eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice,,Remont związany z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych na drogach gruntowych Po-wiatu Chojnickiego w ramach Funduszu Solidarności Unii Europejskiej". Remont drogi gruntowej, powiatowej nr 2618G Lendy - Lamk na odc. Przymuszewo - Wysoka Zaborska - Główczewice w km od 2+200 do 6+200 - 4,0 km (dz. nr 230 obręb Przymuszewo, dz. nr 15/1, 46, 100/1 i 85 obręb Wysoka Zaborska, dz. nr 128 obręb Główczewice)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-03

Ogłoszenie nr 510038136-N-2020 z dnia 03-03-2020 r.

Powiat Chojnicki: ,,Remont związany z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych na drogach gruntowych Po-wiatu Chojnickiego w ramach Funduszu Solidarności Unii Europejskiej". Remont drogi gruntowej, powiatowej nr 2618G Lendy - Lamk na odc. Przymuszewo - Wysoka Zaborska - Główczewice w km od 2+200 do 6+200 - 4,0 km (dz. nr 230 obręb Przymuszewo, dz. nr 15/1, 46, 100/1 i 85 obręb Wysoka Zaborska, dz. nr 128 obręb Główczewice)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
,,Remont związany z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych na drogach gruntowych Powiatu Chojnickiego w ramach Funduszu Solidarności Unii Europejskiej".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504889-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Chojnicki, Krajowy numer identyfikacyjny 09235123900000, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3966501, e-mail przetargi@powiat.chojnice.pl, faks 52 3966503.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.chojnice.pl
Adres profilu nabywcy: www.powiat.chojnice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

,,Remont związany z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych na drogach gruntowych Po-wiatu Chojnickiego w ramach Funduszu Solidarności Unii Europejskiej". Remont drogi gruntowej, powiatowej nr 2618G Lendy - Lamk na odc. Przymuszewo - Wysoka Zaborska - Główczewice w km od 2+200 do 6+200 - 4,0 km (dz. nr 230 obręb Przymuszewo, dz. nr 15/1, 46, 100/1 i 85 obręb Wysoka Zaborska, dz. nr 128 obręb Główczewice)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: ,,Remont związany z usuwaniem skutków klęsk żywio-łowych na drogach gruntowych Powiatu Chojnickiego w ramach Funduszu Solidarności Unii Europejskiej". Remont drogi gruntowej, powiatowej nr 2618G Lendy - Lamk na odc. Przymu-szewo - Wysoka Zaborska - Główczewice w km od 2+200 do 6+200 - 4,0 km (dz. nr 230 obręb Przymuszewo, dz. nr 15/1, 46, 100/1 i 85 obręb Wysoka Zaborska, dz. nr 128 obręb Główcze-wice) Charakterystyka zadań dotycząca remontu drogi gruntowej polegać będzie na: - wytycze-niu trasy drogi, - profilowaniu mechanicznym dróg gruntowych, - zagęszczeniu profilu drogi walcem gumowym, - mechanicznej stabilizacji grunto-cementem (zawartość cementu 6% na 1 m2) gr. 15cm, - wykonaniu nawierzchni z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 z kruszywem C90/3 - warstwa dolna grubość po zagęszczeniu 12 cm, - ścince poboczy o grubości zmiennej z odwie-zieniem urobku na odległość do 10 km - oczyszczeniu rowów z namułu o gr. 30 cm z wyprofi-lowaniem skarp rowu - wykonywanie w okresie gwarancji bieżącej konserwacji nawierzchni (równanie i wałowanie nawierzchni 2 razy do roku) Główne parametry techniczne: szerokość nawierzchni: 3,8 - 4 m, spadki poprzeczne: 2%, jedno i/lub obustronne. Szczegółowe określe-nie przedmiotu zamówienia zawarte jest również w kosztorysie ofertowym Istotnych postano-wieniach do umów, SST oraz Przekroju stanowiącym załączniki do SIWZ Kosztorys ofertowy należy sporządzić poprzez wypełnienie formularza kosztorysu ofertowego stanowiącego za-łącznik do SIWZ. Dla - Remont drogi gruntowej, powiatowej nr 2618G Lendy - Lamk na odc. Przymuszewo - Wysoka Zaborska - Główczewice w km od 2+200 do 6+200 - 4,0 km (dz. nr 230 obręb Przymuszewo, dz. nr 15/1, 46, 100/1 i 85 obręb Wysoka Zaborska, dz. nr 128 obręb Główczewice) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wyko-nawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j. - Dz. U. z 2018, poz. 917 ze zm.). 1) Ro-dzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, dla których Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty budowlane drogowe w zakre-sie profilowania dróg gruntowych- operator równiarki. 2) W trakcie realizacji zamówienia za-mawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odno-śnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający upraw-niony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wąt-pliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Za-mawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiające-mu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na pod-stawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwy-konawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: do-kładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonaw-cę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umo-wy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobo-wych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej "RODO" (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowni-ków). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawar-cia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na pod-stawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z orygina-łem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgło-szenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związ-ku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej "RODO". Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimiza-cji. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłoże-nie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zama-wiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wy-konujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. (Uwaga: O ile w opi-sie przedmiotu zamówienia, dokumentacji, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o wła-ściwościach funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7


Dodatkowe kody CPV: 45232451-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 830894.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GRAVEL Sp. z o. o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Drożyny 21/1
Kod pocztowy: 80-302
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 728898.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 728898.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1435902.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.