eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa dwóch form odlewniczych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-27

Ogłoszenie nr 510037557-N-2019 z dnia 27-02-2019 r.

Instytut Elektrotechniki: Dostawa dwóch form odlewniczych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510153-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Elektrotechniki, Krajowy numer identyfikacyjny 37902000000000, ul. ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 112 52 05, e-mail iel@iel.waw.pl, faks 22 112 54 44.
Adres strony internetowej (url): www.izolatory.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa dwóch form odlewniczych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZK-zp.293.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych form odlewniczych przeznaczonych do formowania na gorąco odlewów z mieszanki silikonowej LSR. 1. Wymagania dla formy nr 1 wg rysunku zestawieniowego nr F-219.00 stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ: Forma o gabarytach zewnętrznych 1230 x 600 x 580 składa się z dwóch symetrycznych połówek zawierających po 30 segmentów mocowanych na wspólnej płycie, która pełni również rolę elementu grzejnego. Techniczne warunki pracy formy: 1) Maksymalna temperatura pracy:200^0C. 2) Maksymalne ciśnienie wtrysku mieszanki:150 bar. 3) Siła docisku połówek formy:800 kN. 2. Wymagania dla formy nr 2 wg rysunku zestawieniowego nr F-119.00.00 stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ: Forma o gabarytach zewnętrznych 1300 x 680 x 680 składa się z dwóch symetrycznych połówek zawierających po 36 segmentów mocowanych na wspólnej płycie, która pełni również rolę elementu grzejnego. Techniczne warunki pracy formy: 1) Maksymalna temperatura pracy:200^0C. 2) Maksymalne ciśnienie wtrysku mieszanki: 150 bar. 3) Siła docisku połówek formy:800 kN. 3. Zamawiający zastrzega część SIWZ jako informacje poufne. Klauzulą poufności objęte są: 1/.rysunki wykonawcze elementów form, 2/.specyfikacja materiałowo-techniczna. Techniczne warunki wykonania i odbioru: 1. Gatunek materiału - zgodnie z dokumentacją. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiału równorzędnego o właściwościach fizykochemicznych i mechanicznych nie gorszych od przewidzianego w dokumentacji. W takiej sytuacji Wykonawca musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na takie odstępstwo. 2. Atest hutniczy - Zamawiający wymaga przedstawienia atestu hutniczego na materiał użyty do wykonania form, zwłaszcza na elementy formujące oraz łączące. 3. Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę karty pomiarów potwierdzającej właściwe wykonanie formujących elementów form. Ocenie podlegać będzie zarówno dokładność wymiarowa, jak i stan powierzchni poszczególnych elementów. 4. Wymagania odnośnie szczelności - precyzja wykonania każdej z form musi zapewnić taką dokładność, aby po złożeniu obu połówek ewentualna szczelina pomiędzy przylegającymi częściami nie przekraczała 0,04mm w formie nr 1 i 0,05mm w formie nr 2. Taka sama szczelność wymagana jest pomiędzy skręconymi segmentami w obu połówkach. Niedopuszczalne również jest przesunięcie względem siebie dwóch współpracujących segmentów zarówno w osi poziomej, jak i pionowej. 5. Pełny odbiór techniczny, stwierdzający zgodność dostarczonych form z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz ofertą Wykonawcy, nastąpi w siedzibie Zamawiającego i zakończony zostanie podpisaniem przez obie Strony protokołu zdawczo - odbiorczego. Protokół zdawczo - odbiorczy stanowić będzie załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Podpisanie protokołu zdawczo - odbiorczego poprzedzone zostanie wykonaniem próbnych odlewów na obu formach przeprowadzonych w siedzibie Zamawiającego. Dodatkowe informacje: 1. Rozładunek będzie leżał po stronie Zamawiającego. Warunki gwarancji: 1. Zamawiający wymaga minimum 24 - miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi na prawidłowe funkcjonowanie form. Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu zdawczo - odbiorczego, stwierdzającego zgodność dostawy z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 2. Serwis w okresie gwarancji będzie świadczony przez Wykonawcę nieodpłatnie. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie usterki telefoniczne lub w innej pisemnej formie przez Zamawiającego - 48 godz. 3. Gwarancja i rękojmia ulega automatycznemu przedłużeniu o czas naprawy. 4. W przypadku zgłoszenia usterek lub awarii którejkolwiek z form Strony sporządzą protokół, w którym określą przyczyny wystąpienia usterek lub powstania awarii form/y. Wykonawca dokona nieodpłatnej naprawy w terminie 7 dni od daty podpisania wskazanego protokołu. Naprawa gwarancyjna zostanie przeprowadzona w siedzibie Zamawiającego (57 - 530 Międzylesie). W razie niemożności naprawy przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca dokona naprawy w innym wskazanym przez siebie miejscu. Koszty transportu, załadunku, rozładunku, ubezpieczenia oraz inne koszty związane z transportem form/y pokrywa w całości Wykonawca. Z czynności wydania form/y w celu jej naprawy poza siedzibą Zamawiającego zostanie spisany odrębny protokół.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 43.41.50.00 - Formy odlewnicze


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 360000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: METATEC Rafał Gogolewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Cukrownicza 8
Kod pocztowy: 57-200
Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 442800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 442800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 442800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie -- na podstawie art. -- ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
---

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.