eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PionkiWykonanie projektu zamiennego w zakresie piwnicy dla posiadanego projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych wszystkich branż wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego przy realizacji zadania "Rozbudowa Szpitala w Pionkach o pawilon zabiegowy przy ul. Niepodległości 1" - realizowany w ramach inwestycji pn."Poprawa stanu infrastruktury Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach poprzez rozbudowę infrastruktury, rewitalizację istniejącego budynku w jednej lokalizacji wraz z dokumentacją oraz zakup pierwszego wyposażenia - etap I"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-04

Ogłoszenie nr 510039813-N-2020 z dnia 04-03-2020 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej: Wykonanie projektu zamiennego w zakresie piwnicy dla posiadanego projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych wszystkich branż wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego przy realizacji zadania "Rozbudowa Szpitala w Pionkach o pawilon zabiegowy przy ul. Niepodległości 1" - realizowany w ramach inwestycji pn.: "Poprawa stanu infrastruktury Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach poprzez rozbudowę infrastruktury, rewitalizację istniejącego budynku w jednej lokalizacji wraz z dokumentacją oraz zakup pierwszego wyposażenia - etap I"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503402-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 67014001500000, ul. ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 121 866, e-mail e.lenartowicz-gebka@spzzozpionki.pl, faks 486 121 381.
Adres strony internetowej (url): http://spzzozpionki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie projektu zamiennego w zakresie piwnicy dla posiadanego projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych wszystkich branż wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego przy realizacji zadania "Rozbudowa Szpitala w Pionkach o pawilon zabiegowy przy ul. Niepodległości 1" - realizowany w ramach inwestycji pn.: "Poprawa stanu infrastruktury Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach poprzez rozbudowę infrastruktury, rewitalizację istniejącego budynku w jednej lokalizacji wraz z dokumentacją oraz zakup pierwszego wyposażenia - etap I"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZZOZ-ZP-1/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: o wykonanie projektu zamiennego w zakresie piwnicy dla posiadanego projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych wszystkich branż wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego przy realizacji pawilonu szpitalnego o przeznaczeniu leczniczo-zabiegowym, skupiającego pomieszczenia dla: świadczeń zabiegowych szpitala, podręcznego laboratorium szpitalnego, pracowni TK i Rtg, przy ul. Niepodległości 1 w Pionkach, na działce oznaczonej nr 419/2 o pow.1,7837 ha, stanowiącej własność Powiatu Radomskiego, o pozyskanie właściwych dokumentów formalno-prawnych w procesie projektowania, a następnie przygotowanie i złożenie stosownych wniosków o pozwolenia na budowę, i zgłoszenie robót, wykonanie dokumentacji wykonawczej oraz pełnienie nadzoru autorskiego na etapie realizacji robót budowlanych. 2. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość lub określenie zapotrzebowania i wymagań: Przedmiot zamówienia obejmuje: - projekt zamienny budowlany uwzględniający uzyskaną przez Zamawiającego zgodę Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego na lokalizację pomieszczeń stałej pracy poniżej poziomu terenu wraz z przygotowaniem i złożeniem wniosku do stosownego organu administracji o uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę. - projekty przyłączy wraz z przygotowaniem i złożeniem wniosku do stosownego organu administracji zgłaszającego zamiar prowadzenia prac budowlanych - projekt zieleni poprzedzony inwentaryzacją zieleni, wraz z przygotowaniem i złożeniem wniosku do stosownego organu administracji o zgodę na wycinkę drzew; - projekty wykonawcze wszystkich branż ( konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej) oraz gazów medycznych w zakresie umożliwiającym funkcjonowanie szpitala, - projekt osłon radiologicznych, - projekt technologii medycznej wraz z wytycznymi dla wszystkich koniecznych branż, wyposażenia i aranżacji wnętrz wraz ze specyfikacją wyposażenia i sprzętu oraz ich opisem proponowanych rozwiązań funkcjonalnych, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiary, kosztorysy inwestorskie, zbiorcze zestawienie kosztów, - wizualizację komputerową obiektu, - zapewnienie pełnienia wielobranżowego nadzoru autorskiego do końca inwestycji. Zestawienie ilościowe dotyczące dokumentacji projektowej: - projekt zamienny i wykonawcze i przyłącza - 5 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej - płyta CD, - projekt technologii medycznej wyposażenia i aranżacji wnętrz, - 5 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej - płyta CD, - STWiOR, przedmiary, kosztorysy inwestorskie - 2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej - płyta CD. Wymagania dotyczące dokumentacji projektowej. Przy realizacji prac projektowych należy uwzględnić posiadane pozwolenie na budowę i istniejącą infrastrukturę techniczną . 1. Opracowanie w niezbędnym zakresie dokumentacji geotechnicznej. 2. Opracowanie w niezbędnym zakresie inwentaryzacji zieleni wraz z usunięciem drzew i krzewów (opłata administracyjna związana z wycinką drzew jest po stronie Zamawiającego). Inwentaryzacja zieleni powinna obejmować teren związany z nowoprojektowanym budynkiem oraz wymianą sieci zewnętrznych. 3. Opracowanie projektu zamiennego budowlanego w zakresie piwnicy 4. Opracowanie projektu wykonawczego dla całego zadania. Zakres projektu wykonawczego powinien być zgodny z projektem budowlanym a ewentualne zmiany w stosunku do projektu budowlanego powinny mieścić się w zakresie zmian nieistotnych w rozumieniu prawa budowlanego. W skład projektu wykonawczego wchodzą : projekt konstrukcji wraz z kompletnymi obliczeniami statycznymi, projekt architektoniczny: opis, rzuty, przekroje, elewacje, detale niezbędne dla prawidłowej realizacji obiektu; obliczenia cieplno- wilgotnościowe przegród, projekt technologii medycznej z częścią opisową i graficzną: Część opisowa: opisy i schematy powiązań funkcjonalnych poszczególnych części projektowanego oddziału z określeniem dróg ruchu, ciągów technologicznych, zasad izolacji. Opracowania rysunkowe: opracowania rysunkowe części technologicznej powinny być wykonane na podstawie uproszczonych rozwiązań technicznych, w zależności od potrzeb w skali 1:50 lub bardziej szczegółowej. Opracowania rysunkowe części technologicznej powinny obejmować: rozmieszczenie mebli, aparatury, maszyn, urządzeń itp., dane o technologicznym wyposażeniu instalacyjnym rozmieszczenia przyborów sanitarnych, osprzętu elektrycznego itp., projekt instalacji wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, instalacji oddymiającej, gazów medycznych, Część instalacyjna powinna zawierać rzuty koordynacyjne instalacji sanitarnych i elektrycznych wraz z przekrojami w punktach charakterystycznych. Instalację wentylacji projektować na planie sufitów podwieszonych. Projekt instalacji elektrycznych: zasilania podstawowego i rezerwowego, instalację wewnętrzną uwzględniającą instalację WLZ, rozdzielnię główną RG oraz rozdzielnie oddziałowe, oświetlenia ogólnego i miejscowego, instalację oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalację gniazd wtykowych i zestawów gniazd komputerowych, telefonicznych. Instalację odgromową i połączeń wyrównawczych, ochronę przeciwporażeniową, zasilanie urządzeń technologicznych, instalację AKPiA, instalację sterowania oświetleniem zewnętrznym, oświetleniem wejść do budynku oraz tablic informacyjnych itp., projekt instalacji niskoprądowych obejmującą: sieć strukturalną, system telekomunikacyjny, instalację CCTV wewnętrzną i zewnętrzną, instalację RTV- SAT, system SSWiN, system KD, system przyzywowy, komunikacja WIFI, projekt przyłączy i instalacji zewnętrznych: energetycznych, teletechnicznych, projekt oświetlenia terenu, projekt przyłączy, sieci i instalacji zewnętrznych: kanalizacji sanitarnej, wodnej, cieplnej, gazów medycznych; projekt likwidacji kolizji i przekładek. W obrębie nowego budynku szpitalnego z dostosowaniem do układu komunikacyjnego istniejącego: projekt oświetlenia terenu, projekt zieleni i zagospodarowania terenu, projekt małej architektury w zakresie ingerencji w teren, projekt drogowy (w tym ewakuacyjnych i dróg pożarowych) wraz z oznakowaniem i umieszczeniem stosownego osprzętu, które należy dostosować do istniejących dróg ewakuacyjnych w obrębie nowego obiektu szpitalnego, projekt osłon radiologicznych. Wymagania szczegółowe: 1. Wykonawca wykona pełną dokumentację projektową w języku polskim, pozyskując we własnym zakresie, własnym kosztem i staraniem wszelkie potrzebne materiały, badania, opinie i uzgodnienia, z chwilą podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego Zamawiający nabywa prawa autorskie i majątkowe do wykonanego opracowania, 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonywanie nadzoru autorskiego w ramach ceny, 3. Zamawiający wymaga nieodpłatnego uzupełnienia dokumentacji projektowej w przypadku uwag od organu administracji wydającego decyzję o pozwoleniu na budowę na etapie uzyskiwania w/w decyzji, 4. Szczegóły odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia, projekt umowy oraz SIWZ. 5. Wykonawca zapewni stały nadzór autorski nad realizacją obiektu. Uwagi końcowe: Wszystkie prace projektowe należy wykonać tak, aby w minimalnym stopniu powodowały uciążliwość w bieżącej eksploatacji obiektów szpitala.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71220000-6


Dodatkowe kody CPV: 71200000-0, 71221000-3, 71248000-8, 71242000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 331700.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Profil - Jolanta Nowak
Email wykonawcy: profil@profil-gliwice.com
Adres pocztowy: ul. Lipowa 14
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 162360.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 162360.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 241080.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.