Ogłoszenie z dnia 2020-03-08
Ogłoszenie nr 510042211-N-2020 z dnia 08-03-2020 r.
Ekoenergia Silesia S.A.: Serwis radaru meteorologicznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 639186-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ekoenergia Silesia S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 24285987000000,
ul. ul. Żeliwna
38,
40-599
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 220 80 71, e-mail
zamowienia@ekoenergiasilesia.pl, faks
32 220 80 71.
Adres strony internetowej (url): www.ekoenergiasilesia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwis radaru meteorologicznego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN-10/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa: Serwis radaru meteorologicznego, wykonywany dla Ekoenergii Silesia S.A. w Katowicach. Specyfika¬cję usługi zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ("Formularz oferty"), a szczegółową charakterystykę stanowi załącznik nr 1.1 ("Formularz cenowy") oraz 1.2 ("Opis przedmiotu zamówienia"). Każdy z wykonawców może złożyć jedną ofertę. Oferta musi być kompletna w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. Termin realizacji: 24 miesiące od daty zawarcia umowy. Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ("Wzór umowy"). Zaoferowana usługa musi: 1. odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione w załączniku nr 1.2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. być wykonywana zgodnie z najlepszą wiedzą techniczną w tym zakresie. Umowa z wybranym wykonawcą została zawarta po zakończeniu postępowania w terminie zgodnym z ustawą Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
81000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MicroStep-MIS, spol s r. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
tak
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
91011.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Cena podana w pkt IV.6) jest ceną dla której powstaje zobowiązanie podatkowe po stronie Zamawiającego. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa projektorów multimedialnych i ekranów projekcyjnych
- Opracowanie dokumentacji dla budynków przy ul. Markiefki 49 i ul. Nowa 3 wraz z pełnieniem kompleksowego nadzoru autorskiego oraz opracowanie dokumentacji na rozbiórkę budynku przy ul. Markiefki 49
- Wykon.robót w zakres.popr.bezp.ruchu drog.na drodze kraj.nr91w ramach zad.:Poprawa bezpiecz.ruchu drogowego na drodze kraj. nr 91(dawniej nr 1) - zad. nr 1 - przebudowa odcinka Nowa Wieś - Zawada.
- Zapewnienie usług transmisji danych, dostępu do sieci Internet, połączeń głosowych oraz konserwacji central telefonicznych, stacjonarnych aparatów telefonicznych na rzecz KZGM w Katowicach.
- Przebudowa chodnika w ciągu ul. Grottgera w Katowicach
- Zakup ciężkiego kombinezonu pirotechnicznego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń w SP ZOZ w Myszkowie
- Usługi związane z wzorcowaniem i serwisowaniem stacjonarnych analizatorów wydechu typu: Alkometr A 2.0, A 2.0/04, Siemens
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.