eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrobiaWYKONANIE NA PODSTAWIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO (PFU) W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ ZADANIA PN.PRZEBUDOWA BUDYNKU GOŚCIŃCA BISKUPIAŃSKIEGO W DOMACHOWIE NA RZECZ WSPIERANIA UNIKATOWEGO DZIEDZICTWA KULTUROWEGO SUBREGIONU FOLKLORYSTYCZNEGO BISKUPIZNY



Ogłoszenie z dnia 2019-02-19

Ogłoszenie nr 510032110-N-2019 z dnia 19-02-2019 r.

Gmina Krobia: WYKONANIE NA PODSTAWIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO (PFU) W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ ZADANIA PN.: PRZEBUDOWA BUDYNKU GOŚCIŃCA BISKUPIAŃSKIEGO W DOMACHOWIE NA RZECZ WSPIERANIA UNIKATOWEGO DZIEDZICTWA KULTUROWEGO SUBREGIONU FOLKLORYSTYCZNEGO BISKUPIZNY

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
PRZEBUDOWA BUDYNKU GOŚCIŃCA BISKUPIAŃSKIEGO W DOMACHOWIE NA RZECZ WSPIERANIA UNIKATOWEGO DZIEDZICTWA KULTUROWEGO SUBREGIONU FOLKLORYSTYCZNEGO BISKUPIZNY w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich", objętego PROW na lata 2014-2020 dla operacji typu "Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 663342-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Krobia, Krajowy numer identyfikacyjny 41105062300000, ul. Rynek 1, 63-840 Krobia, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 711 111, e-mail pzp@krobia.pl, faks 655 711 111.
Adres strony internetowej (url): www.krobia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANIE NA PODSTAWIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO (PFU) W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ ZADANIA PN.: PRZEBUDOWA BUDYNKU GOŚCIŃCA BISKUPIAŃSKIEGO W DOMACHOWIE NA RZECZ WSPIERANIA UNIKATOWEGO DZIEDZICTWA KULTUROWEGO SUBREGIONU FOLKLORYSTYCZNEGO BISKUPIZNY

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WO.271.93.2018.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

WYKONANIE NA PODSTAWIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO (PFU) W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ ZADANIA PN.: PRZEBUDOWA BUDYNKU GOŚCIŃCA BISKUPIAŃSKIEGO W DOMACHOWIE NA RZECZ WSPIERANIA UNIKATOWEGO DZIEDZICTWA KULTUROWEGO SUBREGIONU FOLKLORYSTYCZNEGO BISKUPIZNY 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz realizacja robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie budynku Gościńca Biskupiańskiego w Domachowie oraz rozbudowie o nową część kubaturową wraz z zagospodarowaniem terenu w formule"zaprojektuj i wybuduj" w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich", objętego PROW na lata 2014-2020 dla operacji typu "Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne" Przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU). 2. Przedmiotowe zadanie obejmuje w szczególności: - wykonanie prac przedprojektowych, opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wielobranżowego oraz sporządzenie kosztorysów ofertowych i przedmiarów robót, tj. kompletnej i skoordynowanej międzybranżowo dokumentacji wykonawczej dotyczącej przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego zgodnie z zakresem PFU jak i uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę dla inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego, tj. co najmniej raz w miesiącu, konsultowania z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego wszystkich istotnych rozwiązań projektowych. Wykonawca zobowiązany jest przed wystąpieniem z wnioskiem o pozwolenie na budowę przedstawić komplet dokumentacji do zatwierdzenia przez Zamawiającego. - wykonanie wielobranżowych robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie planowanego budynku oraz rozbudowie o nową część kubaturową wraz z zagospodarowaniem terenu. - dostawa i montaż elementów niezbędnego wyposażenia (UWAGA : PROJEKT NIE OBEJMUJE DOSTAWY WYPOSAŻENIA RUCHOMEGO) ; - wykonanie wszelkich wymaganych prób i odbiorów obiektów i instalacji oraz uzyskanie na rzecz Zamawiającego ostatecznego pozwolenia na użytkowanie w/w obiektów; - opracowanie "Harmonogramu realizacji robót budowlanych" i przedłożenie harmonogramu do zatwierdzenia przez Zamawiającego; - zapewnienie projektantów wymaganych branż, kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, w cenie oferty; Cena ofertowa jest ceną ryczałtową. Wykonawca, przed ustaleniem ceny ofertowej, może dokonać wizji obiektu Gościńca Biskupiańskiego w Domachowie. Obiekt można oglądać po wcześniejszym skontaktowaniu się i umówieniu terminu z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe: - Fakturowanie następować będzie na podstawie faktur częściowych (nie częściej niż raz w miesiącu kalendarzowym) oraz faktury końcowej; - Podstawą do wystawiania faktur częściowych będą protokoły odbioru częściowego robót za zakończony etap robót potwierdzony przez Inspektora Nadzoru; - Suma faktur częściowych nie może przekroczyć 80 % wartości zamówienia; - Pozostała należność zostanie zapłacona fakturą końcową; - Podstawą wystawienia faktury końcowej będzie podpisany ze strony Zamawiającego protokół końcowy bezusterkowego odbioru zadania; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, osób wykonujących w zakresie realizacji zamówienia roboty ogólnobudowlane, roboty izolacyjne, tynkarskie, malarskie, roboty montażowe instalacji sanitarnych i grzewczych, roboty montażowe instalacji urządzeń elektrycznych i teletechnicznych. Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób w następujący sposób: W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy zawierających imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu; dokument potwierdzający opłacenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek), które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. Wykonawca udzieli rękojmi na okres 60 miesięcy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 45310000-3, 45261215-4, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1151528.62
Waluta PN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LUX" Urszula Żukowska, Grzegorz Żukowski S.C.
Email wykonawcy: lux.zukowski@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Powstańców Wielkopolskich 6 64-115 Święciechowa
Kod pocztowy: 64-115
Miejscowość: Święciechowa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 978029.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 978029.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1789999.32
Waluta: PN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.