eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług z zakresu zimowego i letniego oczyszczania dróg gminnych, dróg wewnętrznych, chodników i miejsc parkingowych w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego (SPPN), na terenie miasta stołecznego Warszawy, będących w zarządzie Dzielnicy Wola (znak sprawy2/ZP/19).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-04

Ogłoszenie nr 510041192-N-2019 z dnia 04-03-2019 r.

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola: Świadczenie usług z zakresu zimowego i letniego oczyszczania dróg gminnych, dróg wewnętrznych, chodników i miejsc parkingowych w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego (SPPN), na terenie miasta stołecznego Warszawy, będących w zarządzie Dzielnicy Wola (znak sprawy: 2/ZP/19).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504644-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 15259663001610, ul. Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, e-mail zp.wola@um.warszawa.pl, faks 224 435 600.
Adres strony internetowej (url): www.wola.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług z zakresu zimowego i letniego oczyszczania dróg gminnych, dróg wewnętrznych, chodników i miejsc parkingowych w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego (SPPN), na terenie miasta stołecznego Warszawy, będących w zarządzie Dzielnicy Wola (znak sprawy: 2/ZP/19).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/ZP/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu zimowego i letniego oczyszczania dróg gminnych, dróg wewnętrznych, chodników i miejsc parkingowych w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego (SPPN) na terenie miasta stołecznego Warszawy będących w zarządzie Dzielnicy Wola. 1) Zakres prac objętych zamówieniem w zakresie zimowego oczyszczania obejmuje: a) mechaniczne płużenie z posypywaniem dawką soli kamiennej lub drogowej, b) mechaniczne płużenie z posypywaniem piaskiem, c) ręczne odśnieżanie wraz z posypywaniem mieszanką piaskowo - solną (przejścia dla pieszych, miejsca parkingowe SPPN, chodniki), d) załadunek i wywóz śniegu do miejsca zrzutu (w cenie należy uwzględnić dojazd, załadunek, wywóz oraz utylizację), 2) Zakres prac objętych zamówieniem w zakresie letniego oczyszczania obejmuje: a) mechaniczne oczyszczenie (zamiatanie) całej szerokości jezdni ulicy (z piasku, przerostów roślinnych i innych odpadów) wraz z dostępnymi zatokami przystankowymi i parkingowymi usytuowanymi w poziomie jezdni, opaską przykrawężnikową oraz tzw. martwymi polami jezdni, podczas akcji oczyszczania należy usuwać przerosty roślinne przy urządzeniach infrastruktury drogowej (np. latarnie, znaki drogowe), łącznie z bieżącym wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń, w przypadku braku możliwości oczyszczenia mechanicznego jezdni z powodu parkujących pojazdów ulice należy doczyścić ręcznie, b) ręczne oczyszczanie chodników z zanieczyszczeń i przerastających chwastów, ręczne oczyszczanie miejsc parkingowych strefy SPPN z bieżącym wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń, c) usuwanie innych przedmiotów, odpadów (np. "gabarytów", interwencyjne zabieranie nieczystości w tym po pracach wykonanych przez inne jednostki) z wyłączeniem odpadów niebezpiecznych, z bieżącym wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń, d) usuwanie martwych zwierząt, z bieżącym wywozem i utylizacją. 3) W ramach wskazanych w ppkt 1 i 2 usług należy uwzględnić w kalkulacji kosztów (formularz cenowy) iż: a) w trakcie odśnieżania ulic gminnych i dróg wewnętrznych w ramach usługi Wykonawca jest zobowiązany do oczyszczania wlotów wpustów deszczowych znajdujących się w pasach drogowych ulic gminnych, b) w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego należy uwzględnić, że składowanie śniegu przy większych opadach odbywać się będzie na co 6 stanowisku, a jeżeli wysokość pryzmy przekroczy wysokość 1,5 m, Wykonawca nieodpłatnie wywiezie śnieg, c) odśnieżanie przejść dla pieszych odbywać się będzie w tym samym czasie co odśnieżanie ulic, d) Wykonawca jest zobowiązany w ramach zimowego oczyszczania dróg, uzależniać dawkę soli drogowej lub kamiennej podczas akcji odśnieżania ulic przejść dla pieszych chodników i miejsc parkingowych od temperatury, zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230, poz. 1960), gdzie maksymalna dawka wynosi 25 g/m2, e) dojazd, oczyszczenie, załadunek, wywóz i utylizację, w ramach zimowego i letniego oczyszczania ulic, f) podczas akcji letniego oczyszczania ulic, będą usuwanie przerosty roślinne przy urządzeniach infrastruktury drogowej (np. latarnie, znaki drogowe), g) wszystkie ceny jednostkowe zawierają dojazd, wywóz i koszty utylizacji odpadów, a przypadku oczyszczania zimowego także koszty wykorzystanych materiałów między innymi sól, piasek. 2. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności polegające na oczyszczaniem letnim i zimowym, podczas realizacji niniejszego zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2018 r., poz. 917 ze zm.). Szczegółowe wymagania dot. sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są we wzorze umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i wymagania dotyczące wykonania i odbioru usług określa: a) wzór umowy, b) formularz cenowy - wraz z obmiarem, c) wykaz ulic, dróg, przejść dla pieszych, chodników, miejsc parkingowych - stanowiące załącznik do Ogłoszenia o zamówieniu, które są udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego: www.wola.waw.pl

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90610000-6


Dodatkowe kody CPV: 90620000-9, 90630000-2, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Licytacja elektroniczna

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 324205.69
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FAGUS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Krakowska 110/114
Kod pocztowy: 00-971
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 350000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 350000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 350000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.