To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-01
Ogłoszenie nr 510039697-N-2019 z dnia 01-03-2019 r.
Powiat Ząbkowicki: Dostawa wyposażenia dla pracowni szkolnych i artykułów pomocniczych służących realizacji projektu "Szkoła kompetencji - podniesienie jakości edukacji ponadgimnazjalnej w Powiecie Ząbkowickim".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Szkoła kompetencji - podniesienie jakości edukacji ponadgimnazjalnej w Powiecie Ząbkowickim - realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa: 10 Edukacja, Działanie 10.2
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506042-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Ząbkowicki, Krajowy numer identyfikacyjny 89071840300000,
ul. ul. Sienkiewicza
11,
57-200
Ząbkowice Śląskie, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
748 162 800, e-mail
inwestycje@zabkowice-powiat.pl, faks
748 162 850.
Adres strony internetowej (url): http://bip.powiat-zabkowicki.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dla pracowni szkolnych i artykułów pomocniczych służących realizacji projektu "Szkoła kompetencji - podniesienie jakości edukacji ponadgimnazjalnej w Powiecie Ząbkowickim".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WBKZP.272.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla pracowni szkolnych w Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Ząbkowicach Śląskich, Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Hipolita Cegielskiego w Ziębicach i Liceum Ogólnokształcącym im. Władysława Jagiełły w Ząbkowicach Śląskich oraz artykułów pomocniczych służących realizacji projektu "Szkoła kompetencji - podniesienie jakości edukacji ponadgimnazjalnej w Powiecie Ząbkowickim". W/w projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa: 10 Edukacja, Działanie 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej, Poddziałanie 10.2.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej - konkursy horyzontalne. 2. Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych i eksploatacyjnych, mebli szkolnych oraz zestawów edukacyjnych do projektowania i składania robotów. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, posiadać odpowiednie certyfikaty i dopuszczenie do stosowania w placówkach oświatowych. 4. Dostarczony przedmiot umowy musi być kompletny, gotowy do uruchomienia i posiadający wszelkie elementy wymagane do jego prawidłowego uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych zakupów. 5. Materiały eksploatacyjne objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wykonane w całości z fabrycznie nowych podzespołów. Do produkcji materiałów eksploatacyjnych nie użyto składników uprzednio eksploatowanych, uzupełnianych, bądź przerabianych. 6. Materiały eksploatacyjne muszą być w pełni kompatybilne ze sprzętem biurowym, w którym będą eksploatowane, zapewniając jednocześnie pełną funkcjonalność tego sprzętu. 7. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia pełnej odpowiedzialności za uszkodzenia sprzętu biurowego będącego w posiadaniu Zamawiającego spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych. 8. W przypadku uszkodzenia sprzętu biurowego będącego w posiadaniu Zamawiającego, w którym zastosowanie będą miały materiały eksploatacyjne będące przedmiotem niniejszego zamówienia Zamawiający zleci dokonanie ekspertyzy przyczyny uszkodzenia w autoryzowanym serwisie producenta uszkodzonego urządzenia i powiadomi Wykonawcę o zaistniałym uszkodzeniu (w przypadku uzyskania pisemnej opinii uszkodzenia sprzętu biurowego przez wadliwy materiał eksploatacyjny). Wykonawca po uzyskaniu informacji o zaistniałym uszkodzeniu sprzętu biurowego, zobowiązany jest dokonać stosownej zapłaty za naprawę oraz wykonaną ekspertyzę w autoryzowanym serwisie, w terminie do 7 dni od daty zakończenia naprawy oraz dostarczyć bezpłatnie nowy materiał eksploatacyjny do naprawionego urządzenia. 9. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. Na opakowaniu zewnętrznym logo i nazwę producenta, opis zawartości i oznaczenia sprzętu biurowego, dla którego materiał jest przeznaczony. 10. Dostawa w ramach niniejszego postępowania została podzielona na 3 części: 1) Sprzęt komputerowy, multimedialny, pomoce dydaktyczne, materiały biurowe i eksploatacyjne. 2) Meble szkolne. 3) Zestawy edukacyjne do projektowania i składania robotów. 11. Wykonawca przedmiot dostawy dostarczy na własny koszt i ryzyko odpowiednio do właściwej jednostki organizacyjnej Zamawiającego określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12. Wykonawca na przedmiot zamówienia udzieli min. 12 miesięcy gwarancji licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy. 13. Sprzęt komputerowy objęty niniejszym zamówieniem (m.in. drukarki laserowe, routery, switche) jest przeznaczony dla placówek oświatowych, tj. szkół Powiatu Ząbkowickiego i jest związany z działalnością dydaktyczną w związku z art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 122 z późn. zm.). Zamawiający jest organem prowadzącym w/w placówki oświatowe. 14. Minimalny termin płatności za dostawę przedmiotu zamówienia wynosi 14 dni.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 32322000-6, 48000000-8, 32342100-3, 32342100-3, 30230000-0, 30213100-6, 39160000-1, 31158000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy, multimedialny, pomoce dydaktyczne, materiały biurowe i eksploatacyjne. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dla realizacji Części 1 zostały złożone dwie oferty przez WILANKA Sp. z o.o. ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa oraz F.H.U. "HORYZONT" Krzysztof Lech ul. 11 Listopada 21, 38-300 Gorlice. W przypadku obu ofert wadium zabezpieczające nie zostało wniesione przed upływem terminu składania ofert. W związku z powyższym Zamawiający odrzucił oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. Ponieważ brak jest ofert niepodlegających odrzuceniu, postępowanie w Części 1 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Meble szkolne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22682.93
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALNAG Barbara Wróbel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29889.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zestawy edukacyjne do projektowania i składania robotów |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14314.63
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PART-AD Artur Dyra
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15849.14
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- Dostawa agregatów prądotwórczych mobilnych na potrzeby Powiatu Ząbkowickiego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- " Przebudowa drogi nr 3143D od km 0 +014,67 do km 3+349,21 "
- Odbudowa basenu zewnętrznego przy ul. Stefana Żeromskiego w Ząbkowicach Śląskich
- "Budowa farmy fotowoltaicznej 3MW dla Gminy Ząbkowice Śląskie"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa laptopów dla pracowników naukowych Instytutu Automatyki i Robotyki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
- Dostawa urządzenia badawczego do pracowni kosmetologicznej i pracowni badawczej Akademii Tarnowskiej
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





