eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PilchowiceZakup sprzętu medycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-18

Ogłoszenie nr 510029685-N-2020 z dnia 18-02-2020 r.

Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach: Zakup sprzętu medycznego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504791-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 27621529300000, ul. Dworcowa 31, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 331 99 03, e-mail szpital@szpital-pilchowice.pl, faks 32 331 99 08.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-pilchowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup sprzętu medycznego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

02/ZP/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Zakup dotyczy 15 szt. masek dla pacjentów dorosłych (waga >30 kg) o następujących parametrach : 1. Rozmiar S - 2 szt., M - 3 szt., L - 8 szt., XL - 2 szt. 2. Twarzowa (ustno-nosowa) 3. Spełniające standardy bezpieczeństwa i jakości. posiadających: 1. Uprząż 2. Łącznik kolankowy (obrót 360o) z portem oddechowym 3. Możliwość wymiany kołnierza (poduszki) + dodatkowy kołnierz silikonowy 4. Ze wspornikiem (podporą czołową) lub bez 5. Łącznik do podawania tlenu 6. Jednorazowy bądź wielorazowy szablon dopasowania rozmiaru maski Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. II. Dotyczy zakupu 15 szt. worków samorozprężalnych (resuscytatorów) dla pacjentów dorosłych (waga >30 kg) posiadających : 1. Złącze do podawania tlenu 2. Średnicę zaworu pacjenta/łącznik pacjenta: 22/15mm 3. Częstotliwość wentylacji: 12-15 razy/min 4. Maksymalna ilość oddechów: 45/min 5. Objętość resuscytatora/wdech: ok. 1500ml 6. Objętość worka rezerwuaru tlenu: 2000ml Zestaw zawiera: 1. worek samorozprężalny 2. worek rezerwuaru tlenu 3. cewnik tlenowy 4. maskę 5. instrukcję obsługi 6. pudełko III. Zakup dotyczy 15 szt. pulsoksymetrów napalcowych (klipsów) przeznaczonych do pomiaru SpO2 i PR u dorosłych posiadających następujące parametry: 1. Czytelny wyświetlacz OLED, 2. Prezentację fali pletyzmograficznej 3. Częstotliwość tętna : 30 - 250 bpm 4. Funkcję automatycznego wyłączenia się.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1


Dodatkowe kody CPV: 33124100-6, 33157110-9, 33157700-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup masek do nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93.1 pkt 4 ustawy Pzp. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup worków samorozprężalnych (resuscytatorów)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1388.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SINMED Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@sinmed .pl
Adres pocztowy: ul. Graniczna 32b
Kod pocztowy: 44-178
Miejscowość: Przyszowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1539.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1539.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4050.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup pulsoksymetrów napalcowych.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie: art. 93.1 ust 4 ustawy pzp. Cena oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.