eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa ochrony mienia i monitoringu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-02-19

Ogłoszenie nr 510030721-N-2020 z dnia 19-02-2020 r.

Instytut Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk: Usługa ochrony mienia i monitoringu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk, Krajowy numer identyfikacyjny 32620400000000, ul. ul. Strzeszyńska 34, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 6550200, 6550275, e-mail office@igr.poznan.pl, faks 616 550 301.
Adres strony internetowej (url): www.igr.poznan.pl
Adres profilu nabywcy: www.igr.poznan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut Naukowy Polskiej Akasdemii Nauk

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa ochrony mienia i monitoringu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGR/ZP/272/4/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie następujących usług: 1.1 Usługa ochrony 1) Usługa ochrony sprawowana będzie przez jednego pracownika ochrony (osoba spełniająca odpowiednie wymagania określone w ustawie o ochronie osób i mienia z 22 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2142 z późn. zm.), w godzinach: a. w dni powszednie - od 15:00 do 7:00, b. w soboty, niedziele i święta oraz inne dni wolne od pracy - całodobowo. 2) Szczegółowy zakres czynności objętych usługą ochrony obejmuje: a. działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w szczególności kradzieżom, włamaniom i innym formom wyprowadzenia mienia poza strefę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń; b. ochrona parkingu wraz ze znajdującymi się na nim pojazdami; c. świadczenie usług recepcyjnych w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, polegających na wpuszczaniu i wypuszczaniu pracowników Zamawiającego, przechowywaniu i wydawaniu kluczy wyłącznie Pracownikom i osobom uprawnionym za potwierdzeniem w odpowiednim rejestrze, obsłudze interesantów, udzielaniu informacji na temat rozmieszczenia poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego; d. prowadzenie ewidencji pracowników Zamawiającego przebywających na terenie obiektu po upływie regulaminowego czasu pracy; e. telefoniczne informowanie właściwych pracowników o przybyciu gościa czy interesanta. 3) Wymagania szczegółowe dotyczące pracowników ochrony: a. jedna osoba w charakterze koordynatora zatrudniona na umowę o pracę; b. pracownicy wykonujący ochronę zatrudnieni przez wykonawcę na umowę o pracę; c. pracownicy ochrony nieskazani prawomocnym orzeczeniem za przestępstwo umyślne; d. pracownicy ochrony przeszkoleni w zakresie świadczenia usług recepcyjnych, aktualnych przepisów BHP i p.poż, udzielania pierwszej pomocy, posiadający wysoką kulturę osobistą i umiejętności interpersonalne, w tym kontakt z klientem, e. wszyscy pracownicy Wykonawcy zatrudnieni dla potrzeb wykonania niniejszego zamówienia winni być wyposażeni w imienne identyfikatory z logo firmy. 1.2 Usługa monitoringu. Zobowiązania Wykonawcy: 1) posiadanie centrum monitorowania z całodobową obsługą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia, odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób postronnych oraz próbami celowego uszkodzenia, zniszczenia lub zakłócenia jego pracy, 2) całodobowy nadzór i utrzymanie w stałej sprawności technicznej stacji bazowej, której zadaniem jest odbiór sygnałów alarmowych z systemu lokalnego Zamawiającego do stacji monitorującej zainstalowanej w siedzibie Wykonawcy i będącej w jego dyspozycji, 3) zapewnienie gotowości do interwencji załóg patrolowych, składających się z co najmniej dwóch pracowników ochrony, posiadających licencję I stopnia i wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego oraz posiadających niezależną łączność umożliwiającą bezpośredni kontakt z centrum monitorowania i samochód interwencyjny, 4) spowodowanie niezwłocznej interwencji i przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie nieprzekraczającym 15 min w godz. 7.00 - 20.00 oraz 10 min w godz. 20.00 - 7.00. od odebrania sygnału o alarmie (napad, włamanie, pożar) i podjęcia czynności ochronnych. Po dokonaniu stosownych sprawdzeń, podjęcie działań, takich jak: powiadomienie Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, osób wskazanych przez Zamawiającego oraz zabezpieczenia chronionego obiektu do czasu przybycia osób wskazanych przez zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, 5) wezwanie osób wskazanych przez Zamawiającego w okolicznościach wskazujących na zaistnienie przestępstwa, bądź w sytuacji uzasadniającej podejrzenie jego popełnienia, takiej jak brak uszkodzeń, lecz: otwarte drzwi czy okna, zauważone przez grupę ruchy wewnątrz zamkniętego obiektu, dochodzące stamtąd odgłosy, światło mogące oznaczać pożar itp., 6) zgłaszanie Zamawiającemu każdego przypadku uszkodzenia, bądź jakiejkolwiek innej niesprawności łącza telefonicznego, wykrytego przez stację monitorującą, mających wpływ na monitorowanie systemu alarmowego, 7) utrzymanie systemu alarmowego w chronionym obiekcie w stanie sprawnym technicznie, w tym dokonywanie odpowiednich czynności konserwacyjnych i okresowych przeglądów zapewniających sprawność systemu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamówienie na usługi społeczne na podstawie art. 138o ustawy, o wartości poniżej 750 000 euro. (lista rozwijana niniejszego formularza nie posiada opcji "usługi społeczne")

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 123962.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Skarem Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@skarem.pl
Adres pocztowy: ul. 1 Sierpnia 24
Kod pocztowy: 37-450
Miejscowość: Stalowa Wola
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 152474.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 152474.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 197515.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Podjazd grupy interwencyjnej, usługa monitoringu - Agencja Ochrony Sezam Sp. z o.o., ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.