eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Dostawy w roku 2020 granulatów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-21

Ogłoszenie nr 510031729-N-2020 z dnia 21-02-2020 r.

Śląski Ogród Zoologiczny: Dostawy w roku 2020 granulatów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506890-N-2020 z dnia 2020-01-28

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Śląski Ogród Zoologiczny, Krajowy numer identyfikacyjny 24095136000000, ul. ul. Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7, 41-501 Chorzów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 666 031 496, e-mail sekretariat@slaskiezoo.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.zoo.silesia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy w roku 2020 granulatów

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) granulat dla antylop z obniżoną zawartością skrobi - max. 8% , i nie mniej niż 16% białka ogólnego zawierający liście i korę drzew liściastych kg 1550 granulat dla bydła kg 925 granulat dla jeleniowatych kg 550 granulat dla koniowatych kg 550 granulat dla strusi kg 1600 granulat dla wielbłądów kg 1525 granulat dla zebr kg 750 granulat dla żubrów z korą kg 1150 granulat preparat Biotyna- opak. 2 kg op 35 granulat preparat Biotyna- opak. 25 kg op 3 granulat preparat Vit. E + selen- opak. 2 kg op 35 mieszanka musli hodowlane - konie hodowlane kg 1600 mieszanka musli podstawowe kg 200 sieczka z lucerny niemelasowana kg 4240 mieszanka żrebaki starter (z dodatkiem mleka) kg 100 mesz op. 10kg kg 50 2) Granulaty powinny spełniać następujące warunki: 2.1.Granulaty produkcji krajowej powinny spełniać wymagania następujących norm: PN-EN ISO 4833:2004 + Ap1:2005 (Ogólna liczba drobnoustrojów w 1 g); PN-EN ISO 6579:2003 (Pałeczki z rodzaju Salmonella w 25 g); PN-R-64791:1994 PN-A-82055-12:1997 (Beztlenowe laseczki przetrwalnikujące w 0,0001 g); PN-R-64791:1994 PN-A-82055-12:1997 (Inne drobnoustroje powodujące choroby lub upadki u zwierząt: chorobotwórcze laseczki z rodzaju Clostridium w 0,1 g); PN-EN ISO 6888-2:2001 + A1:2004 (Gronkowce chorobotwórcze powyżej 1,0x104 jtk/g*) PN-R-64791:1994 (Paciorkowce hemolizujące w 0,1 g); PN-R-64791:1994 (Laseczki wąglika w 0,1 g); PN-ISO 7954:1999 (Ogólna liczba grzybów w 1g). 3) Każda partia dostarczonego towaru objęta będzie stałym nadzorem zamawiającego; nie spełnienie wymogów jakościowych, ilościowych lub brak wymaganych poniżej dokumentów, może spowodować nie przyjęcie części lub całości zamówionego towaru. 4) Badania granulatów produkcji krajowej winny być wykonywane okresowo w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej - Pracownia Mikrobiologii Środków Spożywczych i Pasz lub przez inną jednostkę posiadającą uprawnienia do wykonywania w/w badań. Przy każdorazowej dostawie granulatów wymagane będzie aktualne oświadczenie o badaniu danej partii wydane przez inspektorat weterynarii lub jednostkę posiadającą uprawnienia do wykonywania w/w badań. 5) Każde opakowanie karmy musi posiadać trwałe oznaczenie z opisem rodzaju granulatu zawierającym następujące informacje: Nazwa towaru, waga, data produkcji, termin przydatności do spożycia, kod partii, numer identyfikacyjny wytwórcy, składniki karmy, analiza biochemiczna. 6) Karma musi być wyprodukowana przez producenta posiadającego weterynaryjny numer Identyfikacyjny. 7) Zamawiający ma prawo do obciążenia kosztami wykonawcy w przypadku negatywnych wyników badań laboratoryjnych jakościowych, ilościowych i mikrobiologicznych w przypadku wykrycia szkodliwej patogennej mikroflory dla zwierząt oraz w przypadku stwierdzenia innego składu ilościowo-jakościowego w porównaniu z deklarowanym składem przez producenta. Badania te wykonywane będą na zlecenie Śląskiego Ogrodu Zoologicznego. Badania będą zlecane w sytuacji podejrzenia zatrucia pokarmowego po spożyciu granulatów przez zwierzęta. Partia granulatów skażonych mikrobiologiczne zostanie zwrócona wykonawcy na jego koszt. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest dostarczyć granulat bez wad w ciągu 24 godzin oraz pokryć koszt wykonanych badań. 8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany asortymentu w obrębie umowy wynikającej ze stanu ilościowego zwierząt, stanu zdrowia lub stanu fizjologicznego zwierząt, zaleceń dietetycznych lekarza weterynarii itp. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć zwiększoną ilość danego asortymentu w cenie jak w umowie. 9) W przypadku zakwestionowania dostawy z uwagi na nieodpowiednią ilość lub jakość towaru, Wykonawca zobowiązany będzie wymienić zakwestionowaną partię towaru na wolną od wad jakościowych lub uzupełnić braki ilościowe w terminie do 7 dni, na własny koszt. 10) Dostawy odbywać się będą transportem wykonawcy, w godzinach pracy Magazynu zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do godz. 13.00. z częstotliwością: nie częściej niż 1 raz w miesiącu. 11) Poszczególne dostawy będą następować w terminie do 7 dni roboczych od chwili zgłoszenia zapotrzebowania w oparciu o zamówienia z Magazynu zamawiającego składane telefonicznie, e-mailem lub zgłaszane w inny nie budzący wątpliwości sposób. 12) Termin przydatności granulatów do spożycia: minimum 4 miesiące od daty dostarczenia poszczególnej partii towaru do ZOO. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym lub/i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. Wykonawcy nie służą z tego tytułu żadne roszczenia. 14) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych podwykonawców. W przypadku nie wpisania nazw podwykonawców i części zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 15) Wykonawca zapewnia terminowość dostaw, a ewentualne przeszkody zaistniałe po stronie Wykonawcy lub producenta nie mogą wpłynąć na terminowość dostaw. 16) Wykonawca ponosi koszty transportu i ubezpieczenia przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 15710000-8


Dodatkowe kody CPV: 15712000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32109.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zofia Połczyńska Wytwórnia Pasz "Morawski"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Żurawia 19
Kod pocztowy: 89-240
Miejscowość: Kcynia
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43013.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43013.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43013.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.