eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecZagospodarowanie odpadów o kodzieczęść I19 12 12, część II15 01 06, część III20 01 38, część IV17 06 04.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-06

Ogłoszenie nr 510041249-N-2020 z dnia 06-03-2020 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.: Zagospodarowanie odpadów o kodzie: część I: 19 12 12, część II: 15 01 06, część III: 20 01 38, część IV: 17 06 04.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509753-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 69043924700000, ul. ul. Wolności 44, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 017 5820500, 17 58 20 567, e-mail mpgk@mpgk.mielec.pl, faks 175 820 576.
Adres strony internetowej (url): https://www.mpgk.mielec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie odpadów o kodzie: część I: 19 12 12, część II: 15 01 06, część III: 20 01 38, część IV: 17 06 04.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/2/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego zagospodarowania w procesie R12 odpadów o kodach: część I - 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 (hala, stanowisko pulpera) - odpad powstający w wyniku czyszczenia makulatury w postaci drobnych elementów odpadowych typu plastik, szkło, zszywki, spinacze (wszystko co może zawierać makulatura) nie niebezpiecznych. Odpad gromadzony jest w odkrytym kontenerze Kp-7, stojący na otwartej niezadaszonej przestrzeni, narażony na czynniki atmosferyczne (opady deszczu, śniegu itp.). Odpad mechanicznej obróbki odpadów jest mokry, gdyż czyszczenie odbywa się po zmieszaniu makulatury z wodą, w maksymalnej ilości: 520 Mg na rok, część II - 15 01 06 (zmieszane odpady opakowaniowe) - w maksymalnej ilości: 50 Mg w okresie trwania zamówienia, część III -20 01 38 (drewno inne niż wymienione w 20 01 37) - w maksymalnej ilości: 10 Mg w okresie trwania zamówienia, część IV - 17 06 04 (materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03) - w maksymalnej ilości: 10 Mg w okresie trwania zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dnia 14.02.2020 r. o godzinie 8:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia w części I. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 06

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Euro - Eko Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 3
Kod pocztowy: 39-300
Miejscowość: Mielec
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43200
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43200
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43200
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 38

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r poz. 1843), Zamawiający zawiadamia, że unieważnia postępowanie przetargowe w części III. Uzasadnienie: Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części III kwotę 5 400,00 zł/brutto. W postępowaniu przetargowym do ww. części została złożona jedna oferta firmy Euro - Eko SP. z o. o., ul. Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, której cena wynosi 16 200,00 zł/brutto. Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania są przesłanki określone w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 06 04

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Euro-Eko Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 3
Kod pocztowy: 39-300
Miejscowość: Mielec
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16200
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16200
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16200
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.