eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › Dostawy makaronu, ryżu, kaszy jęczmiennej, mąki pszennej, kaszy manny, płatków owsianych, mąki ziemniaczanej, kaszy gryczanej, kaszy pęczak, kuskus dla jednostek organizacyjnych Służby Więziennej Okręgu Szczecińskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-15

Ogłoszenie nr 510029859-N-2019 z dnia 15-02-2019 r.

Zakład Karny w Stargardzie: Dostawy makaronu, ryżu, kaszy jęczmiennej, mąki pszennej, kaszy manny, płatków owsianych, mąki ziemniaczanej, kaszy gryczanej, kaszy pęczak, kuskus dla jednostek organizacyjnych Służby Więziennej Okręgu Szczecińskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502492-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Areszt Śledczy w Międzyrzeczu, ul. Młyńska 21, 66-300 Międzyrzecz, NIP 596-10-60-891, Emil Adamczuk, tel. 95 7427511.
2. Zakład Karny w Goleniowie, ul. Grenadierów 66, 72-100 Goleniów, NIP 856-12-38-826, Marcin Jałoszyński, tel. 91 4667903.
3. Zakład Karny w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wielkopolski, NIP 599-12-29-662, Anna Kotowicz, tel. 95 7334535 i w OZ Słońsk Rafał Hołownia, tel. 95 7572281.
4. Zakład Karny w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard, NIP 856-12-70-876, Adam Jurkiewicz, tel. 91 4326649.
5. Zakład Karny w Stargardzie, ul. Aleja Żołnierza 42, 73-110 Stargard, NIP 854-14-69-238, Tomasz Karmelski, tel. 91 5763163.
6. Areszt Śledczy w Szczecinie, ul. Kaszubska 28, 70-226 Szczecin, NIP 852-11-54-230, Sławomir Wieszeń, tel. 91 4809152.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Karny w Stargardzie, Krajowy numer identyfikacyjny 00032042000000, ul. Al. Żołnierza 42, 73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 915 763 160, e-mail dkw_stargard@sw.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.zp.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zakład Karny

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zakład Karny w Stargardzie został wyznaczony do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania na rzecz jednostek podległych OISW w Szczecinie. Postępowanie zostało przeprowadzone w oparciu o pełnomocnictwa do przeprowadzenia postępowania oraz zapotrzebowania asortymentu ujętego w kartach zamówienia. Umowa została zawarta przez Dyrektora Zakładu Karnego w Stargardzie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy makaronu, ryżu, kaszy jęczmiennej, mąki pszennej, kaszy manny, płatków owsianych, mąki ziemniaczanej, kaszy gryczanej, kaszy pęczak, kuskus dla jednostek organizacyjnych Służby Więziennej Okręgu Szczecińskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2232.001.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I 1.Makaron świderek - opakowanie max. 50 kg - 26 800 kg, PN-87/A-74131. 2.Makaron nitka - opakowanie max. 50 kg - 5 700 kg, PN-87/A-74131. 3.Makaron łazanka - opakowanie max. 50 kg - 9 800 kg, PN-87/A-74131. 4.Makaron spaghetti - opakowanie max. 50 kg - 3 900 kg, PN-87/A-74131. Część II 1.Ryż łuskany - opakowanie max. 50 kg - 24 700 kg - PN-A-74220. 2.Kasza jęczmienna - opakowanie max. 50 kg - 19 300 kg - PN-87-74203. 3.Mąka pszenna - opakowanie max. 50 kg - 21 100 kg - PN-A-74022. 4.Kasza manna - opakowanie max. 50 kg - 7 150 kg - PN-88/A-74036. 5.Płatki owsiane - opakowanie max. 50 kg - 4 820 kg - PN-82/A-74037. 6.Mąka ziemniaczana - opakowanie max. 50 kg - 3 070 kg - PN-93/A-74710. 7.Kasza gryczana - opakowanie max. 50 kg - 2 950 kg - PN-76/A-74204. 8.Kasza pęczak - opakowanie max. 50 kg - 4 800 kg - PN-60/A-74202. 9.Kasza kuskus - opakowanie max. 20 kg - 200 kg - PN-87-74203.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8


Dodatkowe kody CPV: 15851110-2, 15614100-6, 15613100-9, 15612100-2, 15613380-5, 15623000-1, 15613000-8, 15851250-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawy makaronu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 77076
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa JARO Jarosław Lorke
Email wykonawcy: jaro.koscian@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Osiedlowa 39, Widziszewo
Kod pocztowy: 64-000
Miejscowość: Kościan
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 80929.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 80929.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 113620.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawy ryżu, kaszy jęczmiennej, mąki pszennej i ziemniaczanej, kaszy gryczanej, kaszy pęczak i kuskus.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 173860.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa JARO Jarosław Lorke
Email wykonawcy: jaro.koscian@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Osiedlowa 39, Widziszewo
Kod pocztowy: 64-000
Miejscowość: Kościan
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 182862.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 182862.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 210023.11
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.