To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-02
Ogłoszenie nr 510037999-N-2020 z dnia 02-03-2020 r.
Miasto Dęblin: Usługa Nadzoru Inwestorskiego nad wymianą oświetlenia ulicznego
i parkowego w Mieście Dęblin w ramach realizacji projektu pod nazwą "Poprawa jakości powietrza poprzez modernizację i budowę energooszczędnego oświetlenia ulicznego w mieście Dęblin"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt: "Poprawa jakości powietrza poprzez modernizację i budowę energooszczędnego oświetlenia ulicznego w mieście Dęblin"współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509368-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Dęblin, Krajowy numer identyfikacyjny 43101941900000,
ul. ul. Rynek
12,
08-530
Dęblin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
081 883-00-01, e-mail
poczta@um.deblin.pl, faks
081 880-19-11.
Adres strony internetowej (url): www.deblin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa Nadzoru Inwestorskiego nad wymianą oświetlenia ulicznego i parkowego w Mieście Dęblin w ramach realizacji projektu pod nazwą "Poprawa jakości powietrza poprzez modernizację i budowę energooszczędnego oświetlenia ulicznego w mieście Dęblin"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RMI.271.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: profesjonalne świadczenie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej zgodnie wymaganiami Zamawiającego, dla zadania inwestycyjnego - wymiana oświetlenia ulicznego i parkowego w Mieście Dęblin w ramach realizacji projektu pod nazwą "Poprawa jakości powietrza poprzez modernizację i budowę energooszczędnego oświetlenia ulicznego w mieście Dęblin". Zakres prac objętych nadzorem inwestorskim obejmuje w szczególności: 1) Demontaż 1 812 szt. istniejących opraw oświetleniowych oraz 1 036 szt. wysięgników wraz z okablowaniem i zabezpieczeniami. 2) Dostawę opraw oświetleniowych, zgodnych ze złożoną ofertą, w miejsce prowadzenia prac instalacyjnych w ilości 1 815 szt., w tym 1 583 szt. opraw ulicznych, 35 szt. opraw ulicznych ozdobnych i 197 szt. opraw ozdobnych parkowych. Przy tym, poziom zaprogramowania zasilacza w cyklu 24 h dostarczanej oprawy, winien uwzględniać zarówno wymogi normy oświetlenia ulic PN-EN 13201:2016, jak również wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r., w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. nr 93/2007, poz. 623, ze zm.). 3) Wykonanie oraz uzgodnienie projektu technicznego według warunków technicznych wydanych przez PGE Dystrybucja S.A. Odział Lublin, tj. Operatora Systemu Dystrybucyjnego, zwanego dalej OSD oraz zawarcie umowy z OSD o współpracy przy modernizacji oświetlenia drogowego i ulicznego. 4) Instalację dostarczonych opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach i słupach zgodnie z zestawieniami (tabele, przedmiary i mapa), w ilości 1 815 szt. 5) Montaż przewodów zasilających (oprawa - zabezpieczenie) o długości ok. 4 m na komplet dla słupów linii napowietrznej w ilości 913 szt. i ok. 10 m na komplet dla słupów linii kablowej w ilości 195 szt. 6) Montaż zabezpieczeń dla opraw na linii napowietrznej w ilości 913 szt. oraz dla linii kablowej komplet złącz kablowych w ilości 195 szt. wraz z wkładką topikową 4A. 7) Wymianę zacisków prądowych AL/Cu dla opraw na liniach napowietrznych w ilości 913 szt. Przy złączu na linii nieizolowanej zastosować zacisk przystosowany do montażu na liniach nieizolowanych, przy złączu na linii izolowanej zacisk przystosowany do montażu na linii izolowanej. 8) Dostawę i instalację 62 szt. szafek oświetleniowych wyposażonych w zegary sterujące oświetleniem z możliwością zdalnego dostępu do opraw oświetleniowych oraz ich grupowego zdalnego programowania, układ kompensacji mocy biernej do wartości określonej w warunkach przyłączeniowych, zabezpieczenia przeciwprzepięciowe (B+C), zabezpieczenia główne i obwodowe oraz aparaty łączeniowe. 9) Wyniesienie szaf z układami pomiarowymi poza obszar stacji transformatorowych w ilości 14 szt. 10) Wymianę wysięgników na ocynkowane jednoramienne dla opraw modernizowanych o parametrach geometrycznych wynikających z obliczeń fotometrycznych, w ilości 1 027 szt. 11) Wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej dla zainstalowanych urządzeń w I klasie ochrony. 12) Wykonanie pomiarów rezystancji uziemienia i izolacji przewodów i kabli. 13) Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia dla wskazanych przez Zamawiającego dziesięciu odcinków modernizowanego oświetlenia, a w przypadku, kiedy którykolwiek z pomiarów natężenia oświetlenia nie potwierdzi poziomów ze złożonej oferty, przeprowadzenie 100% kontroli natężenia modernizowanego oświetlenia objętego projektem, na koszt Wykonawcy realizowanej inwestycji - w terminie nie dłuższym niż 21 dni. 14) Wykonanie pomiarów mocy zainstalowanej oraz cos(ph) dla wszystkich zmodernizowanych obwodów oświetlenia. 15) Sprawdzenie ciągłości żył kabli zasilających. 16) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geoinformatyczną GIS elementów systemu oświetleniowego. Szczegółowy zakres nadzorowanych prac zawiera dokumentacja inwestycji stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25940.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Projekty, Nadzory, Pomiary, Instalacje Elektryczne Jarosław Szczerbetka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Subskrypcje licencji Microsoft 365 A3 oraz A5 Security, A5, Defender for Servers Plan 2
- Sukcesywne dostawy środków higieny BHP
- Sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych oraz warzyw i owoców mrożonych w 2026 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
- Usługa prania
- Dostawa wyposażenia dla ZSZ Nr 1 w Dęblinie w ramach projektu "Kształcenie zawodowe sukcesem powiatu ryckiego"
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych elektrycznych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





