drzew, - przebudowa jezdni poprzez wymianę istniejących warstw konstrukcyjnych nawierzchni; - budowa kanalizacji deszczowej ; - zabezpieczenie kolidujących sieci uzbrojenia terenu takich jak: gazociąg, wodociąg, sieć energetyczna oraz sieć teletechniczna; - budowa oświetlenia ulicznego na odcinku od posesji nr 53 do posesji 59 - wykonanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w wersji papierowej i elektronicznej. Zaprojektowano jezdnię o zmiennej szerokości: 4,5- 3,5 m. Warstwy konstrukcyjne: -geokompozyt RauterraPP45/45 ( lub inny o nie gorszych parametrach) -warstwa mrozoodporna -40 cm -podbudowa z kruszywa - 22cm - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC222P-8 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S-4 cm. Zaprojektowano kanalizację deszczową z rur PCV ośr. 315 mm, oraz studni betonowych o śr. 1000mm i odprowadzeniem wód deszczowych do studni chłonnej. Projektowane oświetlenie należy podłączyć do istniejącego obwodu oświetleniowego. Na istniejącym słupie 9/7/RK-10 zabudować rozłącznik SZ 56. Z istniejącego słupa 9/7/RK-10 wyprowadzić kabel ziemny YAKY 4x35 mm2 dla zasilania projektowanych słupów oświetleniowych. Zastosować słupy stalowe 9 metrowe. Na projektowanych i istniejącym słupie należy zabudować oprawy oświetleniowe LED o mocy 54W. Oświetlenie zrealizować przy pomocy kabla YAKY 4x35 mm 2. Należy zabudować oprawy o poniższych parametrach: - oprawa oświetlenia zewnętrznego LED 54W IK08, IP66, - II klasa ochronności; - deklaracja zgodności CE, ENEC; - zakres temperatur pracy -35 °C / +50 °C; - korpus oprawy wykonany z odlewu aluminiowego; - skuteczność świetlna min. 100 lm/W; - temperatura barwowa 4000-5000°K; - regulacja kąta pochylenia oprawy w zakresie +-15°; - trwałość użyteczna min. 60 000 h, - zasilacz z funkcją utrzymania trumienia świetlnego w czasie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45230000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 936048.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Betoniarski S.C. Renata Kłosek, Danuta Porwoł
Email wykonawcy: kontakt@zaklad-betoniarski.com.pl
Adres pocztowy: ul. Leśna 6
Kod pocztowy: 44-290
Miejscowość: Jejkowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 841468.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 841468.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1250449.17
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.