eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawy artykułów spożywczych dla PFRON

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-28

Ogłoszenie nr 510037024-N-2020 z dnia 28-02-2020 r.

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie: Dostawy artykułów spożywczych dla PFRON

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 615728-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, ul. al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 055 494, e-mail Zamowienia_Publiczne@pfron.org.pl, faks 225 055 275.
Adres strony internetowej (url): http://www.pfron.org.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy artykułów spożywczych dla PFRON

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/12/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

a. dostawy odbywać się będą w dniach roboczych pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; b. dostawy odbywać się będą sukcesywnie zgodnie z terminem określonym w ofercie Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ) licząc od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia; c. dostawy będą realizowane przy pomocy dostępu do elektronicznego systemu służącego do składania zamówień lub po telefonicznym lub e-mailowym zgłoszeniu zamówienia; d. Wykonawca we własnym zakresie dostarczy, rozładuje, wniesie oraz złoży zamówione artykuły w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje dostaw tzw. paletowych; e. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia dokumentów odbioru dostarczonych artykułów. Ww. dokument musi zostać podpisany przez pracownika Zamawiającego; f. w przypadku, gdy przy odbiorze dostawy Zamawiający stwierdzi niezgodności ilościowe, jakościowe, uszkodzenie lub zniszczenie opakowań lub zawartości, dostarczonych artykułów wyszczególnionych w zamówieniu, Zamawiający ma prawo do zwrotu niezgodnych lub uszkodzonych artykułów na koszt Wykonawcy. Reklamacje będą realizowane przy pomocy dostępu do elektronicznego systemu służącego do składania zamówień lub po telefonicznym lub e-mailowym zgłoszeniu. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia dostarczyć na własny koszt artykuły zgodne z zamówieniem Zamawiającego; g. Zamawiający przewiduje około 50 dostaw w miesiącu łącznie dla wszystkich lokalizacji wymienionych w Załączniku nr 3 do Umowy; h. ilości artykułów spożywczych wymienionych w Załączniku nr 2 do Umowy, są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie (zwiększeniu bądź zmniejszeniu) w trakcie realizacji Umowy. W takim przypadku dostawy będą realizowane przez Wykonawcę według cen określonych w formularzu cenowym i w ramach kwoty wymienionej w § 4 ust. 1 Umowy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację co najmniej 70% wartości brutto Umowy; i. Zamawiający nie przewiduje przedpłat na poczet składanych zamówień; j. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji w wysokości do 30% wartości brutto Umowy w zależności od faktycznych potrzeb; k. płatności będą następowały w cyklu miesięcznym za wszystkie zrealizowane dostawy w danym miesiącu na podstawie jednej zbiorczej faktury VAT (Wykonawca zobowiązuje się na żądanie Zamawiającego do wystawienia dodatkowych faktur za zrealizowane pojedyncze dostawy). Faktura powinna zawierać zsumowanie poszczególnych artykułów; l. Zamawiający dokona zapłaty Wykonawcy na podstawie poprawnie wystawionej faktury VAT w ciągu 21 dni od daty wystawienia i na podstawie otrzymanych raportów oraz dokumentów wymienionych w Załączniku nr 6 do SIWZ. Zapłata dokonana będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany w treści faktury VAT; m. za termin zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 381172.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Office Media-Biuro Partner Sp. z o. o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Towarowa 22
Kod pocztowy: 00-839
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 620498.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 620498.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 620498.19
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.