eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaUsługa pielęgnacji trawników dywanowych, krzewów i rabat bylinowych zgodnie z Planem pielęgnacji terenów zielonych Kopalni Soli Wieliczka S.A. na 2020r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-20

Ogłoszenie nr 510030961-N-2020 z dnia 20-02-2020 r.

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna: Usługa pielęgnacji trawników dywanowych, krzewów i rabat bylinowych zgodnie z Planem pielęgnacji terenów zielonych Kopalni Soli Wieliczka S.A. na 2020r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506480-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Krajowy numer identyfikacyjny 00004168300000, ul. Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 278 71 11, 12 278 71 36, e-mail maciej.trabka@kopalnia.pl, faks 122 787 110.
Adres strony internetowej (url): www.kopalniawieliczka.ezamawiający.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Akcyjna - Górnictwo

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa pielęgnacji trawników dywanowych, krzewów i rabat bylinowych zgodnie z Planem pielęgnacji terenów zielonych Kopalni Soli Wieliczka S.A. na 2020r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KSW/2020/SIP/23

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na pielęgnacji trawników parkowych, łąk i zadrzewień na terenach Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. zgodnie z "Planem pielęgnacji terenów zielonych Kopalni Soli Wieliczka S.A." opracowanego na rok 2020 (zwanym dalej "Planem pielęgnacji"),, przez firmę "FOR ECO" Pracownia Projektowa, 31 - 559 Kraków, ul. Grzegórzecka 104/50, z dnia 28.10.2019, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia 2.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) pielęgnację prowadzoną na trawnikach dywanowych o powierzchni 6 754 m2: koszenie trawników dywanowych, nawożenie, wertykulacja, oprysk chwastobójczy, zwalczanie szkodników trawnika, grabienie, podlewanie, odbudowa trawnika lub dosiew nasion traw, b) pielęgnacja krzewów w tym róż i rabat bylinowych na powierzchni 12 756 m2: cięcie krzewów, nawożenie mineralne, oprysk grzybobójczy i owadobójczy roślin, odchwaszczanie gleby, ściółkowanie, usuwanie przekwitłych kwiatostanów, zakwaszanie podłoża wraz ze stałym utrzymaniem właściwej kwasowości, przygotowanie roślin na zimę i uprzątnięcie zeszłorocznych zabezpieczeń, podlewanie krzewów i bylin, grabienie liści, c) pielęgnację powierzchni żwirowych, zaplanowaną na terenie 482 m². Zabiegi pielęgnacyjne objęte powyższym zakresem obejmują łączną powierzchnię 19 992 m2. 2.2. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności we własnym zakresie wywiezie i zeskładuje skoszoną trawę oraz inne odpady powstałe podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2.3. Prace pielęgnacyjne winny być wykonywane w krótkim czasie, akcyjnie i starannie, bez pozostawiania odpadów na powierzchniach pielęgnacji. 2.4. Powierzchnia prowadzonych prac powinna być odpowiednio oznakowana w celu zapewnienia bezpieczeństwa osobom trzecim. 2.5. Wykonawca zapewni pracownikom wykonującym czynności w ramach realizacji zamówienia jednakową odzież ochronną spełniającą wymogi BHP oraz pozwalającą na identyfikację pracowników z firmą Wykonawcy. 2.6. Usługi świadczone przez Wykonawcę w ramach realizacji zamówienia winny być wykonywane w sposób możliwie najmniej uciążliwy dla Zamawiającego oraz osób trzecich. 2.7. Do realizacji pielęgnacji zieleni wymagane jest dysponowanie przez oferenta na stałe wykwalifikowaną siłą roboczą w ilości minimum 8 osób. 2.8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie wykonywania przedmiotu umowy związane z jej wykonywaniem. Odpowiedzialność za wyrządzoną szkodę odnosi się również do poszkodowanych osób trzecich. 3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie art. 29 ust. 3a i art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp 3.1. Zamawiający wymaga zatrudniania na podstawie umowy o pracę minimum 8 osób wykonujących czynności pielęgnacji zieleni, zgodnie z Planem pielęgnacji, z wyłączeniem osób pełniących funkcje kierownicze. 3.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi pielęgnacji zieleni, zgodnie z Planem pielęgnacji. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Uwaga. Zamawiający na pisemny wniosek zorganizuje wizję lokalną z udziałem zainteresowanych Wykonawców, która zostanie przeprowadzona w rejonie objętym zakresem ww. postępowania. Informacja o terminie wizji lokalnej zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77310000-6


Dodatkowe kody CPV: 77311000-3, 77312000-0, 77313000-7, 77314000-4, 77314000-4, 77314000-4, 77312100-1, 77314100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 202510.05
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IRENE Katarzyna Gieras
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bohaterów Września 68/56
Kod pocztowy: 31-621
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 218710.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 218710.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 339370.88
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.