Ogłoszenie z dnia 2019-02-19
Ogłoszenie nr 510032441-N-2019 z dnia 19-02-2019 r.
Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM: Dzierżawa przez okres 48 miesięcy Centralnego Systemu Wydruku wraz z urządzeniami i systemem naliczania kosztów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 660691-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM, Krajowy numer identyfikacyjny 10240430000000,
ul. ul. Andrzeja Sołtana
7,
05-400
Otwock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 273 17 00, 273 17 01, e-mail
w.wozniak@polatom.pl, faks
22 718 03 50.
Adres strony internetowej (url): www.polatom.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa przez okres 48 miesięcy Centralnego Systemu Wydruku wraz z urządzeniami i systemem naliczania kosztów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):43/P/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie i udostępnienie Zamawiającemu w okresie 48 miesięcy od daty podpisania umowy Centralnego Systemu Wydruku (zwanego dalej "CSW"), umożliwiającego wykonywanie wydruków, kopiowanie oraz skanowanie dokumentów. Realizacja usługi będzie odbywała się poprzez udostepnienie: a) urządzeń wielofunkcyjnych (określanych dalej jako "MFP") - 11 szt. kolor formatu A3 (w tym 2 szt. wyposażone w zewnętrzny finiszer) o określonych parametrach; b) urządzeń drukujących (określanych dalej jako "SFP") - 24 szt. mono formatu A4 (w tym dodatkowo 5 szt. osobnych kaset na arkusze papieru) o określonych parametrach; c) oprogramowania do realizacji wydruku podążającego o określonych funkcjonalnościach; d) oprogramowania OCR (od ang. optical character recognition) do optycznego rozpoznawania znaków z postaci graficznej o określonych funkcjonalnościach; e) oprogramowania do zdalnej diagnostyki urządzeń i gromadzenia liczników głównych o określonych funkcjonalnościach; oraz f)rozliczanie i możliwość raportowania wg określonych zasad; g)zapewnienie ciągłości korzystania z urządzeń i oprogramowania zgodnie z określonymi wymaganiami obsługi serwisowej. Urządzenia w każdej z grup (pierwsza grupa MFP, druga grupa SFP) muszą być identyczne (model, producent). Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane i nienaprawiane. Wszystkie urządzenia muszą pochodzić od jednego producenta i pochodzić z oficjalnego, polskiego kanału dystrybucji. Urządzenia muszą posiadać oprogramowanie sprzętowe w tej samej wersji dla każdego z dostarczanych modeli. Zamawiający nie dopuszcza dla urządzeń MFP i SFP druku w technologii atramentowej i żelowej. Zamawiający szacuje, że miesięczna ilość wykonywanych kopii i wydruków A4 łącznie na wszystkich urządzeniach wyniesie: - 44 000 stron wydruków monochromatycznych na MFP; - 10 000 stron wydruków kolorowych na MFP; - 31 000 stron wydruków monochromatycznych na SFP; Szacowanie oparto na podstawie aktualnego poziomu eksploatacji urządzeń drukujących i kopiujących. Ww. szacunkowo określone zapotrzebowanie na kopie i wydruki nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do wykonania dokładnie takiej ilości kopii i wydruków w okresie obowiązywania umowy. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje także: - dostawę, rozmieszczenie, instalację i uruchomienie CSW we wskazanych pomieszczeniach; - skonfigurowanie urządzeń zgodnie z wymaganiami Zamawiającego; - dostawę licencji na oprogramowanie wchodzące w skład CSW wraz ze wsparciem oraz możliwością aktualizacji do nowych wersji w czasie trwania umowy; - zapewnienie pełnej obsługi serwisowej urządzeń i wdrożonego CSW (przeglądy, konserwacja, czyszczenie obudów urządzeń itp.); - utrzymanie sprzętu i oprogramowania w ciągłości eksploatacyjnej i sprawności technicznej wraz z niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi (m.in. tonerami) i częściami zamiennymi; - przeprowadzenie szkolenia użytkowników CSW. Szczegółową specyfikację techniczną oraz opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem wymagań dotyczących jego wykonywania zawiera Załącznik A do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30120000-6
Dodatkowe kody CPV: 72263000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
454608.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DKS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
353489.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Umowa nr DE/05/2019 |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa szwów chirurgicznych przez okres 24 miesięcy
- Sprzątanie pomieszczeń biurowo-dydaktycznych, korytarzy i sanitariatów w pomieszczeniach NCBJ w Warszawie na ul. Pasteura 7.
- Modernizacja instalacji gazów medycznych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- szkolenia dla uczniów klas pierwszych szkół ponadpodstawowych prowadzonych przez Powiat Otwocki, w ramach zajęć Edukacja dla Bezpieczeństwa
- Dostawa 10 agregatów prądotwórczych w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Hemostatyki wchłanialne
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Migracja środowiska Microsoft Exchange Server 2016 do wersji Exchange Server Subscription Edition (SE)
- Dostawy sprzętu oraz oprogramowania w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa i wdrożenie środowiska wirtualizacji wraz z systemem backupu
- Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





