eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówDostawa szaf do pomieszczeń szpitalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-06

Ogłoszenie nr 510043160-N-2019 z dnia 06-03-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie: Dostawa szaf do pomieszczeń szpitalnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500455-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540003872-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27150341000000, ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 499 115, e-mail zp@zsm.com.pl, faks 322 413 952.
Adres strony internetowej (url): http://www.zsm.com.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa szaf do pomieszczeń szpitalnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SP ZOZ ZSM ZP/1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa szaf do pomieszczeń szpitalnych dla SP ZOZ Zespół Szpitali Miejskich w ilości określonej w specyfikacji asortymentowo-cenowej (dalej w treści: SAC) stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej w treści: SIWZ) o parametrach opisanych w SAC oraz opisie technicznym (dalej w treści OT). Przedmiot zamówienia obejmuje następujące pakiety: Pakiet 1 - Szafy kartotekowe do poradni przyszpitalnych Pakiet 2 - Szafy na dokumenty do poradni przyszpitalnych Pakiet 3 - Szafy odzieżowe do szatni Pakiet 4 - Szafa na Oddział Intensywnej Terapii dla Dzieci

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39.10.00.00 - Meble


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Szafy kartotekowe do poradni przyszpitalnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22085.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POZMEBEL Mateusz Gawroński Sp.J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Starołęcka 18A
Kod pocztowy: 61-361
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24264.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22987.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51496.41
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Szafa na dokumenty do poradni przyszpitalnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2700.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ADMEBEL Adrian Dobrosz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hermanów 24F
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3093.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1512.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7380.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Szafy odzieżowe do szatni

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 UPZP - oferta najkorzystniejsza przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 15 252,00 zł. W postępowaniu wpłynęło 8 ofert (1. OPREMA Tomasz Turek, ul. Fryderyka Chopina 8a/7, 42-480 Poręba na kwotę 17 220,00 zł brutto. 2. KJMK Meble Sp. z o.o., ul. Gliwicka 189, 40-859 Katowice na kwotę 16 236,00 zł brutto. 3. ZAMSTAL Sp. z o.o., Zbrachlin 28B, 86-120 Pruszcz na kwotę 22 632,00 zł brutto. 4. D&K Technology Sp. z o.o., ul. Wróżewy 37, 63-700 Krotoszyn na kwotę 19 434,00 zł brutto. 5. "DRZEWIARZ-BIS" Sp. z o.o., ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a, 87-600 Lipno na kwotę 19 680,00 zł brutto. 6. ALNAG Barbara Wróbel, ul. Księcia Józefa 54a, 30-206 Kraków na kwotę 21 205,00 zł brutto. 7. Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół, CEZAS Sp. z o.o., Aleja Solidarności 15, 15-751 Białystok na kwotę 18 499,20 zł brutto. 8. P.P.H.U. "MET-POL" Ryszard Ossowski, ul. Leśna 8, 83-212 Bobowo opiewa na kwotę 21 156,00 zł brutto), a oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu firmy P.P.H.U. "MET-POL" Ryszard Ossowski, ul. Leśna 8, 83-212 Bobowo opiewa na kwotę 21 156,00 zł brutto. Oferta najkorzystniejsza przewyższa więc kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Szafa na Oddział Intensywnej Terapii dla Dzieci

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 UPZP - oferta najkorzystniejsza przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 3 075,00 zł. W postępowaniu wpłynęły 4 oferty (1. OPREMA Tomasz Turek, ul. Fryderyka Chopina 8a/7, 42-480 Poręba na kwotę 18 450,00 zł brutto. 2. "ADMEBEL" Adrian Dobrosz, ul. Hermanów 24 F, 95-200 Pabianice na kwotę 6 524,72 zł brutto. 3. "DRZEWIARZ-BIS" Sp. z o.o., ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a, 87-600 Lipno na kwotę 633,00 zł brutto. 4. ALNAG Barbara Wróbel, ul. Księcia Józefa 54a, 30-206 Kraków opiewa na kwotę 6 519,00 zł brutto), a oferta najkorzystniejsza firmy ALNAG Barbara Wróbel, ul. Księcia Józefa 54a, 30-206 Kraków opiewa na kwotę 6 519,00 zł brutto. Oferta najkorzystniejsza przewyższa więc kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.