eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DusznikiBudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Duszniki, tj.Część I. Budowa oświetlenia drogowego tradycyjnego, Część II. Montaż oświetlenia drogowego - lamp solarnych hybrydowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-02

Ogłoszenie nr 510037320-N-2020 z dnia 02-03-2020 r.

Gmina Duszniki: Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Duszniki, tj.: Część I. Budowa oświetlenia drogowego tradycyjnego, Część II. Montaż oświetlenia drogowego - lamp solarnych hybrydowych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537383-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Duszniki, Krajowy numer identyfikacyjny 63125836500000, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 2919075, 2919400, e-mail urzad@duszniki.eu, zamowienia@duszniki.eu, faks 612 919 131.
Adres strony internetowej (url): www.duszniki.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Duszniki, tj.: Część I. Budowa oświetlenia drogowego tradycyjnego, Część II. Montaż oświetlenia drogowego - lamp solarnych hybrydowych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.1.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje Budowę oświetlenia drogowego na terenie Gminy Duszniki i podzielony jest na dwie części , z czego część pierwsza obejmuje budowę oświetlenia drogowego tradycyjnego z oprawami typu LED, a część druga dostawę i montaż oświetlenia drogowego - lamp solarnych hybrydowych na terenie kilku miejscowości w Gminie Duszniki. Część I. Budowa oświetlenia drogowego tradycyjnego (4 zadania): 1) Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Duszniki, ul. Chełmińska - 6 lamp: 1. Projektowaną linię kablową oświetleniową należy wykonać kablem NAYY-J 4x35 mm2 i wyprowadzić z istniejącego słupa oświetleniowego I/5, zaznaczonego na rys. E01. Nowa linia kablowa stanowi kontynuację istniejącego obwodu oświetleniowego, 2. Przewiduje się montaż słupów aluminiowych o wysokości h=7 m oraz wysięgników pojedynczych o wysokości h=1,18 m i długości l= 1 m z kątem nachylenia 5 stopni, na fundamencie B100 (w przypadku niekorzystnych warunków posadowienia zastosować fundamenty typu B120), oprawy typu LED, 3. Przewiduje się montaż wybranych słupów oświetleniowych, zaznaczonych na rys. E01 - I/6, I/7, I/8, I/9, I/10, I/11; 2) Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Duszniki, ul. Podrzewska - 6 lamp: 1. Projektowaną linię kablową oświetleniową należy wykonać kablem NAYY-J 4x35 mm2 i wyprowadzić z istniejącego słupa oświetleniowego I/27, zaznaczonego na rys. E03. Nowa linia kablowa stanowi kontynuację istniejącego obwodu oświetleniowego, 2. Przewiduje się montaż słupów aluminiowych o wysokości h=7 m oraz wysięgników pojedynczych o wysokości h=1,18 m i długości l= 1 m z kątem nachylenia 5 stopni, na fundamencie B120, oprawy typu LED, 3. Przewiduje się montaż wybranych słupów oświetleniowych: a) zaznaczonych na rys. E03 - l/25, l/23, b) zaznaczonych na E02 - l/21, l/19, l/17, l/15; 3) Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Wilkowo, ul. Bukowska - 4 lampy: 1. Wybudowanie nowej wolnostojącej szafki oświetleniowej SO. Szafa SO zasilana będzie z projektowanego złącza kablowo-pomiarowego ZK1-1P (zasilanie ze stacji transformatorowej nr 02-365), będącego własnością ENEA Operator poprzez projektowaną szafkę kablową SO (rys. E01) kablem typu NAYY-J 4x35mm2, 2. Przewiduje się montaż słupów aluminiowych o wysokości h=8 m oraz wysięgników pojedynczych o wysokości h=0,70 m i długości l= 1,5 m z kątem nachylenia 5 stopni, na fundamencie B120, oprawy typu LED, 3. Przewiduje się montaż słupów oświetleniowych zaznaczonych na rys. E01 - I/1, I/2, I/3, I/4; 4) Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Ceradz Dolny, ul. Okrężna - 2 lampy: 1. Wybudowanie nowej wolnostojącej szafki oświetleniowej SO. Szafa SO zasilana będzie z projektowanego złącza kablowo-pomiarowego ZK1-1P, 2. Projektowaną linię kablową oświetleniową należy wykonać kablem NAYY-J 4x35mm2 i wyprowadzić z projektowanej szafki oświetleniowej SO, 3. Przewiduje się montaż słupów aluminiowych o wysokości h=7 m oraz wysięgników pojedynczych o wysokości h=1,18 m i długości l= 1,0 m z kątem nachylenia 5 stopni, na fundamencie B100 (w przypadku niekorzystnych warunków posadowienia zastosować fundamenty typu B120), oprawy typu LED, 4. Przewiduje się montaż słupów oświetleniowych zaznaczonych na rys. E01 - l/1, l/2. Część II. Montaż oświetlenia drogowego - lamp solarnych hybrydowych (6 zadań): 1) Montaż oświetlenia drogowego - lamp solarnych hybrydowych w miejscowości Grzebienisko, ul. Miodowa (3 latarnie hybrydowe): 1. Przewiduje się montaż wybranych 3 szt. latarni hybrydowych oświetlenia drogowego z oprawami typu LED: nr 6, której posadowienia zaznaczone jest na rys. 1.1; nr 7, której posadowienia zaznaczone jest na rys. 1.2; nr 8, której posadowienie zaznaczone jest na rys. 1.3. Powyższe rysunki zawiera projekt techniczny pn. "Montaż oświetlenia drogowego hybrydowego w miejscowości Grzebienisko, ul. Miodowa"; 2) Montaż oświetlenia drogowego - lamp solarnych hybrydowych w miejscowości Chełminko (1 latarnia hybrydowa): 1. Przewiduje się montaż 1 szt. latarni hybrydowej oświetlenia drogowego typu LED w miejscowości Chełminko, na działce ewidencyjnej nr 81/1 (obręb Chełminko), zgodnie z projektem zagospodarowania działki pn. "Instalacja oświetlenia hybrydowego w Gminie Duszniki."; 3) Montaż oświetlenia drogowego - lamp solarnych hybrydowych w miejscowości Ceradz Dolny (2 latarnie hybrydowe): 1. Przewiduje się montaż 2 szt. latarni hybrydowej oświetlenia drogowego typu LED w miejscowości Ceradz Dolny, dla których miejsca posadowienia wskaże Zamawiający; 4) Montaż oświetlani drogowego - lamp solarnych hybrydowych w miejscowości Duszniki (2 latarnie hybrydowe): 1. Przewiduje się montaż 2 szt. latarni hybrydowej oświetlenia drogowego typu LED w miejscowości Duszniki (w pobliżu ulicy Bukowskiej oraz ul. Nowotomyskiej), dla których miejsca posadowienia wskaże Zamawiający; 5) Montaż oświetlenia drogowego - lamp solarnych hybrydowych w miejscowości Sarbia (1 latarnia hybrydowa): 1. Przewiduje się montaż 1 szt. latarni hybrydowej oświetlenia drogowego typu LED w miejscowości Sarbia, dla której miejsce posadowienia wskaże Zamawiający; 6) Montaż oświetlenia drogowego - lamp solarnych hybrydowych w miejscowości Sędzinko (1 latarnia hybrydowa): 1. Przewiduje się montaż 1 szt. latarni hybrydowej oświetlenia drogowego typu LED w miejscowości Sędzinko na ulicy Topolowej, dla której miejsce posadowienia wskaże Zamawiający. 2. Szczegóły przedmiotu zamówienia w/w zadań określa dokumentacja wykonawcza (opis techniczny, przedmiar) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zapisy SIWZ, projekt umowy (taka sama treść dla każdej części). Wykonawca składający ofertę na Część I przedmiotu zamówienia powinien dysponować kierownikiem budowy o specjalności elektroenergetycznej. 3. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją wykonawczą, techniczną, STWOiR, SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, a w szczególności z przepisami Prawa budowlanego, ochrony środowiska oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. 4. Przewiduje się także, na zasadach określonych w umowie, możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji technicznej, wykonawczej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w pkt. 1 i 3 niniejszego rozdziału SIWZ. Roboty takie w projekcie umowy nazywane są "robotami zaniechanymi". 5. Zamawiający dopuszcza na zasadach określonych w umowie, wykonanie robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych objętych oraz nieobjętych ofertą Wykonawcy, a których wykonanie stanie się konieczne w trakcie realizacji zamówienia podstawowego, na skutek okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć na etapie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub wynikać będą z błędów jakie mogą wystąpić w dokumentacji przetargowej, a bez ich zlecenia i wykonania nie będzie możliwe prawidłowe wykonania zamówienia podstawowego, tzn. takie wykonanie zamówienia, które spełniać będzie wymagania funkcjonalne i użytkowe, zgodne z potrzebami Zamawiającego. 6. W przypadkach, o których mowa w pkt. 4 i 5 powyżej zostanie sporządzony protokół konieczności podpisany przez Wykonawcę, inspektora nadzoru oraz Zamawiającego, jak również, jeżeli okoliczności będą tego wymagały - projektanta. 7. Wszystkie nazwy własne materiałów, znaki towarowe użyte w SIWZ, dokumentacji projektowej, opisie technicznym są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, udowodnienie równoważności w sytuacji, o której mowa w pkt. 7 powyżej następować będzie poprzez przedłożenie przez Wykonawcę odpowiednich dokumentów opisujących parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające stwierdzić, że są one równoważne. 9. Do przedmiotu zamówienia należy doliczyć koszty robót przygotowawczych, wykończeniowych i porządkowych, zorganizowania, zagospodarowania i późniejszej likwidacji placu budowy, wywozu nadmiaru gruntu, wywozu materiałów z rozbiórki i opłat wysypiskowych, zagęszczenia gruntu, obsługi geodezyjnej, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowania i wdrożenia tymczasowej organizacji ruchu, zajęcia pasa drogowego (Część I. zadanie 1, 2, 3- drogi powiatowe; Część I zadanie 4 i Część II. zadanie 1-6- drogi gminne), koszty związane z odbiorem wykonanych robót i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę powinna obejmować wykonane roboty budowlane oraz dostarczone materiały. 10. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia przy realizacji zamówienia osób, które będą wykonywać bezpośrednio przedmiot zamówienia, tj. kierowców, operatorów sprzętu, pracowników fizycznych przewidzianych do wykonywania czynności polegających na realizacji robót budowlanych przy budowie oświetlenia drogowego, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Wymagania dotyczące zatrudnienia oraz czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej, zostały określone w załączniku nr 12 do SIWZ- projekt umowy. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć w umowie z podwykonawcą wymóg zatrudnienia przez podwykonawcę lub dalszych podwykonawców pracowników wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na umowę o pracę. 11. Termin wykonania zamówienia: do 30 września 2019 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45316110-9


Dodatkowe kody CPV: 45230000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielania zamówienia podstawowego, zamówienia na zasadach określonych w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych opisanych w przedmiocie zamówienia do 100% wartości zamówienia podstawowego w każdej części zamówienia podstawowego. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Udzielenie zamówienia zależne będzie od decyzji Zamawiającego, należytego wykonania zamówienia podstawowego oraz posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych na realizację zadań.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Budowa oświetlenia drogowego tradycyjnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 170864.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INSTALBUD Michał Prędki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wiśniowa 3
Kod pocztowy: 64-412
Miejscowość: Chrzypsko Wielkie
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 128267.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 128267.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 203036.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Montaż oświetlenia drogowego - lamp solarnych hybrydowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 140787.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wichary Technic sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Handlowa 2B
Kod pocztowy: 41-807
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 97133.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 97133.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 131487.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.