To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-02-20
Ogłoszenie nr 510030894-N-2020 z dnia 20-02-2020 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o.: Świadczenie usługi przez Agencję Pracy Tymczasowej polegającej na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o. o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503728-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 23044331100000,
ul. ul. Nadbrzeżna
5a,
58-420
Lubawka, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
075 7411541 w. 39, e-mail
sanikom@sanikom.com.pl, faks
757 411 541.
Adres strony internetowej (url): www.sanikom.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka Komunalna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi przez Agencję Pracy Tymczasowej polegającej na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o. o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DRI/169/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przez Agencję Pracy Tymczasowej polegającej na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o. Zamówienie składa się z: 1) zamówienia podstawowego - wykonywanie pracy przez 6 osób; 2) zamówienia opcjonalnego - wykonywanie pracy przez 4 osoby. Praca pracowników tymczasowych polegać będzie w szczególności na sortowaniu surowców wtórnych. W przypadku zamówienia opcjonalnego, przewiduje się również wykonywanie przez 2 osoby prac konserwacyjno-malarskich. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji umowy w okresie 12 miesięcy (okres pracy pracowników tymczasowych) w zakresie zamówienia podstawowego. Wykonawca skieruje zatrudnionych pracowników tymczasowych do wykonywania czynności w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w terminie do 20 dni licząc od daty zawarcia niniejszej umowy. W przypadku zamówienia opcjonalnego zakłada się możliwość realizacji również w okresie 12 miesięcy. Przewiduje się wykonywanie pracy przez maksimum 10 osób (6 osób - w ramach zamówienia podstawowego, maksimum 4 osoby - w sytuacji realizacji zamówienia opcjonalnego). Wymiar pracy jednego pracownika tymczasowego - do 12 godzin pracy dziennie. Szacunkowa, maksymalna liczba roboczogodzin w okresie realizacji umowy (łącznie zamówienie podstawowe i opcjonalne) - 31 960. a) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. b) Realizacja zamówienia opcjonalnego odbędzie się na podstawie informacji, którą Zamawiający przekaże Wykonawcy minimum 20 dni kalendarzowych przed planowanym terminem rozpoczęcia pracy przez pracowników tymczasowych. c) Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został w Części IV niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79600000-0
Dodatkowe kody CPV: 79610000-3, 79620000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
783020
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Job Center Plus Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
963274.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LUBAWKA
- Sukcesywna dostawę dla PGK "SANIKOM" sp. z o.o., fabrycznie nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów wraz z wykonaniem nadruków
- Dostawa dwóch mobilnych masztów oświetleniowych na przyczepie dla Gminy Lubawka na potrzeby obrony cywilnej i ochrony ludności
- Dostawa dla PGK "SANIKOM" w Lubawce fabrycznie nowego samochodu z zabudową hakową
więcej: przetargi LUBAWKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





