To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-06
Ogłoszenie nr 510043391-N-2019 z dnia 06-03-2019 r.
Centrum Edukacji Artystycznej: POSTĘPOWANIE 9/2019 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ TUSZY I TONERÓW NA POTRZEBY CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ W WARSZAWIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
część III finansowana w ramach POIiŚ 2014-2020, Priorytet I - Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie 1.3 - Wspieranie efektywności energetycznej, inteligentnego zarządzania energią i wykorzystania odnawialnych źródeł energii w infrastrukturze publicznego, w tym w budynkach publicznych, i w sektorze mieszkaniowym
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506594-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Edukacji Artystycznej, Krajowy numer identyfikacyjny 10600070000000,
ul. Mikołaja Kopernika
36/40,
00-924
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 42 10 621, e-mail
sekretariat@cea.art.pl, faks
022 42 10 633.
Adres strony internetowej (url): www.cea.art.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
POSTĘPOWANIE 9/2019 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ TUSZY I TONERÓW NA POTRZEBY CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ W WARSZAWIE
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):FS.2601.09.2019.ZO
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów na potrzeby Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie oraz jego przedstawicielstw (biur wizytatorów) rozlokowanych na terenie kraju, a także dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn. "Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych państwowych placówek szkolnictwa artystycznego w Polsce". Zakres zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów, których rodzaj i ilości zostały opisane w załączniku nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według podziału: a) Część I - Materiały biurowe dla CEA, b) Część II - Tusze i tonery dla CEA, c) Część III - Materiały biurowe na potrzeby realizacji projektu pn. "Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych państwowych placówek szkolnictwa artystycznego w Polsce". 2. Wykonawca zagwarantuje wysoką jakość, niezmienność oraz jednolitość oferowanych materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów przez cały okres realizacji umowy. Ze względów gwarancyjno - eksploatacyjnych drukarek i kserokopiarek nie dopuszcza się zamienników wskazanych rodzajów tuszy i tonerów. 3. Oferowane materiały biurowe oraz tusze i tonery muszą być: a) fabrycznie nowe, b) zapakowane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach oznakowanych logo i nazwą producenta/importera oraz opisem zawartości, c) opakowane indywidualnie w wewnętrzne, hermetyczne opakowania uniemożliwiające kontakt z atmosferą, zawilgoceniem itp. podczas transportu i składowania - dotyczy w szczególności materiałów, które z uwagi na złe zabezpieczenie i przechowywanie mogą stracić swoje właściwości. 4. Warunki dostawy: 4.1. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia cząstkowego przesłanego faksem lub e-mailem, 4.2. W zamówieniu cząstkowym Zamawiający określi ilość i rodzaj zamawianych materiałów biurowych, tuszy i tonerów oraz wartość zamówienia zgodnie z złożoną ofertą, 4.3. Po skompletowaniu zamówienia każdorazowo towar jednorazowo zostanie dostarczony i złożony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykaz lokalizacji, do których będzie dostarczany przedmiot zamówienia: a) część III przedmiotu zamówienia - Siedziba Zamawiającego - ul. Kopernika 36/40, 00-924 Warszawa; b) część I i II przedmiotu zamówienia 1) Siedziba Zamawiającego - ul. Kopernika 36/40, 00-924 Warszawa; 2) Biuro wizytatora CEA: ul. Wawrzyniaka 7B, 70-392 Szczecin; 3) Biuro wizytatora CEA: ul. Partyzantów 21 a, 80-254 Gdańsk; 4) Biuro wizytatora CEA: ul. Andrzeja Szwalbego 1, 85-080 Bydgoszcz; 5) Biuro wizytatora CEA: ul. Hejmowskiego 1, 61-736 Poznań; 6) Biuro wizytatora CEA: ul. Piłsudskiego 25, 50-044 Wrocław; 7) Biuro wizytatora CEA: ul. Ułańska 7B, 40-887 Katowice; 8) Biuro wizytatora CEA: os. Centrum E nr 2, 31-934 Kraków, 9) Biuro wizytatora CEA: ul. Grunwaldzka 15 pok. 614, 35-959 Rzeszów; 10) Biuro wizytatora CEA: ul. Muzyczna 8, 20-612 Lublin; 11) Biuro wizytatora CEA: ul. Rybna 11 ABC, 91-051 Łódź; 12) Biuro wizytatora CEA: ul. Kościuszki 39, 10-503 Olsztyn; 13) Biuro wizytatora CEA: ul. Miodowa 24, 00-246 Warszawa; 14) Biuro wizytatora CEA: ul. Strzelców Bytomskich 20, 45-084 Opole; 15) Biuro wizytatora CEA: ul. Ułańska 7a, 40-887 Katowice. 5. Wykonawca we własnym zakresie dostarczy, rozładuje, wniesie i ułoży przedmiot zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że: a) Część I i II: około 70% przedmiotu zamówienia będzie dostarczone do jego siedziby - ul. Kopernika 36/40, 00-924 Warszawa, b) Część III: całe zamówienia zostanie dostarczone do siedziby Zamawiającego - ul. Kopernika 36/40, 00-924 Warszawa,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV: 30125120-8, 30197630-1, 30199500-5, 30197000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I - Materiały biurowe dla CEA |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
64351.85
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NIKART Paweł Porębski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
81394.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II - Tusze i tonery dla CEA |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
98592.90
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JMData Sp. z o.o, sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
105761.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III - Materiały biurowe na potrzeby realizacji projektu pn. "Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych państwowych placówek szkolnictwa artystycznego w Polsce" |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
62904.15
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NIKART Paweł Porębski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
79098.42
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- ZP/TP/2025/42-artykuły biurowe
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru biurowego, na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem UJ Collegium Medicum).
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





