eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieSukcesywna dostawa ziemniaków, warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-06

Ogłoszenie nr 510041209-N-2020 z dnia 06-03-2020 r.

Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy: Sukcesywna dostawa ziemniaków, warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507630-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 31049100000000, ul. ul. Strażacka 8, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 613 480, e-mail dps.strzelceopolskie@wp.pl, faks 774 613 480.
Adres strony internetowej (url): www.bip.dps.strzelceop.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa ziemniaków, warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ziemniaków, warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 w ilościach: Część I - załącznik nr 2: ziemniaki w ilościach: Ziemniaki młode krajowe - 10t, ziemniaki krajowe jadalne (zdatne do przechowywania zimowego) - 21,1t. Część II - załącznik nr 3 : Arbuz - 400kg, banan - 942kg, botwinka - 100pęczek, buraki - 3040kg, cebula - 1165kg, cytryna - 138kg, fasolka szparagowa żółta - 150kg, jabłka krajowe soczyste słodko-winne - 2902kg, kalafior świeży - 863szt, kapusta biała - 920kg, kapusta biała młoda - 350szt, kapusta czerwona - 520kg, kapusta czerwona młoda - 400szt, kapusta kiszona 5kg - 1380kg, kapusta pekińska - 325kg, kiwi - 480szt, koper świeży - 530pęczki, mandarynka - 595kg, marchew - 4200kg, ogórek kiszony - 728kg, ogórek zielony - 962kg, papryka czerwona - 14kg, papryka zielona - 7kg, papryka żółta - 10kg, pieczarka - 325kg, pietruszka korzeń - 460kg, pietruszka zielona natka - 820szt, pomarańcza - 400kg, podgrzybek suszony - 60opakowań, pomidor - 2212kg, por - 279szt, por - 250kg, rabarbar - 80kg, rzodkiewka - 490szt, sałata zielona - 664szt, seler korzeń - 515kg, szczypior świeży - 575szt, śliwka - 250kg, owoce suszone (śliwka, gruszka, jabłko, morela) - 20kg, truskawka świeża - 300kg, brokuł świeży - 100szt, szczaw - 50pęczek, czosnek świeży - 50szt. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących jedną lub dwie części zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na całość jak również na jedną z w/w części zamówienia. Zamówienie składa się z dwóch części : I część - zadanie pod nazwą: " Sukcesywna dostawa ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8". II część - zadanie pod nazwą: Sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8". Wspólny Słownik Zamówień CPV 03212100-1 Ziemniaki 15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty 03221000-6 Warzywa 03221110-0 Warzywa korzeniowe 03221112-4 Marchew 03221113-1 Cebula 03221410-3 Kapusta 03221310-2 Sałata 03221420-6 Kalafior 15331142-4 Kapusta przetworzona 01121260-1 Pieczarki 03222321-9 Jabłka 03222240-7 Mandarynki 03222220-1 Pomarańcze 1.Realizacja zamówienia dla części I - ziemniaki - załącznik nr 2 będzie następować zgodnie z zasadami: a) Dostawca zobowiązuje się dostarczyć ziemniaki własnym transportem i na swój koszt do DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2. Pojazdy do przewozu żywności muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. (Dz. U. 21/2003 poz. 179z późn. zm.) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności w ilościach podanych w załączniku nr 2, b) dostawy ziemniaków młodych odbywać się będą dwa razy w tygodniu w partiach od 250kg-350kg, c) dostawy ziemniaków (zdatne do przechowania zimowego) odbywać się będą cztery razy w miesiącu w partiach 1,5t-2t, d) ziemniaki pakowane powinny być w workach 20kg-30kg, e) asortyment zamawianej dostawy będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie co najmniej na dwa dni przed dostawą, f) dostawy na niedzielę lub święto powinny następować w dniu poprzedzającym niedzielę lub święto, g) przedstawiciel odbiorcy jest obecny przy odbiorze przedmiotu zamówienia lub inna osoba go zastępująca ( liczenie, ważenie, sprawdzenie uszkodzeń, sprawdzenie jakości, terminu przydatności do spożycia oraz zgodność z zamówieniem itp.), h) wykonawca zapewnia dobrą jakość asortymentu obejmującą min. brak zwiędnięć, przemarznięć, obić, uszkodzeń mechanicznych, pleśni, zgnilizny, robactwa, kiełkowania, i) dostarczone ziemniaki nie mogą mieć objawów zmarznięcia, zgnilizny, chorób przebarwień zewnętrznych i wewnętrznych, kiełkowania oraz solaniny i innych związków trujących powstałych wskutek działania słońca, j) dostawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, k)wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć asortyment w stanie świeżym i w początkowym okresie gwarancji, odpowiednio oznakowany,produkowany i dostarczany asortyment powinien być zgodnie zachowaniem wymogów sanitarno-epidemiologicznych i sytemu HACCP, l) odbiorca zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości, ł) odbiorca zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania ilości objętej umową oraz możliwości zmiany wybranych pozycji w ramach niewykorzystanego asortymentu objętego umową i wartością umowy, powiadamianie o zmianie asortymentu następować będzie telefonicznie ( za pisemnym potwierdzeniem ), DPS złoży dostawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem i zwiększeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy. m) fakturowanie odbywać się będzie fakturami częściowymi dostarczanymi po każdorazowej dostawie, m) odbiorca dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy jedynie w zakresie zmiany ilości dostaw - poprzez ich zmniejszenia, bądź zwiększenia poszczególnych rodzajów ziemniaków przy uwzględnieniu bieżących potrzeb odbiorcy: 1) w przypadku zwiększenia ilości asortymentu do 20% zamówienia, odbiorca złoży dostawcy wykaz asortymentu, oraz ilość tegoż asortymentu, która będzie objęta zwiększeniem - zmiana warunków dochodzi do skutku w wypadku, gdy dostawca w terminie do siedmiu dni potwierdzi dostawę zwiększonej ilości asortymentu po cenach określonych w umowie. 2)w przypadku konieczności zmniejszenia ilości asortymentu, odbiorca złoży dostawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy. 2. Realizacja zamówienia dla części II -warzywa i owoce- załącznik nr 3 będzie następować zgodnie z zasadami: a) Dostawca zobowiązuje się dostarczyć warzywa i owoce 2-3 razy w tygodniu własnym transportem i na swój koszt do DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2. Pojazdy do przewozu żywności muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. (Dz. U. 21/2003 poz. 179z późn. zm.) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności w ilościach podanych w załączniku nr 3, b) dostawy warzyw i owoców odbywać się będą 2-3 razy w tygodniu, c) dostawca zapewnia dobrą jakość asortymentu obejmująca min. brak zwiędnięć, przemarznięć, obić, uszkodzeń mechanicznych, pleśni, zgnilizny, robactwa kiełkowania, d) asortyment zamawianej dostawy będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie co najmniej na dwa dni przed dostawą, e) dostawy na niedzielę lub święto powinny następować w dniu poprzedzającym niedzielę lub święto, f) przedstawiciel odbiorcy jest obecny przy odbiorze przedmiotu zamówienia lub inna osoba go zastępująca ( liczenie, ważenie, sprawdzenie uszkodzeń i terminów gwarancji itp.), h) dostawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć asortyment w stanie świeżym i w początkowym okresie gwarancji, odpowiednio oznakowany, i) dostawca zapewnia dobrą jakość asortymentu, j) dostawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, k) odbiorca zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości, l) odbiorca zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania ilości objętej umową oraz możliwości zmiany wybranych pozycji w ramach niewykorzystanego asortymentu objętego umową i wartością umowy, powiadamianie o zmianie asortymentu następować będzie telefonicznie ( za pisemnym potwierdzeniem ), DPS złoży dostawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem i zwiększeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy. ł) fakturowanie odbywać się będzie fakturami częściowymi dostarczanymi po każdorazowej dostawie. m) wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć asortyment w stanie świeżym i w początkowym okresie gwarancji, odpowiednio oznakowany, produkowany i dostarczany asortyment powinien być zgodnie zachowaniem wymogów sanitarno-epidemiologicznych i sytemu HACCP, n) odbiorca dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy jedynie w zakresie zmiany ilości dostaw - poprzez ich zmniejszenia, bądź zwiększenia poszczególnych rodzajów warzyw i owoców przy uwzględnieniu bieżących potrzeb odbiorcy: 1) w przypadku zwiększenia ilości asortymentu do 20% zamówienia, odbiorca złoży dostawcy wykaz asortymentu, oraz ilość tegoż asortymentu, która będzie objęta zwiększeniem - zmiana warunków dochodzi do skutku w wypadku, gdy wykonawca w terminie do pięciu dni potwierdzi dostawę zwiększonej ilości asortymentu po cenach określonych w umowie. 2) w przypadku konieczności zmniejszenia ilości asortymentu, odbiorca złoży dostawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15300000-1


Dodatkowe kody CPV: 03212100-1, 03221000-6, 03221110-0, 03221112-4, 03221113-1, 03221410-3, 03221310-2, 03221420-6, 15331142-4, 01121260-1, 03222321-9, 03222220-1, 03222240-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Sukcesywna dostawa ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 52821.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RAMAG P.P.H.U. Magdalena Raszka
Email wykonawcy: biuro.ramag@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Opolska 1
Kod pocztowy: 47-180
Miejscowość: Izbicko
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37553.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37553.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50466.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 77246.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa "VEGA" Rafał Mazur
Email wykonawcy: vega.warzywa@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Prężyńska 32
Kod pocztowy: 48-200
Miejscowość: Prudnik
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 73975.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 73975.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 129703.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.