eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów"Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Staszów" w ramach zadania "Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-21

Ogłoszenie nr 510031955-N-2020 z dnia 21-02-2020 r.

Gmina Staszów: "Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Staszów" w ramach zadania "Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504041-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Staszów, Krajowy numer identyfikacyjny 83040974900000, ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 158 642 014, e-mail bzp@staszow.pl, faks 158 643 261.
Adres strony internetowej (url): www.staszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Staszów" w ramach zadania "Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.6.5.2020.II

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Staszów w granicach administracyjnych, zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Staszowie Nr XIX/184/12 z dnia 09.02.2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Staszów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Zamówienie obejmuje również sporządzenie opracowania ekofizjograficznego. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami: o ustawy z dnia 27 marca 2003r . o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz 1945 ze zm.), o Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2004 r., Nr 118, poz, 1233), o ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 ze zm.), o pozostałych przepisów mających zastosowanie w zakresie przedmiotu zamówienia. Zakres zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmuje: Etap I o rozpoznanie stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami, o zgromadzenie kompletu materiałów wyjściowych, zebranie własnym kosztem i staraniem materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu zamówienia, o dokonanie oceny istniejącego stanu zagospodarowania, o rozpatrzenie wniosków, o opracowanie wstępnej fazy koncepcji projektu zmiany studium (część graficzna na potrzeby konsultacji społecznych), o udział w konsultacjach społecznych dotyczących zmiany studium z mieszkańcami miasta i gminy we wskazanych przez Zamawiającego sołectwach gminy Staszów oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień, o analiza wniesionych do wyłożonej koncepcji zmiany studium uwag i sugestii, o opracowanie koncepcji projektu zmiany studium i przedstawienie jej Zamawiającemu celem uzyskania stanowiska (koncepcję należy przedłożyć w wersji papierowej oraz cyfrowej). Etap II o sporządzenie projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, o przygotowanie projektu zmiany studium do zaopiniowania i uzgodnień, o uzyskanie pozytywnej opinii komisji urbanistyczno - architektonicznej o projekcie zmiany studium. Etap III o przesłanie w imieniu Zamawiającego projektu zmiany studium właściwym organom uzgadniającym i opiniującym (materiał winien być przekazany w wymaganej ilości egzemplarzy (dla każdego organu uzgadniającego i opiniującego w wersji papierowej i cyfrowej), o wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, korekta rysunku i uchwały projektu studium po uzgodnieniach oraz ponowne przesłanie w imieniu Zamawiającego projektu zmiany studium właściwym organom uzgadniającym i opiniującym, o przygotowanie projektu zmiany studium i przekazanie Zamawiającemu do wyłożenia do publicznego wglądu, o wyłożenie projektu zmiany studium do publicznego wglądu oraz udział w dyskusji publicznej. Etap IV o weryfikacja projektu zmiany studium po rozpatrzeniu wniesionych uwag, o ponowne przesłanie w imieniu Zamawiającego projektu zmiany studium właściwym organom uzgadniającym i opiniującym w niezbędnym zakresie, o przekazanie Zamawiającemu projektu zmiany studium (tekst ostateczny uchwały i rysunek planu) wraz z listą nieuwzględnionych uwag celem przedłożenia do uchwalenia przez radę gminy. Etap V o przekazanie Zamawiającemu projektu zmiany studium oraz wymaganej dokumentacji formalno - prawnej, o przygotowanie w imieniu Zamawiającego materiałów na sesję rady gminy w celu uchwalenia zmiany studium, o przekazanie protokolarnie przedmiotu umowy. Uczestnictwo w czynnościach proceduralnych: o prace o charakterze proceduralnym, tj. redakcja ogłoszeń prasowych, obwieszczeń, zawiadomień wraz z rozdzielnikami, o prace wstępne przygotowawcze, o udział we wszystkich prezentacjach projektu zmiany studium, w posiedzeniach komisji urbanistyczno - architektonicznej jak również innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu zamówienia, o opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, o zorganizowanie wspólnie z Zamawiającym dyskusji publicznej dotyczącej projektu zmiany studium, o udział w konsultacjach społecznych we wskazanych przez Zamawiającego sołectwach gminy Staszów wraz z wyłożeniem projektu zmiany studium do wglądu oraz udzielania stosownych informacji i wyjaśnień: o spotkania z mieszkańcami miasta i gminy Staszów (ok. 10) oraz spacery badawcze (ok. 2) zgodnie z harmonogramem przedłożonym przez Zamawiającego, o analiza zebranych uwag i wniosków wynikłych ze spotkań z mieszkańcami, o rozpatrzenie uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu zmiany studium i prognozy oddziaływania na środowisko, wprowadzenie zmian do tekstu studium i rysunku projektu studium odpowiednio do uwzględnionych uwag, o przygotowanie listy nieuwzględnionych uwag, o przygotowanie materiałów do Wojewody w sprawie oceny zgodności z przepisami prawnymi, o wykonanie czynności niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia zmiany studium do zgodności z przepisami prawnymi, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały zmiany studium. oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 9 SIWZ, określa pełny zakres przedmiotowego zamówienia. 2. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na usługi objęte przedmiotowym zamówieniem na okres 36 miesięcy od daty ich odbioru końcowego. 3. Usługi objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Uwaga: Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 101626.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SoftGIS s.c. Agnieszka Calik-Jończak - wspólnik, Radosław Jończak - wspólnik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mulicka 6/14
Kod pocztowy: 51-315
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 93480.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 93480.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 198000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Informacja o ilości opracowań uchwalonego i obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany tych dokumentów) osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - głównego projektanta wybranej oferty oraz o ofertach z najmniejszą i największa ilością opracowań uchwalonego i obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany tych dokumentów) Ilość opracowań wybranej oferty: 5 opracowań, Oferta z najmniejsza ilością opracowań: 4 opracowania, Oferta z największą ilością opracowań: 6 opracowań.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.