Ogłoszenie z dnia 2020-02-25
Ogłoszenie nr 510033816-N-2020 z dnia 25-02-2020 r.
Gmina i Miasto Odolanów: Budowa punktu gromadzenia odpadów problemowych w miejscowości Raczyce, gm. Odolanów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest współfinansowane ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś Piorytetowa 4 "Środowisko", Działanie 4.2 "Gospodarka odpadami" , Poddziałanie 4.2.1. "Tworzenie kompleksowych systemów gospodarki odpadami oraz uzupełnienie istniejących"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 633441-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540277208-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina i Miasto Odolanów, Krajowy numer identyfikacyjny 25085512700000,
ul. Rynek
11,
63-430
Odolanów, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
62 733 15 81, e-mail
zp@odolanow.pl, faks
62 733 38 92.
Adres strony internetowej (url): www.odolanow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.odolanow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa punktu gromadzenia odpadów problemowych w miejscowości Raczyce, gm. Odolanów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.24.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa i wyposażenie punktu gromadzenia odpadów problemowych na działce o nr ewidencyjnym 5/1 w miejscowości Raczyce, gmina Odolanów. Pozwolenie na budowę zostało wydane w 2013 r. dla Zakładu Usług Komunalnych w Odolanowie i następnie przepisane na Gminę i Miasto Odolanów. 25 października 2019 r. zostało wydane pozwolenie zmieniające pierwotny projekt. W ramach inwestycji będą realizowane tylko elementy związane z punktem gromadzenia odpadów problemowych. Część projektu związana z kompostownią odpadów i osadów ściekowych nie będzie realizowana. Tym samym przedmiotem zobowiązania wykonawcy nie są roboty budowlane polegające na budowie kompostowni odpadów i osadów ściekowych. Dokumentacja projektowa załączona w ramach niniejszego postępowania, zawiera szczegółowy opis i dane kontenera socjalno-biurowego wraz z jego wyposażeniem. Pozostałe kontenery i pojemniki, nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej. Opisane są jedynie w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz do wyceny zamieszczone w Przedmiarze robót. 2. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: 1) Nawierzchnia placu i drogi dojazdowej do punktu: niwelacja terenu, usunięcie korzeni drzew, zagęszczanie podłoża. Podłoże wykonane z kostki betonowej 10 cm, podsypki, podbudowy z betonu, podłoże wzmacniane warstwami z geowłókniny i geokraty zbrojonej, zgodnie z dokumentacją projektową. Plac punktu gromadzenia odpadów problemowych o powierzchni 861 m2, powierzchnia drogi dojazdowej 261 m2. Zabudowa krawężników i ścieków ulicznych prefabrykowanych. Skarpy umacniane przez darniowanie z obsianiem nasionami traw. 2) Wykonanie drogi dojazdowej do zbiornika przeciwpożarowego wraz z placem manewrowym. Przygotowanie terenu poprzez usunięcie warstwy urodzajnej wyrównanie i niwelacja gruntu. Wykonanie podbudowy pomocniczej pod nawierzchnię za pomocą geotkaniny, geokraty i geosiatki. Wykonanie podbudowy zasadniczej z chudego betonu. Budowa nawierzchni drogi dojazdowej i placu manewrowego, zabudowa krawężników z kostki o grubości 10 cm Wzmocnienie skarp przez darniowanie z obsianiem nasionami traw. 3) Wykonanie zbiornika p.poż. o powierzchni 343 m2 i kubaturze 159 m3 wraz z niezbędnym wyposażeniem i ogrodzeniem z siatki z furtką. Wykonanie wykopów i wyprofilowanie dna i boków zbiornika, wykonanie studni przeznaczonych do poboru wody, wykonanie podsypki piaskowej na ścianach i dnie zbiornika, rozłożenie geomembrany i pokrycie jej geowłókniną, ułożenie płyt ażurowych, wykonanie przewodów ssawnych na dnie zbiornika, wykonanie próby szczelności zbiornika. 4) Wykonanie kanalizacji deszczowej z separatorem substancji ropopochodnych. Rury fi 200, dwie studnie rewizyjne z kręgów betonowych, 4 studzienki ściekowe uliczne fi 500 z osadnikiem bez syfonu. 5) Wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur kanalizacyjnych PVC fi 200 o długości 32,5 m. Umieszczenie szczelnego zbiornika bezodpływowego o pojemności 10m3. Zbiornik wraz z kominkiem włazowym i rurą do opróżniania. 6) Montaż ogrodzenia stalowego prefabrykowanego ocynkowanego w powłoce z tworzywa sztucznego. Przęsła ogrodzenia mocowane do systemowych metalowych słupków w rozstawie ok. 2,5 m i 2 bramy wjazdowe o szerokości 7 m. 7) Oświetlenia terenu : oprawami oświetleniowymi sodowymi o mocach 150 W, zainstalowanymi na typowych słupach oświetleniowych h = 9 m. Sterowanie oświetleniem zewnętrznym odbywać się będzie poprzez przekaźnik zmierzchowy. Możliwe będzie również załączenie lub wyłączenie ręczne. 8) Wykonanie monitoringu z rejestratorem, systemem kamer, a także okablowaniem i odpowiednim oprogramowaniem. Teren będzie monitorowany przez 2 kamery zainstalowane na słupach oświetleniowych. Kamery instalować poza zasięgiem ręki, na wysokości około 3m wyłącznie na systemowych uchwytach. W kontenerze socjalno - biurowych zostanie zainstalowany rejestrator. System umożliwi uruchomienie dozoru optycznego na kamerach wysokiej rozdzielczości. Pozwala uruchomić podgląd online przez sieć internet przez przeglądarkę po uprzednim zalogowaniu się za pomocą loginu i hasła, a także musi mieć dostęp do historii nagrań. 9) Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem rozdzielni, gniazd, punktów oświetlenia, włączników itd. w kontenerze socjalno - biurowym. 10) Na terenie planowanej drogi dojazdowej do punktu gromadzenia odpadów problemowych (aktualnie jest to początek drogi dojazdowej do kwatery składowiska) znajduje się waga samochodowa typ Scaleo S 30 nośność 30000 kg., stalowa najazdowa, pomost 7,5 m x 3 m. Wagę należy wyremontować poprzez podniesienie jej do poziomu nowej, planowanej drogi dojazdowej do punktu gromadzenia odpadów problemowych, a także dokonać jej ponownej legalizacji. 11) Wyposażenie punktu w kontenery i pojemniki na odpady oraz rębak do gałęzi. Pojemniki i kontenery należy opisać tabliczkami lub wodoodpornymi naklejkami ze wskazaniem rodzaju odpadu, który będzie w danym pojemniku. 3. Szczegółowe zestawienie kontenerów, pojemników, rębaka: 1) Kontener na ZSEE (zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny) - 1 szt. kontener min. 25 m3, wysokość min. 2,20 m, zadaszony, zaczep przystosowany do transportu samochodowego hakowego, konstrukcja kontenera zabezpieczona przed korozją przez dwukrotne gruntowanie i lakierowanie na kolor ustalony z Zamawiającym. Kontener zadaszony, zamykany wykonany z blachy trapezowej. Kontener otwierany od dłuższego boku, drzwi dwuskrzydłowe ze wzmocnieniami i z zamkiem. Obiekt wyposażony będzie w instalację wentylacyjną (grawitacyjną) oraz elektryczną (gniazda wtykowe) i oświetleniową. Rampa najazdowa, ocynkowana z powierzchnią antypoślizgową pod drzwi w celu możliwości wjazdu/ wyjazdu wózkiem ręcznym i podnośnikiem pneumatycznym z paletą drewnianą standardowych wymiarów. Wentylacja grawitacyjna. Instalacja elektryczna: instalacja oświetleniowa oraz instalacja gniazd wtykowych (dla wagi przemysłowej). Obiekt wyposażyć w instalację wentylacyjną (grawitacyjną) oraz elektryczną i oświetleniową. 2) Kontener zamykany na odpady wielkogabarytowe - 1 szt. kontener min. 25 m3, wysokość min. 2,20 m, zadaszony, zaczep przystosowany do transportu samochodowego hakowego, pojazd odbiorczy typu "duży hak" wg EN DIN 30722. Kontener, otwierane drzwi na krótszym boku do załadunku i opróżniania dwuskrzydłowe ze zmocnieniami, grubość ścian minimum 4 mm, grubość podłogi minimum 5 mm, płozy zakończone rolkami, konstrukcja kontenera zabezpieczona przed korozją przez dwukrotne gruntowanie i lakierowanie na kolor ustalony z Zamawiającym. Obiekt wyposażony będzie w instalację wentylacyjną (grawitacyjną) oraz elektryczną (gniazda wtykowe) i oświetleniową. 3) Kontener otwarty niski o pojemności min. 12 m3 - 2 szt. Kontener rolkowy służący do gromadzenia i transportu odpadów. Pojazd odbiorczy typu " duży hak" wg EN DIN 30722. Długość wysięgnika podnoszącego 1570 mm. Otwarte (niezadaszone) niskie, otwierane drzwi na krótszym boku do opróżniania dwuskrzydłowe ze wzmocnieniami, grubość ścian minimum 4 mm, grubość podłogi minimum 5 mm, płozy zakończone rolkami, konstrukcja kontenera zabezpieczona przed korozją przez dwukrotne gruntowanie i lakierowanie na kolor ustalony z Zamawiającym. 4) Kontener o pojemności min. 7 m3 - 6 szt. Kontener rolkowy służący do gromadzenia i transportu odpadów. Pojazd odbiorczy typu " mały hak" wg EN DIN 30722. Długość wysięgnika podnoszącego 1220 mm. Kontenery z blachy stalowej grubości minimum 3 mm, 2 zamknięte (zadaszone), 4 otwarte (niezadaszone). Otwierane drzwi na krótszym boku do opróżniania dwuskrzydłowe ze wzmocnieniami, płozy zakończone rolkami, konstrukcja kontenera zabezpieczona przed korozją przez dwukrotne gruntowanie i lakierowanie na kolor ustalony z Zamawiającym. 5) Kontenery na kółkach o pojemności 1100 l - 5 szt. Pojemniki z tworzywa sztucznego o pojemności min. 1 m3 z pokrywą, materiał: HDPE, odporny na promieniowanie UV, koła: 4 x ogumione koło ok. fi 200mm, 2 z hamulcem, ładowność minimum 400 kg. 6) Pojemniki 1000l - 1 szt. -pojemniki z metalu o pojemności 1 m3, z pokrywą o ładowności min. 400 kg., przystosowany do załadunku przez standardowe pojazdy komunalne. Materiał odporny na promieniowanie UV, koła 4 x ogumione z hamulcem. 7) Pojemniki 240l - 4 szt. -pojemniki z tworzywa sztucznego o pojemności 0,24 m3, z zamykaną klapą przystosowany do załadunku przez standardowe pojazdy komunalne. 8) Kontener specjalistyczny - magazyn odpadów niebezpiecznych Kontener zadaszony, zamykany, wyposażony w zdejmowany (w częściach) metalowy (kwasoodporny i zabezpieczony przed korozją) ruszt znajdujący się na całej powierzchni metalowej (kwasoodpornej i zabezpieczonej przed korozją) podłogi. Ewentualne wycieki będą przechowywane w wannie do wycieków (200 l) i usuwane przez przeszkolonego pracownika. Konstrukcja kontenera musi zapewniać zabezpieczenie ewentualnych wycieków odpadów płynnych (lub odcieków z innych odpadów) poza kontener. Niedopuszczalne jest, aby opad atmosferyczny w jakiejkolwiek postaci dostał się do wnętrza kontenera (np. poprzez otwory wentylacyjne lub ze względu na zastosowanie blachy trapezowej w sposób tworzący otwory w miejscach łączenia się boków i dachu konstrukcji). Kontener musi zapewnić możliwość prostego demontażu rusztu w celu zabezpieczenia, odpompowania lub usunięcia w inny sposób powstałego wycieku. Wysokość kontenera min. 2,20 m wysokości użytkowej wewnątrz. wymiary: min. 2,20 m x 5,80 m. Kontener otwierany od dłuższego boku, drzwi dwuskrzydłowe, zlokalizowane w środkowej części dłuższego boku. Wyposażenie: a) mobilna (dostawiana) dopasowana do wejścia rampa najazdowa, jako podjazd do otworu wejściowego do kontenera, np. dla ręcznego podnośnika palet, rampa ocynkowana z powierzchnią antypoślizgową. Drzwi o wielkości pozwalającej na ruch ręcznego podnośnika pneumatycznego z paletą drewnianą standardowych wymiarów (EURO). b) Kwasoodporna wanna na odcieki o pojemności 200l. c) Dwie beczki stalowe o pojemności 200l (odpady z rodzaju 20 01 13, 20 01 19, 20 01 27, 20 01 28, 20 01 29, 20 01 30- rozpuszczalniki, środki ochrony roślin, farby, tusze, kleje, lepiszcze i żywice, detergenty zawierające substancje niebezpieczne). d) Cztery beczki PEHD o pojemności 120l (odpady z rodzaju 20 01 13, 20 01 19, 20 01 27, 20 01 28, 20 01 29, 20 01 30- rozpuszczalniki, środki ochrony roślin, farby, tusze, kleje, lepiszcze i żywice, detergenty zawierające substancje niebezpieczne). e) Sześć pojemników na odpady o pojemności 60l (w tym 3 na odpady medyczne). f) 3 pojemniki PEHD o minimalnej pojemności 50 l. g) specjalistyczny pojemnik na odpady niebezpieczne o pojemności min. 200 l - akumulatory, dla następujących rodzajów odpadów: 16 06 01, 16 06 02, 16 06 03, 20 01 33, 20 01 34. h) pojemnik na zużyte baterie małogabarytowe o pojemności min. 10 l, dla następujących rodzajów odpadów: 20 01 33, 20 01 34. i) specjalistyczny pojemnik na zużyte świetlówki (odpady z rodzaju 20 01 21 - Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć) o pojemności min. 60 l, pozwalający magazynować świetlówki różnej długości. j) kosze siatkowe na drobny zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny - 3 sztuki. k) metalowy ocynkowany regał na podstawowy sprzęt (jeden regał wys. 200 cm, szer. 100 cm, głębokość 30 cm, minimum 4 półki, wytrzymałość półki 150 kg). l) zestaw sorbentów (5 kg) odpowiedni ze względu na rodzaje odpadów niebezpiecznych. m) gaśnica proszkowa ABC o masie środka gaśniczego 6kg (GP-6), apteczka, środki pomocy doraźnej do płukania oczu. n) waga platformowa 200 kg. 9)Kontener socjalno - biurowy: Kontener socjalno-biurowy jest obiektem posadowionym na utwardzeniu wykonanym z kostki brukowej. Nie jest obiektem trwale związanym z gruntem, nie posiada fundamentów, tak więc nie jest budynkiem zgodnie z art. 3 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane. Wymiary modułu: L=6055 mm, S=2435 mm, Hw=2500 mm, (Hz=2800 mm). Powierzchnia po obrysie zewnętrznym: 14,744 m2 Powierzchnia użytkowa: 12,9 m2 Kubatura: 32,25 m3 Konstrukcja: spawana rama podłogi, stropodachu oraz słupy usytuowane w narożach modułu, elementy konstrukcji pokryte są powłokami antykorozyjnymi, odprowadzenie wody deszczowej rynnami PCV wewnątrz słupów narożnych. Podłoga: płyta warstwowa z rdzeniem poliuretanowym o grubości 100 mm, płyta OSB gr. 22 mm, wykładzina PCV. Stropodach: płyta warstwowa z rdzeniem poliuretanowym o grubości 100 mm zewnętrzna warstwa lakierowana RAL 9010 (biały). Dach płaski o kącie nachylenia do 5%. Ściany wewnętrzne działowe o warstwach: płyta laminowana biała (RAL 9010), izolacja termiczna, płyta laminowana biała. Ściany zewnętrzne (panele) o warstwach: płyta warstwowa z rdzeniem poliuretanowym o grubości 100 mm, warstwa zewnętrzna lakierowana RAL 9010 (biały) z zielonymi elementami dekoracyjnymi - motywy recyklingu w odcieniach koloru zielonego (RAL 6018 oraz RAL 6001), wewnętrzna warstwa biała. Stolarka: okna PCV białe - zgodnie z rysunkiem. Drzwi: zewnętrzne jednoskrzydłowe, stalowe, białe 900 x 2000 mm; wewnętrzne jednoskrzydłowe, płycinowe o wymiarach 800 x 2000 mm -zgodnie z rysunkiem. Instalacja elektryczna: instalacja oświetleniowa oraz instalacja gniazd wtykowych. Instalacja grzewcza: grzejnik elektryczny - szt. 2 (1000 W oraz grzejnik łazienkowy 400 W). Instalacja wodno-kanalizacyjna: instalacja wodna wykonana z rur PP; instalacja kanalizacyjna wykonana z rur PCV; wyposażenie sanitariatu (muszla toaletowa, umywalka, 2 elektryczne podgrzewacze wody, lustro z półką, uchwyt na papier toaletowy) - podłączona z pompą hydroforową umieszczoną w części sanitarnej kontenera. Wentylacja: grawitacyjna w pomieszczeniu biurowym oraz mechaniczna w łazience. Wyposażenie kontenera a) biurko lub stół - 1 szt., b) fotel obrotowy do biurka - 1 szt., c) regał wysoki na dokumenty zamykany - 1 szt., d) krzesła - 2 szt., e) szafka szufladowa przy biurkowa - 1 szt., f) lampka biurkowa - 1 szt., g) czajnik elektryczny - 1 szt., h) wieszak na ubrania -1 szt., i) komputer laptop -minimalne parametry: matryca 15", procesor 3 GHz, 3 GB RAM, wyjście HDMI, drukarka laserowa, kable zasilające, zasilacz awaryjny UPS, oprogramowanie wnastępującym zakresie (zakres minimum): - system operacyjny Windows 7 lub nowszy, - pakiet Office 2010 lub nowszy, - oprogramowanie wagi (Podstawowa obsługa ważenia: brutto, tara, wydruk dowodów ważenia, obsługa kartotek bazy danych takich jak: kartoteka pojazdów, kontrahentów i asortymentów oraz kartotek pomocniczych (słowników), rejestrowanie zakończonych transakcji ważenia w kartotece archiwalnej, drukowanie raportów i zestawień bilansowych z bazy danych i rejestrów archiwalnych, przetwarzanie danych o objętości ważonych odpadów, podział asortymentowy ważenia (określenie listy asortymentów zważonych odpadów i udziału wagowego lub procentowego poszczególnych asortymentów w ogólnej masie netto odpadów), - oprogramowanie połączone z systemem monitoringu z możliwością zapisu obrazu z kamer monitoringu) j) wydzielone, zamykane pomieszczenie WC z wyposażeniem (kabina prysznicowa: kabina natryskowa z drzwiami ze szkła hartowanego o wymiarze nie mniejszym niż 80x80 cm, miska ustępowa ze spłuczką, umywalka jednokomorowa, bateria umywalkowa ścienna lub stojąca jednouchwytowa, lustro nad umywalką, podgrzewacz elektryczny c.w.u., szafka niska, podstawowe przybory toaletowe ze stali nierdzewnej, pojemnik na mydło w płynie, pojemnik na papier toaletowy); oświetlenie, grzejnik, wentylacja mechaniczna uruchamiana automatycznie; k) podstawowy sprzęt i oznakowanie ppoż. oraz bhp zgodnie z przepisami szczegółowymi, l) odpowiednie środki pomocy doraźnej uwzględniające rodzaje zbieranych i magazynowanych odpadów, m.in. do płukania oczu, m) klimatyzacja pomieszczenia biurowego, n) elektroniczna platformowa waga przemysłowa z zakresem ważenia min. do 100 kg (z ważnym świadectwem zgodności i legalizacją Głównego Urzędu Miar), o) oświetlenie wszystkich pomieszczeń, min. 4 gniazda wtykowe, włączniki oświetlenia, p) drzwi wejściowe ok. 200x90 cm, antywłamaniowe, wyposażone w zamki wielozapadkowe, q) co najmniej jedno okno ok. 200x120 cm w pomieszczeniu biurowym, rozwiewno-uchylne, białe, z mikrowentylacją, r) wyposażenie dodatkowe:, wycieraczka, miotła, szufla do odgarniania śniegu, wiatrołap oświetlany, s) stopnie wejściowe zewnętrzne, stalowe, antypoślizgowe. Współczynnik przenikania ciepła U: Wartości obliczeniowe W/m2K są następujące: - podłoga - 0,19 W/m2K - ściany - 0,29 W/m2K - dach - 0,19 W/m2K - okna - 1,1 W/m2K - drzwi - 1,5 W/m2K Kontener musi zawierać zbiornik systemowy o pojemności 1m3 na wodę zdatną do celów sanitarnych w koszu stalowym wraz z wbudowaną pompką. 10) Rębak do gałęzi: Fabrycznie nowy rębak do gałęzi. Minimalne parametry: - silnik spalinowy, moc min. 9 kW - min. 2 koła do transportu - średnica gałęzi min. 40 mm. - układ tnący - typ bębnowy - ostrza min. 2 - wylot regulowany - wydajność do minimum 1 tona na godzinę - otwór gardzieli nie mniejszy niż 600 mm x 450 mm - rozmiar wlotu podającego nie mniejszy niż 160 mm x 315 mm Rębak będzie służył do rozdrabniania gałęzi przywożonych na punkt przez mieszkańców. Wykonawca musi dostarczyć dokumenty w języku polskim, dokumentację techniczną - instrukcję obsługi, kartę gwarancyjną. Okres gwarancji 24 m-c. Czas reakcji serwisu nie może być dłuższy niż 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii. Oferent musi posiadać serwis zlokalizowany na terenie Polski. 4. Szczegółowy zakres robót stanowi projekt budowlany opracowany przez Biuro Rzeczoznawstwa i Ekonomi Środowiska CODEX Sadowski i Wspólnicy Sp.J. 5.Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. 6. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne. 7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm). 8. Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego. Zadanie jest współfinansowane ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 4 "Środowisko", Działanie 4.2 "Gospodarka odpadami", Poddziałanie 4.2.1. "Tworzenie kompleksowych systemów gospodarki odpadami oraz uzupełnienie istniejących"; nr RPWP.04.02.01-30-0022/17-00
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
NAZWA: Budowa punktu gromadzenia odpadów problemowych w miejscowości Raczyce, gm. Odolanów |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1445232.75
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BRUKARSTWO KASPRZAK Sp. z.o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1608163.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





