Ogłoszenie z dnia 2020-02-28
Ogłoszenie nr 510036248-N-2020 z dnia 28-02-2020 r.
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Wrocławiu: Dostawa systemu teleinformatycznego dla WORD we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 623966-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 93119136700000,
ul. ul. Łagiewnicka
12,
50-512
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 774 67 70, e-mail
logistyka@word.wroc.pl, faks
71 774 67 99.
Adres strony internetowej (url): www.word.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu teleinformatycznego dla WORD we Wrocławiu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OL-ZP/01/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:dostawa, wdrożenie oraz konfiguracja systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.) dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego we Wrocławiu. 2. System teleinformatyczny w rozumieniu art. 3 pkt. 3) powyższej ustawy oznacza zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania zapewniający przetwarzanie, przechowywanie, wysyłanie i odbieranie danych przez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego. 3. Zamawiający wymaga, aby system spełniał warunki wynikające z ustawy o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 155, ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, według stanu na dzień składania ofert, a także dostosowanie ww. systemu do wymogów prawnych przez okres trwania zawartej umowy 4. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie mieć miejsce w każdym miejscu, w którym będzie w okresie umowy wykonywana przez zamawiającego jego działalność statutowa oraz w oddziałach i delegaturach. 5. System teleinformatyczny musi funkcjonować przy wykorzystaniu infrastruktury będącej w posiadaniu zamawiającego określonej szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia systemu przed nieautoryzowanym dostępem osób nieuprawnionych, należytego zabezpieczenia styku systemu z innymi sieciami do wymaganej ustawowo wymiany danych z ewidencjami, przeprowadzenie testów systemu, a nadto utrzymywanie Systemu w stanie pełnej funkcjonalności w trakcie trwania umowy, a ponadto do udzielania bieżącego wsparcia technicznego. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania migracji danych z obecnie eksploatowanego systemu w uzgodnieniu z jego dostawcą. Obecnie zamawiający używa systemu SI WORD, opracowanego przez PWPW S.A. Proces migracji powinien odbyć się w terminie uzgodnionym z zamawiającym i przeprowadzony w sposób umożliwiający zamawiającemu zachowanie ciągłości pracy. 8. Podstawową, wymaganą przez zamawiającego cechą systemu jest jego integralność z systemem SI Kierowca oraz każdym innym systemem, który na podstawie odrębnych przepisów będzie obsługiwał Profile Kandydatów na Kierowców (PKK) w trakcie obowiązywania niniejszej umowy - w tym z systemem CEPiK 2.0 i umożliwienie pełnej elektronicznej obsługi PKK w lokalizacjach WORD, w zakresie pobierania PKK i jego aktualizacji. 9. W celu przeprowadzenia egzaminu teoretycznego na prawo jazdy system teleinformatyczny musi korzystać z bazy pytań, o których mowa w art. 51 ust. 2a ustawy o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 155), umożliwiającej przeprowadzenie egzaminu państwowego zgodnie z zasadami określonymi w art. 51 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy o kierujących pojazdami oraz rozdziałem 4 Rozporządzenia w sprawie egzaminowania kandydatów na kierowców i kierowców, wraz z aplikacją o której mowa w § 17 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie Komisji do spraw weryfikacji i rekomendacji pytań egzaminacyjnych z dnia 21 listopada 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 1629). 10. System dostarczony przez wykonawcę musi umożliwiać: 10.1. zarządzanie infrastrukturą i zasobami Zamawiającego, a nadto użytkownikami systemu i ich uprawnieniami; 10.2. zarządzanie harmonogramem egzaminów, elektroniczną obsługę planu egzaminów, sporządzanie statystyk; 10.3. obsługę zapisów kandydatów na egzamin w tym również przez serwis internetowy i ich ewidencjonowanie, w sposób uwzględniający rozliczenia finansowe; 10.4. obsługę rezerwacji egzaminów znajdujących się w harmonogramie egzaminów i dokonywania płatności elektronicznych dokonywanych przez kandydatów poprzez serwis internetowy obsługiwany przez wykonawcę. 10.5. możliwość przeprowadzenia części teoretycznej egzaminów poza siedzibą zamawiającego przy użyciu przenośnego sprzętu (stacji egzaminacyjnej), 10.6. możliwość zatwierdzania wyników oraz dokonywania innych czynności wynikających z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. 2019 poz. 1206) przy wykorzystaniu podpisu osobistego znajdującego się na e-dowodzie. 11. Dodatkowe elementy przedmiotu zamówienia: 11.1. w przypadku uznania przez zamawiającego za konieczne - zapewnienie szkolenia dla pracowników zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi narzędzi dostarczonych przez Wykonawcę. Szkolenia prowadzone będą w salach wykładowych zamawiającego, udostępnianych wykonawcy bezpłatnie. 11.2. bieżące wsparcie techniczne wykonawcy przez cały okres trwania umowy, przynajmniej w godzinach pracy zamawiającego, zapewniające niezwłoczne reagowanie na zgłoszenia zamawiającego dotyczące systemu teleinformatycznego WORD; 11.3. System musi umożliwiać wielu użytkownikom równoległy dostęp do tych samych danych lub obszarów funkcjonalnych bez utraty integralności danych. 11.4. dokonywanie niezbędnej optymalizacji sytemu w przypadku wykrycia i wykazania przez zamawiającego funkcji realizowanej z niewystarczającą wydajnością. 11.5. dostęp do platformy internetowej służącej do rezerwacji terminów egzaminów oraz pobierania opłat, 11.6. dostarczenie oraz konfiguracja terminali płatniczych służących do pobierania opłat związanych z działalnością Zamawiającego 11.7. prowadzenie ewidencji dokonywanych przez WORD zgłoszeń na "HelpDesk" w formie elektronicznej, zawierającą co najmniej: a. datę i godzinę zarejestrowania zgłoszenia, b. datę i godzinę zamknięcia zgłoszenia oznaczającą wykonanie naprawy (realizację wniosku), c. numer zgłoszenia, d. priorytet zgłoszenia, e. oznaczenie osoby zgłaszającej, f. oznaczenie statusu zgłoszenia, g. tytuł sprawy, h. opis sprawy, i. informacje dla zgłaszającego. 12. Opis szczegółowych funkcjonalności systemu teleinformatycznego dla WORD we Wrocławiu załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV: 72263000-6, 72265000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
159060.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
195643.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- budowa nowego systemu grzewczo-chłodniczo-wentylacyjnego w hali nr 1/2 w miejsce istniejącego systemu HOVAL
- Usługa sadzenia drzew i krzewów wraz z trzyletnią pielęgnacją na terenach zarządzanych przez ZZK.
- Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie 2 Książkomatów, integracja z systemem bibliotecznym, przeprowadzenie szkoleń, pomoc i asysta techniczna w dniu oddania urządzeń do użytkowania
- Remont i termomodernizacja dachu budynku Przedszkola nr 49 przy ul. Borowskiej 181 we Wrocławiu
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Przebudowa i remont dachów oraz elewacji budynków A i B wraz z tarasami Przedszkola nr 104 przy ul. Niedźwiedziej 26-28 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 1 im. C.K. Norwida w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- "Bezpieczna Gmina Zduny"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania , 20/ZP/2025
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Sidra
- "Zakup sprzętu IT oraz oprogramowania"
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn"Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka" POSTĘPOWANIE VI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.