To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-01
Ogłoszenie nr 510039746-N-2019 z dnia 01-03-2019 r.
Gmina Pobiedziska: "Zakup wraz z dostawą kruszywa naturalnego łamanego na ulepszenie dróg gruntowych w Gminie Pobiedziska w roku 2019"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508075-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pobiedziska, Krajowy numer identyfikacyjny 53044200000000,
ul. ul. Tadeusza Kościuszki
4,
62-010
Pobiedziska, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 977 100, e-mail
zp@pobiedziska.pl, faks
618 977 124.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pobiedziska.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup wraz z dostawą kruszywa naturalnego łamanego na ulepszenie dróg gruntowych w Gminie Pobiedziska w roku 2019"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2019.NB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą kruszywa naturalnego łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0-31,5 mm w ilości 3300 ton w roku 2019. 2. Opis przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: o 1 4212300-3 Kamień pokruszony lub rozłupany o 1 4212320-9 Granit kruszony o 1 4212330-2 Bazalt kruszony 3. Dostawa będzie realizowane partiami, zgodnie z zamówieniami Zamawiającego. W ramach każdej zamawianej partii dostawa będzie odbywała się w sposób ciągły, do dostarczenia całego zakresu zamówienia. 4. Całkowitą realizację przedmiotu zamówienia należy wykonać do 16.12.2019 r. 5. Kruszywo będzie należało ważyć na wadze posiadającej legalizację, a do każdej faktury należy dostarczać kwity wagowe potwierdzające tonaż dostarczonego kruszywa. 6. Miejsce rozładunku kruszywa zostanie wskazane przez Zamawiającego każdorazowo przed złożeniem zamówienia. 7. Dostarczony materiał musi być wolny od materiałów niebezpiecznych (np. azbest), a także od materiałów zanieczyszczających (np. metale, szkło, styropian itp.). 8. Kruszywo łamane powinno spełniać wymogi norm: o PN-EN 13242+A1:2010 "Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym" - w zakresie określonym przez "Wymagania Techniczne WT-4 2010 Mieszanki niezwiązane do dróg krajowych" Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad dla podbudowy zasadniczej nawierzchni drogi obciążonej ruchem KR1-KR2. o Wymagana wartość odporności na rozdrabnianie wg PN-EN 1097-2:2010 - kategoria nie wyższa, niż LA35 . o Wymagana wartość nasiąkliwości wg PN-EN 1097-6:2013-11 nie więcej, niż WA242.; oraz posiadać orzeczenie jakości. 9. Warunki dostarczenia kruszywa zostały określone we wzorze umowy, który jest załącznikiem do specyfikacji. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - określa załącznik nr 1 do SIWZ (OPZ) oraz wzór umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 14212300-3
Dodatkowe kody CPV: 14212320-9, 14212330-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
261525.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Handel Hurtowy Napojami Andrzej Dominik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
312543.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.