eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockDzierżawa przez okres 48 miesięcy Centralnego Systemu Wydruku wraz z urządzeniami i systemem naliczania kosztów



Ogłoszenie z dnia 2019-02-19

Ogłoszenie nr 510032441-N-2019 z dnia 19-02-2019 r.

Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM: Dzierżawa przez okres 48 miesięcy Centralnego Systemu Wydruku wraz z urządzeniami i systemem naliczania kosztów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 660691-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM, Krajowy numer identyfikacyjny 10240430000000, ul. ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 273 17 00, 273 17 01, e-mail w.wozniak@polatom.pl, faks 22 718 03 50.
Adres strony internetowej (url): www.polatom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dzierżawa przez okres 48 miesięcy Centralnego Systemu Wydruku wraz z urządzeniami i systemem naliczania kosztów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

43/P/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie i udostępnienie Zamawiającemu w okresie 48 miesięcy od daty podpisania umowy Centralnego Systemu Wydruku (zwanego dalej "CSW"), umożliwiającego wykonywanie wydruków, kopiowanie oraz skanowanie dokumentów. Realizacja usługi będzie odbywała się poprzez udostepnienie: a) urządzeń wielofunkcyjnych (określanych dalej jako "MFP") - 11 szt. kolor formatu A3 (w tym 2 szt. wyposażone w zewnętrzny finiszer) o określonych parametrach; b) urządzeń drukujących (określanych dalej jako "SFP") - 24 szt. mono formatu A4 (w tym dodatkowo 5 szt. osobnych kaset na arkusze papieru) o określonych parametrach; c) oprogramowania do realizacji wydruku podążającego o określonych funkcjonalnościach; d) oprogramowania OCR (od ang. optical character recognition) do optycznego rozpoznawania znaków z postaci graficznej o określonych funkcjonalnościach; e) oprogramowania do zdalnej diagnostyki urządzeń i gromadzenia liczników głównych o określonych funkcjonalnościach; oraz f)rozliczanie i możliwość raportowania wg określonych zasad; g)zapewnienie ciągłości korzystania z urządzeń i oprogramowania zgodnie z określonymi wymaganiami obsługi serwisowej. Urządzenia w każdej z grup (pierwsza grupa MFP, druga grupa SFP) muszą być identyczne (model, producent). Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane i nienaprawiane. Wszystkie urządzenia muszą pochodzić od jednego producenta i pochodzić z oficjalnego, polskiego kanału dystrybucji. Urządzenia muszą posiadać oprogramowanie sprzętowe w tej samej wersji dla każdego z dostarczanych modeli. Zamawiający nie dopuszcza dla urządzeń MFP i SFP druku w technologii atramentowej i żelowej. Zamawiający szacuje, że miesięczna ilość wykonywanych kopii i wydruków A4 łącznie na wszystkich urządzeniach wyniesie: - 44 000 stron wydruków monochromatycznych na MFP; - 10 000 stron wydruków kolorowych na MFP; - 31 000 stron wydruków monochromatycznych na SFP; Szacowanie oparto na podstawie aktualnego poziomu eksploatacji urządzeń drukujących i kopiujących. Ww. szacunkowo określone zapotrzebowanie na kopie i wydruki nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do wykonania dokładnie takiej ilości kopii i wydruków w okresie obowiązywania umowy. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje także: - dostawę, rozmieszczenie, instalację i uruchomienie CSW we wskazanych pomieszczeniach; - skonfigurowanie urządzeń zgodnie z wymaganiami Zamawiającego; - dostawę licencji na oprogramowanie wchodzące w skład CSW wraz ze wsparciem oraz możliwością aktualizacji do nowych wersji w czasie trwania umowy; - zapewnienie pełnej obsługi serwisowej urządzeń i wdrożonego CSW (przeglądy, konserwacja, czyszczenie obudów urządzeń itp.); - utrzymanie sprzętu i oprogramowania w ciągłości eksploatacyjnej i sprawności technicznej wraz z niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi (m.in. tonerami) i częściami zamiennymi; - przeprowadzenie szkolenia użytkowników CSW. Szczegółową specyfikację techniczną oraz opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem wymagań dotyczących jego wykonywania zawiera Załącznik A do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30120000-6


Dodatkowe kody CPV: 72263000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 454608.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DKS Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info.warszawa@dks.pl
Adres pocztowy: ul. Energetyczna 15
Kod pocztowy: 80-180
Miejscowość: Kowale
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 353489.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 353489.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9669010.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Umowa nr DE/05/2019


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.