Ogłoszenie z dnia 2019-02-19
Ogłoszenie nr 510031743-N-2019 z dnia 19-02-2019 r.
Uniwersytet Gdański: Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego dla Uniwersytetu Gdańskiego według części:
I- butelki i zlewki laboratoryjne.
II- cylindry i kolby.
III- krystalizatory, probówki i rozdzielacze.
IV- pipety, parownice, biurety i szkiełka zegarkowe.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 658293-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Bażyńskiego
8,
80-309
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 523 23 20, e-mail
sekretariatdzp@ug.edu.pl, faks
58 523 31 10.
Adres strony internetowej (url): www.ug.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego dla Uniwersytetu Gdańskiego według części: I- butelki i zlewki laboratoryjne. II- cylindry i kolby. III- krystalizatory, probówki i rozdzielacze. IV- pipety, parownice, biurety i szkiełka zegarkowe.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):A120-211-161/18/MR
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane (laboratoryjne wyroby szklane). 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego według części: I- Butelki i zlewki laboratoryjne. II- Cylindry i kolby. III- Krystalizatory, probówki i rozdzielacze. IV- Pipety, parownice, biurety i szkiełka zegarowe. zwanego w dalszej części SIWZ "szkłem", dla Uniwersytetu Gdańskiego. 3. Przedmiot zamówienia opisany jest w załączniku nr 1 a do SIWZ - formularz przedmiotowo-cenowy. 4. Pod pojęciem "sukcesywnej dostawy" należy rozumieć sukcesywne (częściowe) dostarczanie szkła dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego. Dostawy szkła będą odbywać się w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00 na podstawie zamówień składanych drogą elektroniczną przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, zgodnie z § 5 ust. 12 pkt 2 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ, transportem i na koszt Wykonawcy, wraz z wyładunkiem wykonanym przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamówiona dostawa powinna być realizowana w maksymalnie najkrótszym terminie, jednak nie dłuższym niż określony w rozdziale IV pkt 2 SIWZ. 5. Miejsce dostaw: jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego. 6. Za datę złożenia zamówienia przyjmuje się datę przesłania drogą elektroniczną zamówienia do Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Uniwersytetu Gdańskiego. 7. Za datę rozpoczęcia realizacji zamówienia przyjmuje się pierwszy dzień roboczy* po dniu przesłania zamówienia do Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. 8. Szkło musi: 1) posiadać stosowne atesty i/lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego i karty charakterystyki, jeżeli tego wymagają przepisy prawa - do okazania na każde żądanie Zamawiającego, 2) być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wszelkich wad, 3) być w oryginalnych fabrycznych opakowaniach i gramaturze określonej w załączniku nr 1 a do SIWZ, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 10 ust. 1 pkt. 2 umowy, 4) jeżeli jest to wymagane prawem, być oznakowane (w tym oznakowaniem "CE") zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (tekst jednolity Dz. U. 2016r. poz. 542 z późn. zm.). 9. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego szkła, w przypadku: 1) niezgodności zamówionej dostawy szkła z zamówieniem częściowym pod względem przedmiotowym i ilościowym, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej jego użycie, 3) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego szkła, a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 10 ust. 1 pkt. 2 umowy. 4) braku wniesienia szkła do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 10. W przypadkach określonych w pkt 9, osoba wskazana w zamówieniu częściowym (§ 5 ust. 11 pkt 2 umowy), sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania szkła, a Wykonawca jest obowiązany do niezwłocznej dostawy szkła zgodnego ze złożoną ofertą. Jeżeli termin dostawy przekroczy w tym przypadku termin realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 8 ust. 1 pkt. 1 umowy. 11. Szczegóły dotyczące realizacji świadczeń gwarancyjnych zawarte są w § 7 umowy. 12. Szacunkowa (przewidywana) skala potrzeb Zamawiającego podczas trwania umowy jest podana w załączniku nr 1a do SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnych pozycji, są to ilości prognozowane (szacunkowe) nie wiążące dla Zamawiającego i mogą ulec zmianie, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywista ilość poszczególnego szkła wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy kwoty z § 3 ust. 2 umowy. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia (w ramach prawa opcji) poprzez rezygnację maksymalnie o 20% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy określonego w ust. 2 umowy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe wynagrodzenie ani roszczenie odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana rezygnacja (opcja) spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy wymagającej sporządzenia aneksu. 14. Zamawiający informacyjnie podaje, że w trakcie realizacji umowy mogą wystąpić zamówienia, które będą opłacane z projektów unijnych i zagranicznych. Zamawiający podaje w załączniku nr 7 do SIWZ wykaz projektów obecnie obowiązujących na Uniwersytecie Gdańskim. W trakcie trwania umowy mogą obowiązywać również nowe projekty. * Przez określenie "dni robocze" Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych od pracy u Zamawiającego podanych na stronie internetowej UG.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33793000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego dla Uniwersytetu Gdańskiego według części: I- butelki i zlewki laboratoryjne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40990.58
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Chemland Zbigniew Bartczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
53234.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego dla Uniwersytetu Gdańskiego według części:II- cylindry i kolby. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25125.88
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Chemland Zbigniew Bartczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32631.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego dla Uniwersytetu Gdańskiego według części:III- krystalizatory, probówki i rozdzielacze. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7791.59
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Chemland Zbigniew Bartczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10118.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego dla Uniwersytetu Gdańskiego według części:IV- pipety, parownice, biurety i szkiełka zegarkowe. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20890.79
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Chemland Zbigniew Bartczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27130.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zamówienie na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. Św. Kingi w Łącku w ramach projektu pn.: "Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych Powiatu (...)"
- Dostawy wyrobów medycznych, akcesoriów laboratoryjnych i akcesoriów do aparatury medycznej w podziale na 34 części
więcej: Laboratoryjne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





