eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Somonino › Wykonanie nawierzchni asfaltowych na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w miejscowościach na terenie gminy Somonino

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-27

Ogłoszenie nr 510038131-N-2019 z dnia 27-02-2019 r.

Gminne Przedsiębiorstwo Remontowo-Usługowe Sp. z o.o.: Wykonanie nawierzchni asfaltowych na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w miejscowościach na terenie gminy Somonino

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522096-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminne Przedsiębiorstwo Remontowo-Usługowe Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 22101875300000, ul. Sławki 1a, 83-314 Somonino, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 684 12 26, e-mail dankagoleniowska@op.pl, ptprzemluk@poczta.onet.pl, faks 58 684 12 26.
Adres strony internetowej (url): http://gpru.slawki.ibip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie nawierzchni asfaltowych na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w miejscowościach na terenie gminy Somonino

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GPRU-IV-31-04/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni asfaltowych na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w miejscowościach na terenie gminy Somonino. Zakres przedmiotu zamówienia został określony w Przedmiarze robót (załącznik nr 4 do SIWZ) i obejmuje: - zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót lub odcinka robót na czas ich realizacji zgodnie z warunkami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. nr 220 poz. 2181 ze zm.) oraz jego załącznikami, - wykonanie górnej podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o ciągłym uziarnieniu frakcji 0-31,5mm o grubości min. 5cm po zagęszczeniu (podbudowa zostanie wykonana na uprzednio Wykonanej przez Zamawiającego dolnej warstwie podbudowy z kruszywa lub stabilizacji cementowej), - mechaniczne skropienie wykonanej górnej podbudowy emulsją asfaltową, - wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej AC11S o grubości min. 5cm po zagęszczeniu dla dróg kategorii ruchu KR1. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz usług o jakich stanowi art. 30 ust. 8 PZP muszą być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 5 i 6 do SIWZ. Przedmiotowe roboty budowlane będą realizowane w miejscowościach znajdujących się na terenie gminy Somonino. Planowana łączna ilość nawierzchni jaką Zamawiający zamierza zlecić do realizacji Wykonawcy zawiera się w przedziale od 15.000m2 do 20.000m2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie, na podstawie zleceń wystawianych przez Zamawiającego przez okres realizacji umowy, przy czym jednorazowe zlecenie nie może być mniejsze niż 1000m2 i nie większe niż 2000m2 nawierzchni, za wyjątkiem do 3 odcinków dróg których powierzchnia będzie zawierała się w przedziale od 500m2 do 1000m2. Najpóźniej do 31.03.2018r. Zamawiający przedstawi Wykonawcy harmonogram realizacji odcinków dróg w poszczególnych miejscowościach. Powyższy harmonogram może zostać zmodyfikowany przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy. Zlecenia na wykonanie poszczególnych odcinków dróg będą kierowane do Wykonawcy drogą elektroniczną na podany w umowie adres e-mail. Realizacja robót budowlanych przez Wykonawcę nastąpi najpóźniej 4 w terminie 21 dni od daty otrzymania zlecenia. Realizacja i odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na zasadach określonych w STWiORB oraz w umowie. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma prawo dokonać oględzin odcinka drogi jaki będzie realizował oraz wnieść w formie pisemnej wszelkie uwagi i zalecenia nt. stanu dolnej warstwy podbudowy. Zamawiający jest zobowiązany do powyższego niezwłocznie się ustosunkować. Na każdy wykonany odcinek drogi Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres min. 24 miesięcy, lecz nie dłuższy niż 48 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w trakcie realizacji umowy Zamawiający zachowuje prawo do zmian - zmniejszenia ogólnej powierzchni (m2) realizowanych odcinków nawierzchni asfaltowych na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, a także ma prawo do skorzystania z prawa opcji, polegającej na zwiększeniu ilości powierzchni (m2) przedmiotowych robót budowlanych przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie, powodującej zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 50%, o ile Zamawiający będzie posiadał na ten cel środki finansowe. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zlecenia wykonania nawierzchni asfaltowej wraz z skropieniem emulsją bez uprzedniego wykonania podbudowy (np. remont zużytej nawierzchni asfaltowej przygotowanej przez Zamawiającego). Wobec powyższego Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku zmiany zaoferowanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie cen jednostkowych za realizację przedmiotowych robót budowlanych, ani też żądanie realizacji umowy do wysokości 100% ceny umownej. Faktura za wykonany odcinek drogi zostanie wystawiona przez Wykonawcę po podpisaniu przez strony protokołu końcowego odbioru robót budowlanych bez uwag. Zapłata należności nastąpi przelewem w ciągu 21 dni od daty otrzymania faktury.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 873800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PD-M DROMOS Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gdańska 26
Kod pocztowy: 83-300
Miejscowość: Kartuzy
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1074774.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1074774.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1074774.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.