eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZdunyUporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na obszarach wiejskich w Gminie Zduny



Ogłoszenie z dnia 2019-03-01

Ogłoszenie nr 510039588-N-2019 z dnia 01-03-2019 r.

Gmina Zduny: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na obszarach wiejskich w Gminie Zduny

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej z Program Rozwoju Obszarów Wiejskich nalata 2014 - 2020 w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 662032-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Zduny, Krajowy numer identyfikacyjny 53112800000000, ul. ul. Rynek 2, 63-760 Zduny, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 215 001, e-mail zampub@zduny.pl, faks 627 215 243.
Adres strony internetowej (url): www.zduny.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na obszarach wiejskich w Gminie Zduny

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DG.271.17.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji budowlanej i robót budowlanych dla zadania pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na obszarach wiejskich w Gminie Zduny. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część I.: 1) roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu, dostawie i montażu i uruchomieniu przydomowej oczyszczalni ścieków pracującej w technologii niskoobociążeniowego osadu czynnego z zanurzonym złożem biologicznym, składającym się z kompletu dwóch zbiorników, gdzie pierwszy pełni rolę osadnika gnilnego, a drugi reaktora biologicznego z certyfikatem na zgodność z normą PN-EN 12566-3. Oczyszczalnia zlokalizowana będzie na terenie szkoły podstawowej w Baszkowie. Zakres robót obejmuje projekt i budowę biologicznej oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym, wykonaniem dokumentacji powykonawczej, 2) roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu, dostawie i montażu i uruchomieniu przydomowej oczyszczalni ścieków pracującej w technologii niskoobociążeniowego osadu czynnego z zanurzonym złożem biologicznym, składającym się z kompletu dwóch zbiorników, gdzie pierwszy pełni rolę osadnika gnilnego, a drugi reaktora biologicznego z certyfikatem na zgodność z normą PN-EN 12566-3. Oczyszczalnia zlokalizowana będzie na terenie świetlicy wiejskiej w Konarzewie i budynku Biblioteki w Konarzewie ( dz. nr 233, 232). Zakres robót obejmuje projekt i budowę biologicznej oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym, wykonaniem dokumentacji powykonawczej, Część II.: roboty budowlane polegające na wykonaniu prac związanych z ociepleniem budynku Stacji Uzdatniania Wody w Konarzewie, wykonanie prac związanych z tynkowaniem obiektu SUW, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w SUW, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdą z wymienionych części zamówienia I, II osobno lub na dwie części I, II łącznie, przy czym ten sam złożyć tylko Wykonawca/Wykonawcy (wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), może/mogą złożyć jedną ofertę na tę samą część zamówienia. 3. Kody CPV: 45252127-4 Instalacje uzdatniania wody ściekowej 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45453000 - 7 Roboty remontowe i renowacyjne 45410000 - 4 Roboty w zakresie tynkowania 45420000 - 7 Roboty w zakresie wymiany stolarki okiennej 71000000 - 8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45252000 - 8 Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania wody 45235000 - 3 Roboty budowlane w zakresie lotnisk, pasów startowych i placów manewrowych 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU), który stanowi załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) sporządzenie projektu i budowę dwóch biologicznych oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym, wykonaniem dokumentacji powykonawczej, 2) opracowanie ekspertyzy geotechnicznej wraz z wykonaniem badań geologicznych gruntu, 3) wykonaniu prac związanych z ociepleniem budynku SUW 4) wykonanie prac związanych z tynkowaniem obiektu SUW 5) wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w SUW 6) wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową. Inwestor posiada zatwierdzony projekt robót geologicznych na wykonanie studni na terenie wód podziemnych w miejscowości Konarzew. 5. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z: 1) warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym i decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, 2) obowiązującymi normami, przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej. 6. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. 2) Okres gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie winien być zgodny z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót; 3) Wykonawca winien udzielić minimum 14 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy; 4) Wykonawca winien prowadzić roboty budowlane w sposób nieutrudniający prawidłowego funkcjonowania budynku; 5) Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. 2018 r. poz. 1202 ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy; 6) Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osób do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: prac ziemnych, murarskich, wykończeniowych, prac montażowych dotyczących instalacji, wod.-kan. oraz ogólnych prac budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy (§ 3 ust. 4 i § 9 ust. 1 pkt. 11) stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Na etapie składania oferty - Wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ - druk "FORMULARZ OFERTOWY".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45252127-4


Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 45453000-7, 45410000-4, 45420000-7, 71000000-8, 45252000-8, 45235000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na obszarach wiejskich w Gminie Zduny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 114634.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TST Szymon Tomaszewski
Email wykonawcy: biuro.tst@onet.pl
Adres pocztowy: Dąbrówka Nowa 50 86-014 Sicienko
Kod pocztowy: 86-014
Miejscowość: Dąbrówka Nowa 50
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 141000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 141000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 141000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.