To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-02-18
Ogłoszenie nr 510029685-N-2020 z dnia 18-02-2020 r.
Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach: Zakup sprzętu medycznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504791-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 27621529300000,
ul. Dworcowa
31,
44-145
Pilchowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 331 99 03, e-mail
szpital@szpital-pilchowice.pl, faks
32 331 99 08.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-pilchowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu medycznego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):02/ZP/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Zakup dotyczy 15 szt. masek dla pacjentów dorosłych (waga >30 kg) o następujących parametrach : 1. Rozmiar S - 2 szt., M - 3 szt., L - 8 szt., XL - 2 szt. 2. Twarzowa (ustno-nosowa) 3. Spełniające standardy bezpieczeństwa i jakości. posiadających: 1. Uprząż 2. Łącznik kolankowy (obrót 360o) z portem oddechowym 3. Możliwość wymiany kołnierza (poduszki) + dodatkowy kołnierz silikonowy 4. Ze wspornikiem (podporą czołową) lub bez 5. Łącznik do podawania tlenu 6. Jednorazowy bądź wielorazowy szablon dopasowania rozmiaru maski Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. II. Dotyczy zakupu 15 szt. worków samorozprężalnych (resuscytatorów) dla pacjentów dorosłych (waga >30 kg) posiadających : 1. Złącze do podawania tlenu 2. Średnicę zaworu pacjenta/łącznik pacjenta: 22/15mm 3. Częstotliwość wentylacji: 12-15 razy/min 4. Maksymalna ilość oddechów: 45/min 5. Objętość resuscytatora/wdech: ok. 1500ml 6. Objętość worka rezerwuaru tlenu: 2000ml Zestaw zawiera: 1. worek samorozprężalny 2. worek rezerwuaru tlenu 3. cewnik tlenowy 4. maskę 5. instrukcję obsługi 6. pudełko III. Zakup dotyczy 15 szt. pulsoksymetrów napalcowych (klipsów) przeznaczonych do pomiaru SpO2 i PR u dorosłych posiadających następujące parametry: 1. Czytelny wyświetlacz OLED, 2. Prezentację fali pletyzmograficznej 3. Częstotliwość tętna : 30 - 250 bpm 4. Funkcję automatycznego wyłączenia się.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33124100-6, 33157110-9, 33157700-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup masek do nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93.1 pkt 4 ustawy Pzp. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup worków samorozprężalnych (resuscytatorów) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1388.89
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SINMED Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1539.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup pulsoksymetrów napalcowych. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie: art. 93.1 ust 4 ustawy pzp. Cena oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa urządzenia badawczego do pracowni kosmetologicznej i pracowni badawczej Akademii Tarnowskiej
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
- "Dostawa toru wizyjnego z trzema cystoskopami giętkimi oraz akcesoriami dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





