eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Modernizacja pracowni mammograficznej dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-02-18

Ogłoszenie nr 510029365-N-2020 z dnia 18-02-2020 r.

Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ: Modernizacja pracowni mammograficznej dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 638087-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540002751-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 69068500600000, ul. ul. Fredry 9, 35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 509 047, e-mail przetargi@zoz2.pl, faks 178 538 394.
Adres strony internetowej (url): www.zoz2.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja pracowni mammograficznej dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Główny przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pracowni mammograficznej w Przychodni Specjalistycznej - Centrum Diagnostycznym Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie. Na przedmiot zamówienia składa się: zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatu mammograficznego, szkolenia dla pracowników Zamawiającego z obsługi dostarczonego aparatu, odkup od Zamawiającego obecnego aparatu mammograficznego analogowego oraz prace modernizacyjne, adaptacyjne, instalacyjne i budowlane. Aparat mammograficzny wraz z wyposażeniem oferowany przez Wykonawcę musi być fabrycznie nowy - nie powystawowy, nie demonstracyjny, nieużywany, nie rekondycjonowany, dedykowany do skryningu oraz diagnostyki, z pełnym oprzyrządowaniem, oprogramowaniem i wyposażeniem, rok produkcji 2020. Mammograf podlegający odkupowi przez Wykonawcę, w którego posiadaniu jest Zamawiający to aparat mammograficzny analogowy firmy Siemens Mammomat 3000 Nova rok produkcji 2011 nr fabryczny 12233. Mammograf ten jest sprawny, użytkowany na chwilę obecną przez Zamawiającego. Na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek demontażu obecnego aparatu mammograficznego oraz koszty transportu odkupionego sprzętu. 2. Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia oraz pozostałych wymogów realizacji przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu "Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia" stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. W załączniku Nr 2 do SIWZ został zawarty opis pomieszczeń sąsiadujących z pracownią mammograficzną oraz rzut pracowni. Załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część. 3. Oferowane dostawy wyrobów medycznych powinny spełniać następujące wymagania: a) oferowane urządzenia powinny być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z przepisami o wyrobach medycznych, b) na potwierdzenie dopuszczenia oferowanych produktów do obrotu Wykonawca przedkłada (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) na wezwanie Zamawiającego: - deklaracja zgodności i certyfikatu CE, - wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych lub oświadczenie z uzasadnieniem, że dane urządzenie nie podlega obowiązkowi wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych. 4. Minimalny okres gwarancji jakim musi zostać objęty dostarczony sprzęt - 24 miesiące od dnia ostatecznego przekazania i uruchomienia przedmiotu umowy. W okresie gwarancji, Wykonawca będzie zobowiązany świadczyć bezpłatne przeglądy okresowe oraz testy specjalistyczne dopuszczające urządzenia do użytkowania. Przeglądy okresowe oraz testy specjalistyczne muszą być wykonywane minimum raz na rok, chyba że zalecenia producenta urządzania bądź inne przepisy nakładają obowiązek częstszego ich przeprowadzania. 5. Miejsce dostawy, montażu, szkolenia, prac modernizacyjnych - Przychodnia Specjalistyczna - Centrum Diagnostyczne Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie, 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu umowy własnym środkiem transportu, na własny koszt i własne ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 7. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. 8. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcy. 9. Termin wykonania zamówienia. Termin realizacji: a) dostawa i montaż (uruchomienie) przedmiotu umowy oraz prace modernizacyjne muszą być zrealizowane w terminie podanym w ofercie, ale nie dłuższym niż 90 dni od dnia podpisania umowy. b) terminy szkoleń: - pierwsze szkolenie Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić tuż po uruchomieniu aparatu, w terminie dogodnym dla Zamawiającego, który będzie nie dłuższy niż 7 dni od dnia odbioru aparatu po uruchomieniu, w wymiarze do 2-ch dni roboczych; - dodatkowe szkolenia personelu Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany przeprowadzić w razie potrzeby, w innym terminie ustalonym z kierownikiem pracowni.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33.11.16.50 - Urządzenia do mammografii


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Modernizacja pracowni mammograficznej dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 930000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Synektik S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Wincentego Witosa 31
Kod pocztowy: 00-710
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1034604.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1034604.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1408320.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 1. instalacja, serwis, szkolenie personelu - aparat mammograficzny, ok. 2 % zamówienia 2. integracja z systemami Zamawiającego, ok. 1,5 % zamówienia

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.