To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-06
Ogłoszenie nr 510043160-N-2019 z dnia 06-03-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie: Dostawa szaf do pomieszczeń szpitalnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500455-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540003872-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27150341000000,
ul. Strzelców Bytomskich
11,
41-500
Chorzów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 499 115, e-mail
zp@zsm.com.pl, faks
322 413 952.
Adres strony internetowej (url): http://www.zsm.com.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa szaf do pomieszczeń szpitalnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SP ZOZ ZSM ZP/1/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa szaf do pomieszczeń szpitalnych dla SP ZOZ Zespół Szpitali Miejskich w ilości określonej w specyfikacji asortymentowo-cenowej (dalej w treści: SAC) stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej w treści: SIWZ) o parametrach opisanych w SAC oraz opisie technicznym (dalej w treści OT). Przedmiot zamówienia obejmuje następujące pakiety: Pakiet 1 - Szafy kartotekowe do poradni przyszpitalnych Pakiet 2 - Szafy na dokumenty do poradni przyszpitalnych Pakiet 3 - Szafy odzieżowe do szatni Pakiet 4 - Szafa na Oddział Intensywnej Terapii dla Dzieci
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39.10.00.00 - Meble
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Szafy kartotekowe do poradni przyszpitalnych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22085.00
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POZMEBEL Mateusz Gawroński Sp.J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24264.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Szafa na dokumenty do poradni przyszpitalnych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2700.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ADMEBEL Adrian Dobrosz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3093.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Szafy odzieżowe do szatni |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 UPZP - oferta najkorzystniejsza przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 15 252,00 zł. W postępowaniu wpłynęło 8 ofert (1. OPREMA Tomasz Turek, ul. Fryderyka Chopina 8a/7, 42-480 Poręba na kwotę 17 220,00 zł brutto. 2. KJMK Meble Sp. z o.o., ul. Gliwicka 189, 40-859 Katowice na kwotę 16 236,00 zł brutto. 3. ZAMSTAL Sp. z o.o., Zbrachlin 28B, 86-120 Pruszcz na kwotę 22 632,00 zł brutto. 4. D&K Technology Sp. z o.o., ul. Wróżewy 37, 63-700 Krotoszyn na kwotę 19 434,00 zł brutto. 5. "DRZEWIARZ-BIS" Sp. z o.o., ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a, 87-600 Lipno na kwotę 19 680,00 zł brutto. 6. ALNAG Barbara Wróbel, ul. Księcia Józefa 54a, 30-206 Kraków na kwotę 21 205,00 zł brutto. 7. Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół, CEZAS Sp. z o.o., Aleja Solidarności 15, 15-751 Białystok na kwotę 18 499,20 zł brutto. 8. P.P.H.U. "MET-POL" Ryszard Ossowski, ul. Leśna 8, 83-212 Bobowo opiewa na kwotę 21 156,00 zł brutto), a oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu firmy P.P.H.U. "MET-POL" Ryszard Ossowski, ul. Leśna 8, 83-212 Bobowo opiewa na kwotę 21 156,00 zł brutto. Oferta najkorzystniejsza przewyższa więc kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Szafa na Oddział Intensywnej Terapii dla Dzieci |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 UPZP - oferta najkorzystniejsza przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 3 075,00 zł. W postępowaniu wpłynęły 4 oferty (1. OPREMA Tomasz Turek, ul. Fryderyka Chopina 8a/7, 42-480 Poręba na kwotę 18 450,00 zł brutto. 2. "ADMEBEL" Adrian Dobrosz, ul. Hermanów 24 F, 95-200 Pabianice na kwotę 6 524,72 zł brutto. 3. "DRZEWIARZ-BIS" Sp. z o.o., ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a, 87-600 Lipno na kwotę 633,00 zł brutto. 4. ALNAG Barbara Wróbel, ul. Księcia Józefa 54a, 30-206 Kraków opiewa na kwotę 6 519,00 zł brutto), a oferta najkorzystniejsza firmy ALNAG Barbara Wróbel, ul. Księcia Józefa 54a, 30-206 Kraków opiewa na kwotę 6 519,00 zł brutto. Oferta najkorzystniejsza przewyższa więc kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- 2 Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia i osób
- Świadczenie usługi ochrony mienia w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie w 2026 r.
- Świadczenie usługi polegającej na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń budynków, zlokalizowanych na terenie Muzeum "Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie", w roku 2026.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia na rzecz Muzeum "Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie" w roku 2026
- Licencja na wyświetlanie seansu "One Step Beyond: A Journey to Mars" oraz dostawa cyfrowej wersji seansu do wyświetlania na głównej sali projekcyjnej oraz w mobilnym planetarium
- Kompleksowa organizacja dwudniowego wydarzenia artystyczno-muzycznego wraz z atrakcjami towarzyszącymi z wykorzystaniem warsztatów i atrakcji dla dzieci w dniach 6-7 grudnia 2025 r.
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą
- Utworzenie nowych 24 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Gminnym Żłobku im. Polskiej Niezapominajki przy ul. Wojska Polskiego 6 w Trzebnicy -dostawa wyposażenia
- Sprzedaż i dostarczenie mebli dla Uniwersytetu Rzeszowskiego
- "Dostawa mebli i wyposażenia pracowni w ramach Projektu Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - podniesienie jakości edukacji w ponadpodstawowych szkołach zawodowych w Słupsku (EFRR)" - (3 części).
- Zabudowa Strefy Studenta B400 na potrzebny WZNJ- 3
- Dostawa i montaż mebli na wymiar w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Małopolskiego Zespołu Jednostek Edukacyjnych w Nowym Sączu ".
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





