eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinUsługa Nadzoru Inwestorskiego nad wymianą oświetlenia ulicznego i parkowego w Mieście Dęblin w ramach realizacji projektu pod nazwą "Poprawa jakości powietrza poprzez modernizację i budowę energooszczędnego oświetlenia ulicznego w mieście Dęblin"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-02

Ogłoszenie nr 510037999-N-2020 z dnia 02-03-2020 r.

Miasto Dęblin: Usługa Nadzoru Inwestorskiego nad wymianą oświetlenia ulicznego i parkowego w Mieście Dęblin w ramach realizacji projektu pod nazwą "Poprawa jakości powietrza poprzez modernizację i budowę energooszczędnego oświetlenia ulicznego w mieście Dęblin"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt: "Poprawa jakości powietrza poprzez modernizację i budowę energooszczędnego oświetlenia ulicznego w mieście Dęblin"współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509368-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Dęblin, Krajowy numer identyfikacyjny 43101941900000, ul. ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 883-00-01, e-mail poczta@um.deblin.pl, faks 081 880-19-11.
Adres strony internetowej (url): www.deblin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa Nadzoru Inwestorskiego nad wymianą oświetlenia ulicznego i parkowego w Mieście Dęblin w ramach realizacji projektu pod nazwą "Poprawa jakości powietrza poprzez modernizację i budowę energooszczędnego oświetlenia ulicznego w mieście Dęblin"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RMI.271.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: profesjonalne świadczenie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej zgodnie wymaganiami Zamawiającego, dla zadania inwestycyjnego - wymiana oświetlenia ulicznego i parkowego w Mieście Dęblin w ramach realizacji projektu pod nazwą "Poprawa jakości powietrza poprzez modernizację i budowę energooszczędnego oświetlenia ulicznego w mieście Dęblin". Zakres prac objętych nadzorem inwestorskim obejmuje w szczególności: 1) Demontaż 1 812 szt. istniejących opraw oświetleniowych oraz 1 036 szt. wysięgników wraz z okablowaniem i zabezpieczeniami. 2) Dostawę opraw oświetleniowych, zgodnych ze złożoną ofertą, w miejsce prowadzenia prac instalacyjnych w ilości 1 815 szt., w tym 1 583 szt. opraw ulicznych, 35 szt. opraw ulicznych ozdobnych i 197 szt. opraw ozdobnych parkowych. Przy tym, poziom zaprogramowania zasilacza w cyklu 24 h dostarczanej oprawy, winien uwzględniać zarówno wymogi normy oświetlenia ulic PN-EN 13201:2016, jak również wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r., w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. nr 93/2007, poz. 623, ze zm.). 3) Wykonanie oraz uzgodnienie projektu technicznego według warunków technicznych wydanych przez PGE Dystrybucja S.A. Odział Lublin, tj. Operatora Systemu Dystrybucyjnego, zwanego dalej OSD oraz zawarcie umowy z OSD o współpracy przy modernizacji oświetlenia drogowego i ulicznego. 4) Instalację dostarczonych opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach i słupach zgodnie z zestawieniami (tabele, przedmiary i mapa), w ilości 1 815 szt. 5) Montaż przewodów zasilających (oprawa - zabezpieczenie) o długości ok. 4 m na komplet dla słupów linii napowietrznej w ilości 913 szt. i ok. 10 m na komplet dla słupów linii kablowej w ilości 195 szt. 6) Montaż zabezpieczeń dla opraw na linii napowietrznej w ilości 913 szt. oraz dla linii kablowej komplet złącz kablowych w ilości 195 szt. wraz z wkładką topikową 4A. 7) Wymianę zacisków prądowych AL/Cu dla opraw na liniach napowietrznych w ilości 913 szt. Przy złączu na linii nieizolowanej zastosować zacisk przystosowany do montażu na liniach nieizolowanych, przy złączu na linii izolowanej zacisk przystosowany do montażu na linii izolowanej. 8) Dostawę i instalację 62 szt. szafek oświetleniowych wyposażonych w zegary sterujące oświetleniem z możliwością zdalnego dostępu do opraw oświetleniowych oraz ich grupowego zdalnego programowania, układ kompensacji mocy biernej do wartości określonej w warunkach przyłączeniowych, zabezpieczenia przeciwprzepięciowe (B+C), zabezpieczenia główne i obwodowe oraz aparaty łączeniowe. 9) Wyniesienie szaf z układami pomiarowymi poza obszar stacji transformatorowych w ilości 14 szt. 10) Wymianę wysięgników na ocynkowane jednoramienne dla opraw modernizowanych o parametrach geometrycznych wynikających z obliczeń fotometrycznych, w ilości 1 027 szt. 11) Wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej dla zainstalowanych urządzeń w I klasie ochrony. 12) Wykonanie pomiarów rezystancji uziemienia i izolacji przewodów i kabli. 13) Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia dla wskazanych przez Zamawiającego dziesięciu odcinków modernizowanego oświetlenia, a w przypadku, kiedy którykolwiek z pomiarów natężenia oświetlenia nie potwierdzi poziomów ze złożonej oferty, przeprowadzenie 100% kontroli natężenia modernizowanego oświetlenia objętego projektem, na koszt Wykonawcy realizowanej inwestycji - w terminie nie dłuższym niż 21 dni. 14) Wykonanie pomiarów mocy zainstalowanej oraz cos(ph) dla wszystkich zmodernizowanych obwodów oświetlenia. 15) Sprawdzenie ciągłości żył kabli zasilających. 16) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geoinformatyczną GIS elementów systemu oświetleniowego. Szczegółowy zakres nadzorowanych prac zawiera dokumentacja inwestycji stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25940.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Projekty, Nadzory, Pomiary, Instalacje Elektryczne Jarosław Szczerbetka
Email wykonawcy: jaroslaw.szczerbetka@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Sowińskiego 2
Kod pocztowy: 24-100
Miejscowość: Puławy
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.