Ogłoszenie z dnia 2019-02-21
Ogłoszenie nr 510033725-N-2019 z dnia 21-02-2019 r.
Sąd Rejonowy w Płocku: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek dla Sądu Rejonowego w Płocku w I półroczu 2019 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Płocku, Krajowy numer identyfikacyjny 32489500000000,
ul. Plac Narutowicza
6,
09-404
Płock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
024 2625244 w. 361, e-mail
teresa.jakowska@plock.sr.gov.pl, faks
242 684 727.
Adres strony internetowej (url): www.plock.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek dla Sądu Rejonowego w Płocku w I półroczu 2019 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OG.213.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30192113-6
Dodatkowe kody CPV: 30192320-0, 30192800-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
169455.28
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe WIPPOL Piotr Kucharczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
208430.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
materiały eksploatacyjne są powszechnie dostępne o ustalonych parametrach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kotłowni przy ul. Zielonej 40 i Popłacińskiej 42 w Płocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w Płocku wraz z prowadzeniem konserwacji kotłowni
- Konserwacja i bieżące utrzymanie elektrycznych urządzeń zlokalizowanych na drogach na terenie miasta Płocka tj. sygnalizacji świetlnych i aktywn. ozn. wraz z doświetleniem przejść dla pieszych w 2026
- Zakup agregatów prądotwórczych w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na rok 2025
- Dostawa 950 szt. fabrycznie nowych masek przeciwgazowych z filtropochłaniaczami w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na rok 2025.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Płocku w 2026 roku
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na rok 2025.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Krakowie w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum).
- Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do urządzeń drukujących dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- 4WOG.1200.2712.95.2025 Sukcesywny zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Świadczenie usługi outsourcingu druku w zakresie drukowania, kopiowania, skanowania dokumentów oraz utrzymania przez okres 24 miesięcy kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





