Ogłoszenie z dnia 2019-03-06
Ogłoszenie nr 510043596-N-2019 z dnia 06-03-2019 r.
Gdański Ośrodek Sportu: Utrzymanie czystości oraz przeprowadzenie dezynfekcji na pływalni w Gdańsku
przy ulicy Smoleńskiej 6/8 w terminie 02.01.2019 - 31.12.2020 roku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gdański Ośrodek Sportu, Krajowy numer identyfikacyjny 58922800000000,
ul. ul. Traugutta
29,
80-221
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
058 524 34 73, e-mail
piotr.ruta@sportgdansk.pl, faks
058 524 34 93.
Adres strony internetowej (url): www.sportgdansk.p
Adres profilu nabywcy: https://bip.sportgdansk.pl/profil-nabywcy/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości oraz przeprowadzenie dezynfekcji na pływalni w Gdańsku przy ulicy Smoleńskiej 6/8 w terminie 02.01.2019 - 31.12.2020 roku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP1/282/27/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie czystości oraz przeprowadzenie dezynfekcji na pływalni w Gdańsku przy ulicy Smoleńskiej 6/8 w terminie 02.01.2019 - 31.12.2020 roku. Szczegółowy zakres określa Opis Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik do Wzoru Umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8
Dodatkowe kody CPV: 90921000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Uzasadnienie wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki: Uzasadnienie faktyczne: 1) [Termin udzielenia zamówienia podstawowego] Zamówienie podstawowe zostało udzielone 14.02.2018 roku, a to oznacza, że przedmiotowe zamówienie (tak zwane zamówienie uzupełniające) zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. 2) [Podmiot na rzecz którego zostanie udzielone zamówienie] Zamówienie zostanie udzielone na rzecz: IMPEL Facility Servives Sp. z o.o. z siedzibą: 53-111 Wrocław, ul. Ślężna 118 która realizuje zamówienia podstawowe pn.: "Utrzymanie czystości oraz przeprowadzanie dezynfekcji na obiektach administrowanych przez Gdański Ośrodek Sportu w latach 2018-2020." - na podstawie umowy nr U/84/ZP1/2018 z dnia 14.02.2018 roku 3) [Rodzaj i przedmiot zamówienia] Utrzymanie czystości oraz przeprowadzanie dezynfekcji na obiektach administrowanych przez Gdański Ośrodek Sportu - jest zamówieniem na świadczenie usług. Przedmiot zamówienia polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe i jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. 4) [Publikacja informacji o możliwości udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (tak zwane zamówienia "uzupełniające")] Udzielenie zamówień, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, było przewidziane w pkt. II.2.1) ogłoszenia o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, które opublikowano w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej: 2017 / S 238 - 495101 w dniu 12.12.2017 roku, oraz § III pkt. 1.2.1 ppkt.3) części I SIWZ. Zamówienia podstawowego udzielono w trybie przetargu nieograniczonego. 5) [Wartość zamówienia w stosunku do wartości zamówienia podstawowego] Wartość zamówienia podstawowego w kwocie: 5.046.876,57 zł obejmowała wartość zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP, w kwocie: 1.682.292,19 zł. Wartość szacunkowa zamówienia, które Zamawiający zamierza zlecić w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z art. 67 ust.6 PZP, wynosi 500.769,34 zł - jest to drugie zamówienie udzielane w tym trybie. Wartość pierwszego zamówienia udzielanego w tym trybie wynosiła: 123.963,90 zł. Łączna wartość obu w/w zamówień wynosi: 624.733,24 zł [Wartość zamówienia - wartość bez podatku od towarów i usług] Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67.ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018 roku poz. 1986 z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: "w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług (...), zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług (...), jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Konkluzja: Przywołane powyżej okoliczności faktyczne wypełniają przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, od których spełnienia uzależniona jest możliwość udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, a co za tym idzie - przedmiotowego zamówienia można udzielić w trybie zamówienia z wolnej ręki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
500769.34
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IMPEL Facility Services Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
585617.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu AGD i RTV wraz z wniesieniem do jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- USŁUGI POCZTOWE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu klimatyzatorów w pomieszczeniu laboratoryjnym nr 02 w budynku Oceanografii WOiG UG w Gdyni przy al. M. J. Piłsudskiego 46.
- "Treningowe place zabaw w dzielnicy Olszynka. ETAP II" - zadanie realizowane w ramach Budżetu Obywatelskiego 2025.
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- Usługi cateringowe.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania przychodni zdrowia podległych Samodzielnemu Zespołowi Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Bemowo-Włochy
- USŁUGA STAŁEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ MAZOWIECKIEGO INSTYTUTU KULTURY WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych przyległych do budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz jego Oddziałów w Ciechanowie, Płocku, Radomiu i Siedlcach
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Kompleksowe sprzątanie budynków i terenów wokół budynków wraz z zielenią i utrzymaniem zimowym terenów TBS "Czynszówka" Sp. z o.o. w Gdyni z podziałem na części.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.