eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego dla Uniwersytetu Gdańskiego według częściI- butelki i zlewki laboratoryjne. II- cylindry i kolby. III- krystalizatory, probówki i rozdzielacze. IV- pipety, parownice, biurety i szkiełka zegarkowe.



Ogłoszenie z dnia 2019-02-19

Ogłoszenie nr 510031743-N-2019 z dnia 19-02-2019 r.

Uniwersytet Gdański: Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego dla Uniwersytetu Gdańskiego według części: I- butelki i zlewki laboratoryjne. II- cylindry i kolby. III- krystalizatory, probówki i rozdzielacze. IV- pipety, parownice, biurety i szkiełka zegarkowe.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 658293-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 523 23 20, e-mail sekretariatdzp@ug.edu.pl, faks 58 523 31 10.
Adres strony internetowej (url): www.ug.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego dla Uniwersytetu Gdańskiego według części: I- butelki i zlewki laboratoryjne. II- cylindry i kolby. III- krystalizatory, probówki i rozdzielacze. IV- pipety, parownice, biurety i szkiełka zegarkowe.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

A120-211-161/18/MR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane (laboratoryjne wyroby szklane). 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego według części: I- Butelki i zlewki laboratoryjne. II- Cylindry i kolby. III- Krystalizatory, probówki i rozdzielacze. IV- Pipety, parownice, biurety i szkiełka zegarowe. zwanego w dalszej części SIWZ "szkłem", dla Uniwersytetu Gdańskiego. 3. Przedmiot zamówienia opisany jest w załączniku nr 1 a do SIWZ - formularz przedmiotowo-cenowy. 4. Pod pojęciem "sukcesywnej dostawy" należy rozumieć sukcesywne (częściowe) dostarczanie szkła dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego. Dostawy szkła będą odbywać się w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00 na podstawie zamówień składanych drogą elektroniczną przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, zgodnie z § 5 ust. 12 pkt 2 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ, transportem i na koszt Wykonawcy, wraz z wyładunkiem wykonanym przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamówiona dostawa powinna być realizowana w maksymalnie najkrótszym terminie, jednak nie dłuższym niż określony w rozdziale IV pkt 2 SIWZ. 5. Miejsce dostaw: jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego. 6. Za datę złożenia zamówienia przyjmuje się datę przesłania drogą elektroniczną zamówienia do Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Uniwersytetu Gdańskiego. 7. Za datę rozpoczęcia realizacji zamówienia przyjmuje się pierwszy dzień roboczy* po dniu przesłania zamówienia do Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. 8. Szkło musi: 1) posiadać stosowne atesty i/lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego i karty charakterystyki, jeżeli tego wymagają przepisy prawa - do okazania na każde żądanie Zamawiającego, 2) być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wszelkich wad, 3) być w oryginalnych fabrycznych opakowaniach i gramaturze określonej w załączniku nr 1 a do SIWZ, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 10 ust. 1 pkt. 2 umowy, 4) jeżeli jest to wymagane prawem, być oznakowane (w tym oznakowaniem "CE") zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (tekst jednolity Dz. U. 2016r. poz. 542 z późn. zm.). 9. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego szkła, w przypadku: 1) niezgodności zamówionej dostawy szkła z zamówieniem częściowym pod względem przedmiotowym i ilościowym, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej jego użycie, 3) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego szkła, a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 10 ust. 1 pkt. 2 umowy. 4) braku wniesienia szkła do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 10. W przypadkach określonych w pkt 9, osoba wskazana w zamówieniu częściowym (§ 5 ust. 11 pkt 2 umowy), sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania szkła, a Wykonawca jest obowiązany do niezwłocznej dostawy szkła zgodnego ze złożoną ofertą. Jeżeli termin dostawy przekroczy w tym przypadku termin realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 8 ust. 1 pkt. 1 umowy. 11. Szczegóły dotyczące realizacji świadczeń gwarancyjnych zawarte są w § 7 umowy. 12. Szacunkowa (przewidywana) skala potrzeb Zamawiającego podczas trwania umowy jest podana w załączniku nr 1a do SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnych pozycji, są to ilości prognozowane (szacunkowe) nie wiążące dla Zamawiającego i mogą ulec zmianie, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywista ilość poszczególnego szkła wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy kwoty z § 3 ust. 2 umowy. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia (w ramach prawa opcji) poprzez rezygnację maksymalnie o 20% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy określonego w ust. 2 umowy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe wynagrodzenie ani roszczenie odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana rezygnacja (opcja) spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy wymagającej sporządzenia aneksu. 14. Zamawiający informacyjnie podaje, że w trakcie realizacji umowy mogą wystąpić zamówienia, które będą opłacane z projektów unijnych i zagranicznych. Zamawiający podaje w załączniku nr 7 do SIWZ wykaz projektów obecnie obowiązujących na Uniwersytecie Gdańskim. W trakcie trwania umowy mogą obowiązywać również nowe projekty. * Przez określenie "dni robocze" Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych od pracy u Zamawiającego podanych na stronie internetowej UG.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33793000-5


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego dla Uniwersytetu Gdańskiego według części: I- butelki i zlewki laboratoryjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40990.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Chemland Zbigniew Bartczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Usługowa 3
Kod pocztowy: 73-110
Miejscowość: Stargard
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53234.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53234.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75037.81
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego dla Uniwersytetu Gdańskiego według części:II- cylindry i kolby.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25125.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Chemland Zbigniew Bartczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Usługowa 3
Kod pocztowy: 73-110
Miejscowość: Stargard
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32631.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32631.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32631.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego dla Uniwersytetu Gdańskiego według części:III- krystalizatory, probówki i rozdzielacze.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7791.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Chemland Zbigniew Bartczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Usługowa 3
Kod pocztowy: 73-110
Miejscowość: Stargard
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10118.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10118.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21939.98
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego dla Uniwersytetu Gdańskiego według części:IV- pipety, parownice, biurety i szkiełka zegarkowe.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20890.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Chemland Zbigniew Bartczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Usługowa 3
Kod pocztowy: 73-110
Miejscowość: Stargard
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27130.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27130.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27130.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.