eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPOSTĘPOWANIE 9/2019 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ TUSZY I TONERÓW NA POTRZEBY CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ W WARSZAWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-06

Ogłoszenie nr 510043391-N-2019 z dnia 06-03-2019 r.

Centrum Edukacji Artystycznej: POSTĘPOWANIE 9/2019 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ TUSZY I TONERÓW NA POTRZEBY CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ W WARSZAWIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
część III finansowana w ramach POIiŚ 2014-2020, Priorytet I - Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie 1.3 - Wspieranie efektywności energetycznej, inteligentnego zarządzania energią i wykorzystania odnawialnych źródeł energii w infrastrukturze publicznego, w tym w budynkach publicznych, i w sektorze mieszkaniowym

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506594-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Edukacji Artystycznej, Krajowy numer identyfikacyjny 10600070000000, ul. Mikołaja Kopernika 36/40, 00-924 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 42 10 621, e-mail sekretariat@cea.art.pl, faks 022 42 10 633.
Adres strony internetowej (url): www.cea.art.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

POSTĘPOWANIE 9/2019 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ TUSZY I TONERÓW NA POTRZEBY CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ W WARSZAWIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FS.2601.09.2019.ZO

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów na potrzeby Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie oraz jego przedstawicielstw (biur wizytatorów) rozlokowanych na terenie kraju, a także dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn. "Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych państwowych placówek szkolnictwa artystycznego w Polsce". Zakres zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów, których rodzaj i ilości zostały opisane w załączniku nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według podziału: a) Część I - Materiały biurowe dla CEA, b) Część II - Tusze i tonery dla CEA, c) Część III - Materiały biurowe na potrzeby realizacji projektu pn. "Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych państwowych placówek szkolnictwa artystycznego w Polsce". 2. Wykonawca zagwarantuje wysoką jakość, niezmienność oraz jednolitość oferowanych materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów przez cały okres realizacji umowy. Ze względów gwarancyjno - eksploatacyjnych drukarek i kserokopiarek nie dopuszcza się zamienników wskazanych rodzajów tuszy i tonerów. 3. Oferowane materiały biurowe oraz tusze i tonery muszą być: a) fabrycznie nowe, b) zapakowane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach oznakowanych logo i nazwą producenta/importera oraz opisem zawartości, c) opakowane indywidualnie w wewnętrzne, hermetyczne opakowania uniemożliwiające kontakt z atmosferą, zawilgoceniem itp. podczas transportu i składowania - dotyczy w szczególności materiałów, które z uwagi na złe zabezpieczenie i przechowywanie mogą stracić swoje właściwości. 4. Warunki dostawy: 4.1. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia cząstkowego przesłanego faksem lub e-mailem, 4.2. W zamówieniu cząstkowym Zamawiający określi ilość i rodzaj zamawianych materiałów biurowych, tuszy i tonerów oraz wartość zamówienia zgodnie z złożoną ofertą, 4.3. Po skompletowaniu zamówienia każdorazowo towar jednorazowo zostanie dostarczony i złożony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykaz lokalizacji, do których będzie dostarczany przedmiot zamówienia: a) część III przedmiotu zamówienia - Siedziba Zamawiającego - ul. Kopernika 36/40, 00-924 Warszawa; b) część I i II przedmiotu zamówienia 1) Siedziba Zamawiającego - ul. Kopernika 36/40, 00-924 Warszawa; 2) Biuro wizytatora CEA: ul. Wawrzyniaka 7B, 70-392 Szczecin; 3) Biuro wizytatora CEA: ul. Partyzantów 21 a, 80-254 Gdańsk; 4) Biuro wizytatora CEA: ul. Andrzeja Szwalbego 1, 85-080 Bydgoszcz; 5) Biuro wizytatora CEA: ul. Hejmowskiego 1, 61-736 Poznań; 6) Biuro wizytatora CEA: ul. Piłsudskiego 25, 50-044 Wrocław; 7) Biuro wizytatora CEA: ul. Ułańska 7B, 40-887 Katowice; 8) Biuro wizytatora CEA: os. Centrum E nr 2, 31-934 Kraków, 9) Biuro wizytatora CEA: ul. Grunwaldzka 15 pok. 614, 35-959 Rzeszów; 10) Biuro wizytatora CEA: ul. Muzyczna 8, 20-612 Lublin; 11) Biuro wizytatora CEA: ul. Rybna 11 ABC, 91-051 Łódź; 12) Biuro wizytatora CEA: ul. Kościuszki 39, 10-503 Olsztyn; 13) Biuro wizytatora CEA: ul. Miodowa 24, 00-246 Warszawa; 14) Biuro wizytatora CEA: ul. Strzelców Bytomskich 20, 45-084 Opole; 15) Biuro wizytatora CEA: ul. Ułańska 7a, 40-887 Katowice. 5. Wykonawca we własnym zakresie dostarczy, rozładuje, wniesie i ułoży przedmiot zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że: a) Część I i II: około 70% przedmiotu zamówienia będzie dostarczone do jego siedziby - ul. Kopernika 36/40, 00-924 Warszawa, b) Część III: całe zamówienia zostanie dostarczone do siedziby Zamawiającego - ul. Kopernika 36/40, 00-924 Warszawa,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5


Dodatkowe kody CPV: 30125120-8, 30197630-1, 30199500-5, 30197000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I - Materiały biurowe dla CEA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 64351.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NIKART Paweł Porębski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Targowa 15/1
Kod pocztowy: 03-727
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 81394.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 81394.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84757.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II - Tusze i tonery dla CEA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 98592.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JMData Sp. z o.o, sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Trakt Lubelski 233
Kod pocztowy: 04-667
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 105761.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 103091.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 136668.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część III - Materiały biurowe na potrzeby realizacji projektu pn. "Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych państwowych placówek szkolnictwa artystycznego w Polsce"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 62904.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NIKART Paweł Porębski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Targowa 15/1
Kod pocztowy: 03-727
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 79098.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79098.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99745.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.