Ogłoszenie z dnia 2020-02-18
Ogłoszenie nr 510029348-N-2020 z dnia 18-02-2020 r.
Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.: Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych 190805 z oczyszczalni ścieków w Bojszowach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27671134200000,
ul. ul. Świętego Jana
52,
43-220
Bojszowy, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 218 91 77, e-mail
gpk@hot.pl, faks
32 218 91 77.
Adres strony internetowej (url): gpkbojszowy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka gminna 100% udziałów
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych 190805 z oczyszczalni ścieków w Bojszowach.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odbiór transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych 190805 z oczyszczalni ścieków w Bojszowach , w okresie od zawarcia umowy do 31 sierpnia 2020 r., w ilości 600 ton. Odbiór odpadów odbywać się powinien 1-2 razy w tygodniu. Zamawiający nie dopuszcza jako sposobu zagospodarowania osadów metody R10 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podstawił kontener o pojemności ok.10 T (KP10) do odbioru osadu 2 razy w tygodniu, w oczyszczalni ścieków w Bojszowach przy ul. Gościnnej. Wykonawca może podstawiać kontenery większe, jeśli będzie to technicznie wykonalne - na odpowiedzialność Wykonawcy. Zamawiający zwraca uwagę, że warunki w miejscu podstawienia kontenera i jego otoczenie ograniczają manewrowanie dużymi pojazdami i kontenerami. Zmiana położenia taśmociągu do osadów nie jest możliwa. Dokładna data podstawienia kontenera uzgadniana będzie każdorazowo pomiędzy osobami wskazanymi przez strony umowy do kontaktu w tej sprawie. Kontener musi być szczelny oraz pusty (pozbawiony resztek starych osadów lub innych odpadów). Odbiór kontenera musi nastąpić w ciągu 48 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby przez zamawiającego. Wymiana kontenera na pusty musi przebiegać płynnie - pusty kontener musi zostać podstawiony za pełny odebrany (zamawiający nie dysponuje możliwością magazynowania osadu - jego odwadnianie i odbiór muszą następować na bieżąco) Osad jest ładowany do kontenera przy pomocy taśmociągu na bieżąco podczas procesu odwadniania/prasowania, dlatego wymagana jest bieżąca wymiana kontenera. Po każdorazowym odbiorze partii osadów i dostarczeniu jej do miejsca przetwarzania, Wykonawca zapewnia ważenie osadów. Masę należy podać w tonach z dokładnością 4 miejsc po przecinku. Wytwórca odpadów-Zamawiający wystawiać będzie karty przekazania odpadu samodzielnie lub udostępni taką możliwość Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami (w systemie BDO). Z chwilą odbioru osadu Wykonawca przejmuje całkowitą odpowiedzialność za zagospodarowanie osadu zgodnie z art. 27 ust.3 ustawy o odpadach. Zamawiający wymaga bezwzględnie, aby oferowany sposób zagospodarowania osadów ściekowych był zgodny z przepisami obowiązującymi, w szczególności z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.[Dz.U. z 2019, poz.701.] oraz odnośnymi przepisami wykonawczymi dotyczącymi osadów ściekowych o kodzie 19 08 05. Odbiór kontenerów będzie możliwy w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6.00 do 20.00. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z uwarunkowaniami lokalizacyjnymi oczyszczalni w Bojszowach oraz infrastrukturą na obiekcie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90513700-3
Dodatkowe kody CPV: 90513800-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
210000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RESTAR RAFAŁ LENART
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
259200
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Podwykonawca: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 66 ust.1 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne - Art. 67 ust.1 pkt 4) - w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;
Uzasadnienie faktyczne - w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty; istnieje duże prawdopodobieństwo z uwagi na sytuację rynkową, iż w kolejnym postępowaniu nie zostały by złożone oferty (brak zainteresowania wykonawców zamówieniem)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór skratek, oraz usługa wywozu i zagospodarowanie metodą R3 osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków Wola Kalinowska, Gmina Sułoszowa
- Czyszczenie wnętrza Wydzielonej Komory Fermentacyjnej zamkniętej (WKF - z) wraz z przeglądem komory
- Zagospodarowanie osadów ściekowych z obiektów oczyszczalni ścieków ZGŚ Łyna przy ul. Leśnej w Olsztynie.
więcej: Usługi transportu osadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.