eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamionka › Sukcesywna dostawa opału dla jednostek organizacyjnych gminy Kamionka w 2019 r.



Ogłoszenie z dnia 2019-02-20

Ogłoszenie nr 510033330-N-2019 z dnia 20-02-2019 r.

Urząd Gminy w Kamionce: Sukcesywna dostawa opału dla jednostek organizacyjnych gminy Kamionka w 2019 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 658203-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500294562-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Kamionce, Krajowy numer identyfikacyjny 53792900000000, ul. ul. Lubartowska 1, 21-132 Kamionka, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 818 527 039, e-mail sekretariat@ugkamionka.pl, faks 818 527 058.
Adres strony internetowej (url): https://ugkamionka.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa opału dla jednostek organizacyjnych gminy Kamionka w 2019 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.55.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa opału dla jednostek organizacyjnych gminy Kamionka w 2019 r. 1 Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: 1.1. część 1 zamówienia - "Sukcesywna dostawa opału do Urzędu Gminy w Kamionce oraz Zespołu Szkół w Kamionce w 2019 r.". 1) zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę środkami transportu Wykonawcy do Zamawiającego: a) miału węglowego do Urzędu Gminy w Kamionce w ilości 60 ton o parametrach: - wartość kaloryczna - min. 24 000 kJ/kg (+/- 2%); - zawartość popiołu - max. 8%; - zawartość siarki - max. 1,3%; - granulacja - 5 - 25 mm; - zawartość miału do 10%; b) opału sortymentu groszek energetyczny do Zespołu Szkół w Kamionce w ilości 80 ton o parametrach: - wartość kaloryczna - min. 27 000 kJ/kg (+/- 2%); - zawartość popiołu - max. 8%; - zawartość siarki - max. 1,3%; - granulacja - 5 - 25 mm; - zawartość miału do 10%. 2) dostawy następować będą sukcesywnie. 3) Zamawiający zastrzega sobie, że wielkości dostaw będą regulowane w zależności od warunków atmosferycznych w 2019 roku. 4) Zamawiający nie dopuszcza jednorazowej dostawy. 5) minimalna wielkość dostawy, jaką zamawiający może zamówić to 20 ton. 1.2. część 2 zamówienia - "Sukcesywna dostawa opału do Szkoły Podstawowej w Samoklęskach w 2019 r." 1) zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę środkami transportu Wykonawcy do Zamawiającego opału w postaci pelletu w ilości 80 ton oraz o parametrach: - średnica: 6 mm do 8 mm; - długość: 5mm - 35 mm; - gęstość nasypowa kg/m3: min. 600; - wartość opałowa: nie mniej niż 17 kJ/kg; - ścieralność - 2,5%. - popiół: do 0,5%; - siarka: do 0,03%; - azot: do 0,3%; - chlor: 0,02%; - wilgotność: do 12 %; 2) dostawy następować będą sukcesywnie. 3) Zamawiający zastrzega sobie, że wielkości dostaw będą regulowane w zależności od warunków atmosferycznych w 2019 roku. 4) Zamawiający nie dopuszcza jednorazowej dostawy. 5) minimalna wielkość dostawy, jaką zamawiający może zamówić to 10 ton. 6) pellet winien być pakowany w 15 kg opakowaniach. 7) usługa obejmuje również rozładunek pelletu na placu (bez konieczności wnoszenia do kotłowni). 1.3. Zamówienia na poszczególne dostawy składane będą? przez Zamawiającego w dni robocze za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną, najpóźniej do godziny 15:30 na 2 dni robocze przed terminem dostawy. 1.4. Dostawy opału realizowane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30, a w szczególnych przypadkach, takich jak święta przypadające w jednym z powyższych dni, trudne warunki atmosferyczne, awarie, za zgodą zamawiającego również w soboty. 1.5. W wyjątkowych przypadkach Wykonawca może dostarczyć opał w innych godzinach niż wskazane w pkt 2.4, jednak w tym samym dniu, który wyznaczony został jako dzień dostawy. Dostawa taka może zostać zrealizowana po uprzednim skierowaniu do Zamawiającego drogą elektroniczną (najpóźniej do godziny 16:00 w dniu dostawy) wniosku o zmianę godzin jej realizacji oraz uzyskaniu zgody Zamawiającego. 1.6. Opał dostarczany będzie przez Wykonawcę transportem własnym lub wynajętym na koszt Wykonawcy (wliczonym w cenę dostarczanego opału). Wielkość jednorazowej dostawy opału musi odpowiadać ilości określonej przez Zamawiającego w złożonym zamówieniu, z zastrzeżeniem dopuszczalnej tolerancji wynoszącej ± 100 kg w odniesieniu do zamówionej ilości opału. 1.7. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp. Standardy jakościowe zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, zawartym w pkt. 2.2 SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia jest na tyle szczegółowy, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany - identyczny, niezależnie od tego, który z Wykonawców go wykona). W przedmiotowym postępowaniu nie są wytwarzane żadne produkty, a więc nie są ponoszone koszty cyklu życia, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp. W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09111000-0


Dodatkowe kody CPV: 09111400-4, 60100000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Sukcesywna dostawa opału do Urzędu Gminy w Kamionce oraz Zespołu Szkół w Kamionce w 2019 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 87642.80
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WĘGLOPASZ SP. Z O. O.
Email wykonawcy: weglopasz@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Piątkowska 149/6
Kod pocztowy: 60-648
Miejscowość: POZNAŃ
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 71930.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 71930.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 97145.40
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sukcesywna dostawa opału do Szkoły Podstawowej w Samoklęskach w 2019 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55024.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SOBIANEK SP. Z O. O.
Email wykonawcy: wegiel@sobianek.pl
Adres pocztowy: UL. POLNA 70
Kod pocztowy: 21-200
Miejscowość: PARCZEW
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 68800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 88068.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.