To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-04
Ogłoszenie nr 510039479-N-2020 z dnia 04-03-2020 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.: Dostawa oleju napędowego dla PGKiM Sp. z o.o. w Przysusze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511967-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 67098413800000,
ul. ul. Targowa
52,
26-400
Przysucha, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
048 675 22 94, e-mail
pgkmprzysucha@wp.pl, faks
048 675 21 63.
Adres strony internetowej (url): www.pgkimprzysucha.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego dla PGKiM Sp. z o.o. w Przysusze
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PGKiM/01/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Nazwa zamówienia: Dostawa oleju napędowego dla PGKiM Sp. z o.o. w Przysusze. 2)Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia: a)Na przedmiot zamówienia w ramach niniejszego postępowania składają się sukcesywne dostawy: oleju napędowego do silników typu "diesel", spełniającego wymagania: Ustawy z dnia 25-08-2006 r o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 660 ze zmianami), Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 października 2015 r. (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680) oraz właściwych obowiązujących polskich lub europejskich norm- norma EN 590. Szacowana ilość zamawianego oleju napędowego w skali obowiązywania umowy wynosi: 50.000 litrów. b)Dostawca będzie zobowiązany do przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego świadectwa jakościowego na sprzedawane paliwo.c)Dostawy będą realizowane na zasadach doraźnych (wg potrzeb), bezgotówkowych zakupów tj. tankowań pojazdów do zbiorników w stacji paliw Wykonawcy.d)Stacja paliw będąca, w dyspozycji Wykonawcy powinna być dostępna dla Zamawiającego w godz. pracy PGKiM Sp. z o.o., tj. w każdy dzień od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 20:00. e)Rozliczanie dostaw nastąpi w okresach miesięcznych wg faktycznie pobranego ilościowo paliwa. f) Faktury będą wystawiane przez Dostawcę dwa razy w miesiącu, w okresach od 01 do 15 dnia miesiąca kalendarzowego oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. g) Dostawca będzie każdorazowo rejestrował wydane ilości paliwa na oddzielnym zestawieniu, a osoba pobierająca będzie kwitowała własnoręcznym podpisem. h) Zamawiający dostarczy do stacji paliw wykaz pojazdów i numerów rejestracyjnych upoważnionych do tankowania paliwa. i) Osoba tankująca pojazd zobowiązana będzie posiadać: upoważnienie (karta drogowa/SM-102), dowód rejestracyjny tankowanego pojazdu. 3) Ceny za paliwa pobrane przez zamawiającego będą naliczane wg cen obowiązujących w punkcie sprzedaży Dostawcy, pomniejszone o opust cenowy udzielony zamawiającemu w przetargu. Podana wartość oferty, musi obejmować wszystkie koszty z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT, innych opłat i podatków, opłat celnych, kosztów pierwotnej legalizacji, kosztów opakowania oraz ewentualnych upustów i rabatów. Ceny należy podać w złotych polskich w postaci cyfrowej i słownej. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Dostawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. 4) Miejsce wykonania zamówienia: wydanie paliw, stanowiących przedmiot niniejszej umowy, nastąpi na stacji paliw Wykonawcy, zlokalizowanej w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Spółki. 5) Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy. 6) Zatrudnianie na umowę o pracę: a) Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie tankowania pojazdów wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia, (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy (j.t. Dz.U. 2018 poz. 108 z późn. zm.) na podstawie umowy o pracę, co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia. b) Rodzaj czynności, których dotyczy obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę - tankowanie pojazdów c) Sposób udokumentowania zatrudnienia w.w. osób uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu ich niespełnienia określa projekt umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09134220-5
Dodatkowe kody CPV: 09134220-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
185500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "A.T.H. HERNIK" A. Hernik, T. Hernik Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
228165
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





