eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUSŁUGA DZIERŻAWY KSEROKOPIAREK DLA POTRZEB PROKURATURY OKRĘGOWEJ W KATOWICACH I PODLEGŁYCH JEJ PROKURATUR REJONOWYCH



Ogłoszenie z dnia 2019-03-04

Ogłoszenie nr 510041118-N-2019 z dnia 04-03-2019 r.

Prokuratura Okręgowa w Katowicach: USŁUGA DZIERŻAWY KSEROKOPIAREK DLA POTRZEB PROKURATURY OKRĘGOWEJ W KATOWICACH I PODLEGŁYCH JEJ PROKURATUR REJONOWYCH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prokuratura Okręgowa w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 30700000000000, ul. ul. Wita Stwosza 31, 40-042 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2510241(8) w. 225, e-mail zamowieniapubliczne@katowice.po.gov.pl, faks 032 133 53 33.
Adres strony internetowej (url): www.katowice.po.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Prokuratura

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGA DZIERŻAWY KSEROKOPIAREK DLA POTRZEB PROKURATURY OKRĘGOWEJ W KATOWICACH I PODLEGŁYCH JEJ PROKURATUR REJONOWYCH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PO VII WB 261.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa kserokopiarek dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Katowicach i podległych jej Prokuratur Rejonowych. Usługa polegać będzie na zapewnieniu pełnej sprawności dzierżawionych kserokopiarek w czasie trwania umowy. Koszty amortyzacji dzierżawionych urządzeń, materiałów eksploatacyjnych (poza papierem kserograficznym), koszty przeglądów i napraw nie powstałych z winy Zamawiającego, koszty części zamiennych do dzierżawionych urządzeń, koszty dojazdów serwisu oraz przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego ponosi Wykonawca. Zakres zamówienia obejmuje łącznie dzierżawę 146 sztuk urządzeń, w tym: 1) kserokopiarki niskonakładowe TYP A (30 kopii/min) - 20 sztuk, 2) kserokopiarki niskonakładowe TYP B (16 kopii/min) - 67 sztuk, 3) kserokopiarki średnionakładowe TYP C - 46 sztuk, 4) kserokopiarki wysokonakładowe TYP D - 9 sztuk, 5) kserokopiarki kolorowe TYP E - 4 sztuki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30121100-4


Dodatkowe kody CPV: 30121200-5, 30121300-6, 50313200-4, 50313100-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 481014.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAGRA WILHELM & WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
Email wykonawcy: magra@magra.pl
Adres pocztowy: ul. Wodzisławska 55
Kod pocztowy: 44-200
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 548088.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 548088.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 548088.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z treścią art. 67 ust. 1 pkt 4) Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W postępowaniu nr PO VII WB 261.4.2018 na usługę dzierżawy kserokopiarek dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Katowicach i podległych jej Prokuratur Rejonowych, prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego do upływu wyznaczonego terminu składania ofert zostały złożone 2 (dwie) oferty. Wykonawca nr 1 został wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Pzp (nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu), a jego oferta została odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 Pzp oraz art. 89 ust. 1 pkt 2) (jej treść nie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Wykonawca nr 2 został wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Pzp (nie wykazał braku podstaw wykluczenia), a jego oferta została odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 Pzp. Ze względu na brak ofert nie podlegających odrzuceniu postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Pzp. Biorąc pod uwagę wskazany powyżej stan faktyczny, uznać należy, iż zostały spełnione przesłanki z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy Pzp, tj: 1. przeprowadzono uprzednio postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego; 2. w postępowaniu tym wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni; 3. pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione i uzasadnione było udzielenie zamówienia po przeprowadzeniu negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki, dotychczasowemu wykonawcy tej usługi MAGRA Wilhelm & Wspólnicy Spółka Jawna.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.