eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mońki"Doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych w ramach projektu"Kształcenie zawodowe młodzieży na sześć!" - II przetarg



Ogłoszenie z dnia 2020-02-24

Ogłoszenie nr 510033253-N-2020 z dnia 24-02-2020 r.

Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Mońkach: "Doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych w ramach projektu"Kształcenie zawodowe młodzieży na sześć!" - II przetarg

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województw Podlaskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 628190-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Mońkach, Krajowy numer identyfikacyjny 45109707100000, ul. ul. Tysiąclecia 15, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 716 27 38, e-mail sekretariat@zsmonki.pl, faks 85 716 27 38.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych w ramach projektu"Kształcenie zawodowe młodzieży na sześć!" - II przetarg

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

26.7.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż sprzętów do nauki w zawodzie technik handlowiec, technik rolnik, technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki, technik żywienia i usług gastronomicznych, technik hotelarstwa, technik handlowiec, mechanik-operator pojazdów i maszyn rolniczych, rolnik dla potrzeb realizacji projektu "Kształcenie zawodowe młodzieży na sześć!" . część I zamówienia: Doposażenie pracowni dydaktycznych: zakup komputerów i sprzętu elektronicznego,część II zamówienia: Doposażenie pracowni produkcji rolniczej i warsztatów szkolnych, część III zamówienia: Doposażenie pracowni szkolnych: oprogramowanie System precyzyjnego rolnictwa,część IV zamówienia: Doposażenie pracowni szkolnych: Sprzęt gastronomiczny oraz hotelarski,część V zamówienia: Doposażenie gospodarstwa szkolnego: altana/wiata.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6


Dodatkowe kody CPV: 30000000-9, 39162000-5, 39162100-6, 38652100-1, 31700000-3, 42652000-1, 32322000-6, 38311000-8, 39522530-1, 39143110-0, 39220000-0, 39221000-7, 39711310-5, 39313000-9, 39142000-9, 45211320-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Doposażenie pracowni dydaktycznych:zakup komputerów i sprzętu elektronicznego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu na realizację części I zamówienia Doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych: zakup komputerów i sprzętu elektronicznego Wykonawca Web-Profit Maciej Kuźlik, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą odmówił zawarcia umowy. Zamawiający unieważnił wybór najkorzystniejszej oferty Wykonawcy Web-Profit Maciej Kuźlik. W związku z unieważnieniem wyboru oferty Nr 2: Web-Profit Maciej Kuźlik, ofertą z najniższą ceną jest oferta Nr 6: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. Cena oferty Nr 6 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia o 4612,75 zł. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia ww. kwoty postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93, ust. 1 pkt 4, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Doposażenie pracowni produkcji rolniczej i warsztatów szkolnych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Po dokonaniu analizy kart katalogowych dołączonych przez Wykonawcę - Micro - Scan Mariusz Kozioł, Zamawiający stwierdza, że urządzenie określone w poz. 15 w Zał. 7.1 do SIWZ, tj. wiertarka nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ. Oferowany sprzęt nie posiada funkcji udaru, co potwierdził Wykonawca po wezwaniu do złożenia wyjaśnień. W związku z powyższym Zamawiający odrzuca ofertę Nr 1 Micro-Scan Mariusz Kozioł na podst. art. 89 ust. 1 pkt 2 - "Zamawiający odrzuca ofertę , jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3". W związku z odrzuceniem oferty Nr 1: Micro-Scan Mariusz Kozioł, ofertą z najniższą ceną jest oferta Nr 3: KNS Przemysław Wielgo. Cena oferty Nr 3 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia o 15 637,43 zł. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia ww. kwoty postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93, ust. 1 pkt 4, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Doposażenie pracowni szkolnych: oprogramowanie: System precyzyjnego rolnictwa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32512.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Vantage Polska Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ikara 10/2/8 87-197 Gdynia
Kod pocztowy: 87-197
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39990
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39990
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39990
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Doposażenie pracowni szkolnych: Sprzęt gastronomiczy oraz hotelarski

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na tę część nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Doposażenie gospodarstwa szkolnego: altana/wiata

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na tę część nie wpłynęła żadna oferta

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.